Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1660)
"Jos miehelle pakit ei tunnu missään, ei hän ole naisesta ollutkaan kiinnostunut ja taas on naiselle täysin turha. "
Treffeille lähdetään aina nollatilanteesta. Vai koostuuko pikkarisi jo pelkästään siitä, että kirjoittelet anonyymisti Tinderissä pelkän profiilin perusteella?
Vierailija kirjoitti:
"Olisi, mutta huomattavasti vähemmän mukavaa elämää. Mitä minä tekisin miehellä, jolle kahvilassa käyminen olisi joku ihme haaste tai vaikeus? En yhtään mitään. Onneksi tuo oma on sen verran rohkea ettei edes pidä kahvilassa käymistä minään muuna kuin tavallista arkea ilahduttavana pikkujuttuna. Käymme viikottain, jollemme useamminkin. Kävely- tai pyörälenkin lomassa on ihanaa käydä kahvilla jossain kivassa paikassa. Syödä vaikkapa kevyt lounas, tai herkutella leivoksella. Tai molemmat! "
Jokainen leivos, jonka kiskaiset naamariin kahvilassa muuttuu ihraksi vartalollesi.
Pringlesit ja lonkero on se parempi juttu kuin liikunnan lomassa kahvittelu? 😂
Vierailija kirjoitti:
"Olisi, mutta huomattavasti vähemmän mukavaa elämää. Mitä minä tekisin miehellä, jolle kahvilassa käyminen olisi joku ihme haaste tai vaikeus? En yhtään mitään. Onneksi tuo oma on sen verran rohkea ettei edes pidä kahvilassa käymistä minään muuna kuin tavallista arkea ilahduttavana pikkujuttuna. Käymme viikottain, jollemme useamminkin. Kävely- tai pyörälenkin lomassa on ihanaa käydä kahvilla jossain kivassa paikassa. Syödä vaikkapa kevyt lounas, tai herkutella leivoksella. Tai molemmat! "
Jokainen leivos, jonka kiskaiset naamariin kahvilassa muuttuu ihraksi vartalollesi.
Mutta kotona kiskaistut lonkero ja sipsit ei jää?
Sen lisäksi, että naisen kannattaa vaatia treffit kahvilaan, kannattaa mennä ajoissa paikalle ja ostaa suurin leivos mitä löytyy. Jos treffikumppani sen jälkeen uskaltaa tulla ovea pidemmälle, miehessä saattaa olla ainesta suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on silti kahvila. Outoa että joku mies ei pysty menemään yhdenlaiseen kahvilaan mutta toisenlaiseen pystyy."
Pitkän aikavälin tappiot ovat pienempiä Ikean kahvilassa varsinkin, jos Ikea on kävelymatkan päässä.
Jaa, kys and olikin lopulta vain rahasta. Epäviihtyisäkin kahvila käy kunhan on tarpeeksi halpa. Laiskuus myös näkyy.
Saita ja laiska, siinäpä vasta saalis naiselle. Elämä tuollaisen kanssa on tuomittu ankeuteen.
Kahvilat ovat aina epämiellyttäviä paikkoja, joten fiksu valitsee sen halvimman ja lähimmän kahvilan, jos sinne kerran on pakko mennä.
Fiksu valitsee kahvilan, jonne molempien on helppo tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on silti kahvila. Outoa että joku mies ei pysty menemään yhdenlaiseen kahvilaan mutta toisenlaiseen pystyy."
Pitkän aikavälin tappiot ovat pienempiä Ikean kahvilassa varsinkin, jos Ikea on kävelymatkan päässä.
Jaa, kys and olikin lopulta vain rahasta. Epäviihtyisäkin kahvila käy kunhan on tarpeeksi halpa. Laiskuus myös näkyy.
Saita ja laiska, siinäpä vasta saalis naiselle. Elämä tuollaisen kanssa on tuomittu ankeuteen.
Kahvilat ovat aina epämiellyttäviä paikkoja, joten fiksu valitsee sen halvimman ja lähimmän kahvilan, jos sinne kerran on pakko mennä.
Suurimmalle osalle kahvilat ovat kivoja paikkoja. Ja suurin osa vielä haluaa aivan muualle kuin sinne halvimpaan.
Jos miehellä ei ole sen vertaa sosiaalisia taitoja jai visuaalista lahjakkuutta että ymmärtäisi miksi muut ihmiset viihtyvät toisissa kahviloissa, mutta ikean kahvilassa harvemmin, miehestä ole naiselle mitään iloa. Turha mies naiselle, riippakivi. Parempi etsiä joku toinen, normaalimpi jolla on enemmän sosiaalisia lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
"Jos miehelle pakit ei tunnu missään, ei hän ole naisesta ollutkaan kiinnostunut ja taas on naiselle täysin turha. "
Treffeille lähdetään aina nollatilanteesta. Vai koostuuko pikkarisi jo pelkästään siitä, että kirjoittelet anonyymisti Tinderissä pelkän profiilin perusteella?
Kyllä minun täytyy olla miehestä jollain tasolla kiinnostunut että sinne treffeille ylipäätään lähden. Tietysti.
En lähtisi treffeille epäkiinnostava kanssa, esim sellaisen joka ehdottaa kotitreffejä ensimmäisiksi treffeiksi. Kiinnostus loppuisi siihen, koska se kertoo sosiaalisten taitojen puutteesta ja matalasta älykkyydestä. Pikkuhousujen kostumisella tämän kanssa ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu kahvilaan niin pitäkööt tunkkinsa. En ala pihin tai ihmisiä pelkäävän kanssa mihinkää. Itse rakastan kahviloita.
Voisin jättää vikan pois koska itse en sentään rakasta kahviloita erityisesti, mutta miehen pitää kyllä olla pihiydestä ja sosiaalisista kammoista vapaa.
Minä tarvitsen yhteiskuntaan sopeutuvan normaalilla toimintakyvyllä varustetun kumppanin. Nyt tiedän, että kahvila treffipaikkana on jo hyvä karsintametodi.
"Suurimmalle osalle kahvilat ovat kivoja paikkoja. Ja suurin osa vielä haluaa aivan muualle kuin sinne halvimpaan.
Jos miehellä ei ole sen vertaa sosiaalisia taitoja jai visuaalista lahjakkuutta että ymmärtäisi miksi muut ihmiset viihtyvät toisissa kahviloissa, mutta ikean kahvilassa harvemmin, miehestä ole naiselle mitään iloa. Turha mies naiselle, riippakivi. Parempi etsiä joku toinen, normaalimpi jolla on enemmän sosiaalisia lahjoja. "
Mitä vikaa on Ikean kahvilassa? Se iso ja laadukas kahvila.
Minä etsin normaalia kumppania pitkäaikaiseen suhteeseen. Siinä olisi tarkoitus tutustua mua perheeseen ja ystäviin ja viettää heidän kanssa aikaa juurikin kahviloissa, ravintoloissa tai juhlissa, kesäisin mökillä. Matkustaa, välillä myös ystäväpariskunnan kanssa ja mun työni takia.
En näe mitään mahdollisuutta muodostaa edes tuttavuutta ihmisen kanssa, joka ei kestä kahviloita. Miten te kestätte työelämää ja sen vaatimuksia? Millainen on sosiaalinen elämänne?
Vierailija kirjoitti:
Jos sen saman leivoksen syö kotitreffeillä, niin mitä sitten tapahtuu? Sekö ei lihota? Eilen oli ketjussa puhetta, että mies kestitsee kotona naista sillä mistä nainen tykkää, joten minulle sitten hyvästä leipomosta ostettu muhkea omenaleivos ja sen kanssa hyvää haudutettua teetä kauniista kupista, kiitos. Lonkeroon tai Pringleseihin en koske.
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin normaalia kumppania pitkäaikaiseen suhteeseen. Siinä olisi tarkoitus tutustua mua perheeseen ja ystäviin ja viettää heidän kanssa aikaa juurikin kahviloissa, ravintoloissa tai juhlissa, kesäisin mökillä. Matkustaa, välillä myös ystäväpariskunnan kanssa ja mun työni takia.
En näe mitään mahdollisuutta muodostaa edes tuttavuutta ihmisen kanssa, joka ei kestä kahviloita. Miten te kestätte työelämää ja sen vaatimuksia? Millainen on sosiaalinen elämänne?
Mutta kun ne kahvilaensitreffit menevät todella usein puihin. Näin ollen tulee tehtyä todella monta täysin turhaa reissua kahviloihin. Tällaista turhaa kahvilassa ravaamista pitää pystyä minimoimaan.
"Voisitko alkaa työstää kallonkutistajalla niitä sarvipäitäsi? Silloin ei tarvitsisi pelätä jokaista risahdusta. Vapautuisit fobioistasi, ja uskaisit tulla kylään juomaan sumppia."
Ei kiitos. En ala työstää niitä. En nimittäin halua tulla luoksesi kylään juomaan sumppia. En, vaikka tarjoaisit sumpin kanssa Pringlesejä. Luulen, että me emme olisi hyvä match missään mielessä. Sen selvittämiseen ei tarvitse edes tavata livenä. [kohentaa viikinkikypäräänsä, niin että sarvet ovat suorassa]
Kahviloiden hinnastot karkoittavat minut yleensä alle 10 sekunnissa.
Miten nämä ihmiset pärjäävät työelämässä? Käyvät lounaalla, edustustilaisuuksissa, palavereissa, työmatkoilla?
Vierailija kirjoitti:
"Suurimmalle osalle kahvilat ovat kivoja paikkoja. Ja suurin osa vielä haluaa aivan muualle kuin sinne halvimpaan.
Jos miehellä ei ole sen vertaa sosiaalisia taitoja jai visuaalista lahjakkuutta että ymmärtäisi miksi muut ihmiset viihtyvät toisissa kahviloissa, mutta ikean kahvilassa harvemmin, miehestä ole naiselle mitään iloa. Turha mies naiselle, riippakivi. Parempi etsiä joku toinen, normaalimpi jolla on enemmän sosiaalisia lahjoja. "
Tämä kertoo sinusta jo kaiken tarpeellisen. Olet ihminen, joka ei ymmärrä sosiaalisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne kahvilaensitreffit menevät todella usein puihin. Näin ollen tulee tehtyä todella monta täysin turhaa reissua kahviloihin. Tällaista turhaa kahvilassa ravaamista pitää pystyä minimoimaan.
Jos kahvilatreffisi menevät jatkuvasti "puihin", valitset treffikumppanisi huonosti tai sitten sinussa on jotain vikaa.
Näitä "puihin" meneviä treffejä yhdistää yksi asia: sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ikean kahvila ei ole laadukas miltään osin. Ja miksi kukaan haluaisi isoon kahvilaan? Treffeille mennään jonnekin hieman intiimimpään paikkaan.
Ikean kahvilaan mennään siinä vaiheessa kun etsitään yhteiseen kotiin huonekaluja, ei tutustumaan. Se on käytännöllinen paikka kun tarvii tehdä ostoksia, ei sovelias paikka treffeille.
Tyhminkin tuon ymmärtää.
Mitä enemmän kahvilakammoiset perustelevat näkemyksiään, sitä vahvempi vastenmielisyys minulla nousee. Optimointi, fiksuus? Elämme vastakkaisissa todellisuuksissa ja hyvä niin.