Vieläkin surettaa Pate Mustajärven lähtö
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hakuan itsekin lähteä mahdollisimman nopeasti eli esim. sydänkohtauksella. Veljeni kuoli vuonna 1970 sydänkohtauksen takia 16 vuotiaana. Olin tuolloin 12v. Meitä oli vain kaksi lasta ja olen ihmetellyt miksi elän vielä 57 syntyneenä.
Sehän sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ukkometso!
Jo kappaleen nimi Ukkometso on ällöttävä, kappale vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just vähän aikaa sitten katsoin, kun oli telkkarissa ja mietin, että onneksi tuo on edes hengissä, kun kaikki kuolee.
Sinulle tulee varmaan yllätyksenä että kaikki kuolevat.
No aika suorilta jaloin lähti.
Ei lähtenyt suorilta jaloilta. Hän vain antoi ymmärtää niin. Emme tiedä kusettiko hän myös itseään. Kaikkea ei tarvitse jakaa somessa, mutta pikkuisen voisi miettiä mitä sinne postaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkometso!
Höpö höpö. Pienet sille!
Melkein 70 vuotias. Ihan hyvä aika lähteä ja vielä noin nopeasti, ei tarvinnut pitkään kitua. Kaikki me kuollaan joskus. Oletko miettinyt ap sitä? Jos voisit valita niin minkä ikäisenä ja millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Hakuan itsekin lähteä mahdollisimman nopeasti eli esim. sydänkohtauksella. Veljeni kuoli vuonna 1970 sydänkohtauksen takia 16 vuotiaana. Olin tuolloin 12v. Meitä oli vain kaksi lasta ja olen ihmetellyt miksi elän vielä 57 syntyneenä.
Et halua.
Vierailija kirjoitti:
Rest in RIP
Älä käytä lyhenteitä jos et tiedä mitä ne tarkoittavat.
En sure vieraiden kuolemaa. Eihän sitä muuta ehtisi tehdäkään, jos jokaista julkkua alkaisi suremaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just vähän aikaa sitten katsoin, kun oli telkkarissa ja mietin, että onneksi tuo on edes hengissä, kun kaikki kuolee.
Sinulle tulee varmaan yllätyksenä että kaikki kuolevat.
No aika suorilta jaloin lähti.
Ei lähtenyt suorilta jaloilta. Hän vain antoi ymmärtää niin. Emme tiedä kusettiko hän myös itseään. Kaikkea ei tarvitse jakaa somessa, mutta pikkuisen voisi miettiä mitä sinne postaa.
Kenen pitäisi miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Melkein 70 vuotias. Ihan hyvä aika lähteä ja vielä noin nopeasti, ei tarvinnut pitkään kitua. Kaikki me kuollaan joskus. Oletko miettinyt ap sitä? Jos voisit valita niin minkä ikäisenä ja millä tavalla?
Sinun kuolemasi on tuskin mikään menetys kenellekään. Tuskin olet tehnyt mitään merkittävää elämässäsi ja mikään teoistasi ei jää Suomen historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on.
Sitähän se..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kuolemasi on tuskin mikään menetys kenellekään. Tuskin olet tehnyt mitään merkittävää elämässäsi ja mikään teoistasi ei jää Suomen historiaan.
Varmaan läheisille kuitenkin on menetys..
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pate Tapparan vai Ilveksen miäs?
Mää ja Tapparan mies- Popeda
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pate Tapparan vai Ilveksen miäs?
Tapparan. Oli jouluaattona soittanut Jutille, ei saanut kii.
Tapaninpäivänä kuoli. Siis e i l e n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkometso!
Höpö höpö. Pienet sille!
Tuolle kappaleelle riittää tosi pienet eli sormustimellinen!
RIP in peace. Toi oli varmaan se karma. Siis en tarkota bändiä, vaan että kun ei itse älynnyt lopettaa tota junttipoppia, niin karma lopetti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti läheiset ikävöi, surussa ei titteleitä kaivata vaan ihmistä. Rauha surra myös Paten läheisille.
Rest In Peace = Lepää Rauhan sisällä? Joku muija keikalta, tää Rauha, vai?