Siis nää jotka maksaa kaupan kassalla isolla setelillä pienet ostokset
Ainakin 50 ellei 100 euroa työnnetään parista piimäpurkista myyjän kouraan joka sitten ähertää vaihtorahoja kokoon. Joutuupa vaihtamaan naapurikassastakin sopivaa hilua.
Kommentit (33)
On kyllä hirvittävää ähertämistä tosijaan. Peräti kymmeniä sekunteja saa tuohon kulumaan, jos pitää toisesta kassasta hakea. Suuret ongelmathan tuosta takanaolijoille koituu, sanomattakin selvä.
Minä teen niin, vilkuilen samalla köyhien reaktioita ympärilläni.
Siis tätä ei ole kielletty jote turhaan päliset. 😝😝😝
Nää on näitä kun on pakko käyttää vain käteistä. Yleensä vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hirvittävää ähertämistä tosijaan. Peräti kymmeniä sekunteja saa tuohon kulumaan, jos pitää toisesta kassasta hakea. Suuret ongelmathan tuosta takanaolijoille koituu, sanomattakin selvä.
Onpa suuret ongelmat. Kyllä vn vielä saa rahalla maksaa.
No ei 50e ole paha, mutta itse pyrkisin senkin tekemään silloin, kun kaupassa on hiljaista, että ei esimerkiksi jouluruuhkien aikaan.
Jouluruuhkien aikaan ei myöskään tulisi aiheuttaa muitakaan viiveitä kassalla, voisi huolehtia, että vihannekset on punnittu, eikä tulla maksusitoumuslappujen kanssa juuri tuolloin.
Paljon olisi vielä opittavaa, mutta jostain syystä tavat menevät sukupolvesta toiseen vain huonompaan ja huonompaan suuntaan.
Kerran eräs mies maksoi alle 30€ ostoksensa 500€ setelillä
Miten muuten saan pienempiä rahoja lasten viikkorahaksi kuin antamalla ison setelin kaupassa aina silloin tällöin.
Ap. Keksi seuraava paskan uikutus.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Minä saan vanhemmiltani aina käteistä lahjaksi. Niitä käytän lähinnä ruokakaupassa ym.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskit ovat tyytyväisiä kun saavat kuningas käteistä käteen niinkuin fiksuissa maissa. kun vehkeet ei toimi sähköisesti. turhaan urputat.
et osaa laskea?
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko maailma vai mitä kamalaa tapahtui. 😂😂😂😂😂😂
No jos piimäpurkki maksaa 1,20, niin viisikymppisestä saa takaisin 48.80. 2 kpl 20 euron seteliä, yksi vitonen ja siihen kahden euron ja yhden euron kolikko ja 80 senttiä päälle. Meni taas hätähousun elämästä 9 sekuntia hukkaan?
On kyllä kassassa vika, jos se on tuskaista äheltämistä eli jos jonnekin suuntaan haluaa syyttävällä sormella osoittaa, niin sinne. T: entinen kassa (joka useimmiten laski vaihtorahan päässään kassaohjelmaa nopeammin)
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin sallittua.
Maksan kaiken jopa ruokaostokset luottokortilla. Toisaalta mulle on ihan vi.... sama miten muut maksaa.
Jossainhan se raha pitää rikkoa. Outo kauppa, jos ei 50 saa takaisin.