Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (1659)

Vierailija
141/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käyn treffeillä vain seksiä saadakseni ja kahviloissa katsovat pahasti jos alkaa siinä pöydällä köyrimään. 

Ja näin tapahtuu: Ei koskaan.

Vierailija
142/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan suostuin kävelytreffeille miehen kanssa joka sanoi ettei halua Sokoksen kahvilaan,koska hänellä on paniikkihäiriö. Sovittiin että menemme kiertämään konserttitalon viereistä lampea. Pian tajusinkin että minulla on kieli kurkussa ja käsi paidan sisällä samalla,kun mies koettaa ohjata minua puskaan. Ilmoitin kovaäänisesti etten ole tälläisestä tutustumisesta kiinnostunut ja mies suuttui.  Kuulemma oli noloa kun karjuin, kuin hän olisi rais  kaaja.

Myöhemmin tajusin että pas kat sillä mikään paniikkihäiriö oli,kahvilassa on vain vaikea nusaista!

Nykyään treffit AINA julkiselle paikalle ja siis julkisemmalle kuin joku ranta tai puisto,jossa on puita ja puskia. Rais jat kun eivät itseään mainosta.

Miksi pihtaat pilluasi?

Jaatko itse pyllyäsi kaikille halukkaille miehille? Ai et? Miksi pihtaat pyllyäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde kahvilaan. Liian kallista. Enkä halua maksattaa kahvejani miehellä, sillä en ole mikään maksullinen nainen.

No tiäks Veeti, ei ole pakko maksattaa miehellä. Naisilla on omaa rahaa ja omat tulot.

Vierailija
144/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua istua pienessä pöydässä kertomassa itsestäni, kun joka ilmansuunnassa on vastaavia pöytiä täynnä ihmisiä höristelemässä korviaan. Olen todistanut kahvilatreffejä vierestä monta kertaa ja se on yhtä kiusallista kuultavaa aina. 

Mieluummin tapaan jossain, jossa ihmiset kulkevat ohi eikä kukaan ulkopuolinen kuule koko settiä. 

Eli vainoharhaisuus siitä, että kaikkia kiinnostaisi juuri sun jutut. Vai kuunteletko itse mitä muissa pöydissä puhutaan?

Tottakai kuuntelen. Nehän kuuluu pakostakin, vaikkei haluaisi, viereisiin pöytiin. 

Eri

Kuuleminen ja kuunteleminen ovat eri asioita. Normaali ihminen ei kuuntele toisten kahvikeskusteluita vaikka sen äänet kuuleekin. Se normaali ihminen keskitt

En voi sietää taustahälyä! Joko kuuntelen, rai jos en kuuntele, niin pitää olka hiljaista. Sama pätee radioon ja televisioon.

Vierailija
145/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde kahvilaan. Liian kallista. Enkä halua maksattaa kahvejani miehellä, sillä en ole mikään maksullinen nainen.

Eihän suomalaiset naiset kahvejaan muilla edes maksata. Aivan itse maksavat. Kymmenillä treffeillä olen käynyt ja aina on nainen halunnut itse maksaa. 

Vierailija
146/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään käydä kahvilassa ihan itsekseni. En käy treffeillä koska en ole Tinderissä enkä muutenkaan pakonomaisesti pyri mihinkään ihmissuhteisiin. Mulla on suhteita, niitä on ollut aina ja ne hoituu luontevasti. Viimeksi taisin käydä kahvilassa veljeni kanssa isänpäivänä. Mä vein hänelle isänpäiväkukat ja hän tarjosi mulle kahvin ja kakkua. Oli jotain kauppa-asiaa niin hoidettiin se samalla.

Kahvilan pelkääjät on kyllä joku ihan oma i di oot ti luokkansa, ehkä rahattomia, ehkä sivistymättömiä, ehkä muuten vain pelkureita jotka häpeää itseään eikä koe oloaan luontevaksi ihmisten ilmoilla selvin päin. Epävarmoja yksilöitä?

Vierailija
147/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v nainen ja inhoan kahviloita. Niissä on epämukava, levoton olo. (Enkä ole edes käynyt kahvilatreffeillä, vaan pari kertaa hyvän ystaväni kanssa.) Mieluummin leivon itse pullat ja keitän paremmat kahvit kotonani.

Tuttu, rauhallinen ympäristö. Ei ylimääräisiä ihmisiä.

Jos kotitreffit ei ok, niin mieluummin kävisin yhdellä kävelyllä, tai ajeltais pitkä matka autolla johonkin paikkaan. (Paitsi jos vastapuolella joku ökyauto, jota haluaa esitellä.)

Mika Moringkin tykkäsi viedä naisia pitkille autoajeluille.

Vierailija
148/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiäks Veeti, ei ole pakko maksattaa miehellä. Naisilla on omaa rahaa ja omat tulot.

What? Sitähän juuri kirjoitinkin. En halua maksaa, (niillä omilla rahoillani) liian kallista! 

t. Ei mikään Veeti (btw wtf sun luetun ymmärtäminen??), vaan aikuinen nainen

Vierailija
149/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas veetit, kumpi on suurempi syy pelkoonne kahviloita kohtaan:

1. Persaukisuus vai

2. Kyvyttömyys olla luontevasti selvin päin kirkkaissa valoissa muiden nähden?

Ei kahvila sen kalliimpi ole kuin baarikaan. Baarissa sulla menee helposti neljä kaljaa ja samalla hinnalla saisit hyvän erikoiskahvin, veden ja maailman upeimman leivoksen.

Vierailija
150/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomalaiset naiset kahvejaan muilla edes maksata. Aivan itse maksavat. Kymmenillä treffeillä olen käynyt ja aina on nainen halunnut itse maksaa. 

Varmaan siksi oletkin joutunut käymään kymmenillä treffeillä, naiset ei ota noin pihiä...

Vierailija
151/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää taustahälyä! Joko kuuntelen, rai jos en kuuntele, niin pitää olka hiljaista. Sama pätee radioon ja televisioon. 

Tuollainen neurologinen häiriö kannattaa ilmoittaa jo profiilissa. Karsii pois sellaiset ihmiset jotka haluavat olla muiden ihmisten ja äänien keskuudessa. 

Harva haluaa aina olla vain kotona tai metsän hiljaisuudessa. 

Vierailija
152/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla etukäteen 100% varmuus, että naiselta saa pilua, jotta kannattaisi lähteä sinne kahvilaan. Mutta näinhän ei ole. Ei sinne päinkään. Kyrsii ihan seppona, jos ja kun olet nähnyt vaivaa turhaan.

Eli lähdet treffeille vaan että saisit pillua. Entä jos säästät omaa ja naisten aikaa, ja et lähde olle kaan, sillä voin kertoa sinulle, että eivät anna. Jää vain kotiin tumputtamaan. 

Vierailija
153/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etpä tosiaan, Pasi. Jos olisit joskus tavannut naisia, tietäisit, että me maksamme ihan itse juuri sun kaltaisten miesten takia, jotka kuvittelevat naisen olevan velkaa jotain jos niille tarjoaa.

Oikeasti ainut syy on tuo "liian kallis", eli sulla ei ole kahtakymppiä kahviin ja kakkuun vaan se 20 egeä menee sulla kevyesti kaljaan.

Vierailija
154/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas veetit, kumpi on suurempi syy pelkoonne kahviloita kohtaan:

1. Persaukisuus vai

2. Kyvyttömyys olla luontevasti selvin päin kirkkaissa valoissa muiden nähden?

Ei kahvila sen kalliimpi ole kuin baarikaan. Baarissa sulla menee helposti neljä kaljaa ja samalla hinnalla saisit hyvän erikoiskahvin, veden ja maailman upeimman leivoksen.

t. Kahvilan omistaja. Laita nyt vielä kahvilan nimikin ja paikkakunta...

Vierailija
155/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää taustahälyä! Joko kuuntelen, tai jos en kuuntele, niin pitää olka hiljaista. Sama pätee radioon ja televisioon.

Tuollainen neurologinen häiriö kannattaa ilmoittaa jo profiilissa. Karsii pois sellaiset ihmiset jotka haluavat olla muiden ihmisten ja äänien keskuudessa.

Harva haluaa aina olla vain kotona tai metsän hiljaisuudessa. 

Vierailija
156/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tee veetin hokija oikein on? Olen 42v nainen, miksi kutsut naisia veeteiksi? Mitä se edes tarkoittaa?

Vierailija
157/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei kahvilaan tule on sen sarjan luuseri että ei kiitos. 😄

Vierailija
158/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen mieluummin ensitreffeillä ravintolaan syömään, kun se on romanttisempaa ja muutenkin kivempaa.

Sopii hyvin. Kunhan kumpikin tarjoaa ruoat toiselle.

Nainen, joka vaatii miestä maksamaan on maksullinen eli ei kelpaa kunniallisille miehille.

Kyllä mies silloin haluaa tarjota naiselle kun on tästä oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
159/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella ei ole viitsimistä, varaa tai sosiaalisia taitoja sen vertaa että kahvilaan pystyy tulemaan niin ei ole minulle sellainen ihminen. 

Vierailija
160/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila on niin perustavanlaatuinen osa normaalia kaupunkilaiselämää että ei kiitos sellaiselle joka sinne ei suostu. 

Tuskin sellaisen ihmisen kanssa mikään muukaan julkisella paikalla oleminen onnistuisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä