Miten vietätte uuttavuotta?
Lähdettekö mökille, ryyppäämään, pysytte kotona yksin, perheen kanssa yms. ?
Kommentit (173)
Lähtisin mielelläni mökille koiran kanssa pakoon sitä pauketta joka alkaa jo aamuvarhain ja pahenee eksponentiaalisesti klo 18 jälkeen. Ihan päätöntä touhua täälläpäin ja valitettavasti oma teinikin sitä harrastaa. Ja toinenkin teini haluaa viettää iltaa kaverin kanssa niin oon sitten kotona ja yritän pitää koiran mahdollisimman rauhallisena. Siinähän se aatto menee.
Varmaan samalla tavalla kuin ennenkin eli kotona tulee katseltua ikkunasta kun ihmiset ampuu rahaa taivaalle väriloisteen kera. En usko ryyppäävän tällä kertaa kun on tuo flunssasta toipuminen vielä kesken. Ranskalaisia ja höyrytettyjä nakkeja tulee varmasti syötyä perunasalaatin kanssa.
Uv:t menettäneet mulle merkityksensä, nuorempana oli isokin asia juhlia. Jotain kummaa karmaa tosin itselläni ollut juuri vuoden vaihtuessa, paljon ikävää ja mielipahaa aiheuttanut. Myöhemmin alkkis exä vei vuosittain tunnelman koko perheeltä.
Nyt vietän rauhassa kotosalla yksin, kivat juhlat mukavassa seurassakin olisi vaihtelua, mutta kunhan vuosi vaan vaihtuu. Mielellään paljon nykyistä paremmaksi.
Sairaalassa osastohoidossa. Täällä se meni joulukin. Mutta muuten viettäisin rauhallisesti kotona, en välitä pätkänvertaa näistä "ryyppyjuhlista" eli juhannuksesta, vapusta tai uudesta vuodesta.
Lapsen perheen luo on kutsuttu, joten sinne mennään.
Syödään ja juodaan (itse en käytä alkoholia, joten juon kahvia/limpparia).
Mennään ulos ja poltetaan tähtisadetikut. Suojalasit on naamalla, muiden paukuttelijoiden varalta.
Kotona kaupungissa lohduttaen ilotulitteita pelkäävää koiraa (tv volyymi täysillä + muuta taustamelua). Samalla kudon villapaitaa. Toinen teini on varmaan kotona (flussassa) ja toinen menee kaverille vähän matkan päähän pelaamaan lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumalla kuten aina koko aikuisikäni. Ei kiinnosta ryyppääminen eikä raketit. N37
Oletko niin hyvä uninen, että pystyt nukkumaan rakettien paukkeessa ilman korvatulppia tai vastamelukuulokkeita? Minä en.
Tuo ei ole normaalia.
Kotona ollaan kahdestaan miehen kanssa. Haetaan varmaankin sushia ja valkkaria. Saunotaan, kuunnellaan musiikkia ja vuoden vaihtuessa kippistellään kuohuvalla.
Kotona lasten kanssa.Ennen ammuttiin raketteja. Nykyisin ei olla Käydään ilalla kävelyllä. Ja katsellaa ilotulituksia Hyvällä säällä näkyy kaupungin ilotulitus. Upeita ne isot raketit ovat, siltikin pitäisi ne jättää pois. Antaa Rahat köyhemmille, vaikka vanhuksille Huolimaton rakettien käyttö aiheuttanut paljon vakavia vammoja. Talojakin palanut
Risteilylle ja sen jälkeen vielä hotelliin yhdeksi yöksi. Laatuaikaa oman rakkaan kanssa.
Normipäivä kuten muutkin päivät. Soittoharkat. Poikkeuksena se, että saatan juoda yhden tai kaksi lonkkua harkkojen jälkeen, koska "uusi vuosi".
Koiran kanssa kotona, katsellen telkkua, syöden jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumalla kuten aina koko aikuisikäni. Ei kiinnosta ryyppääminen eikä raketit. N37
Oletko niin hyvä uninen, että pystyt nukkumaan rakettien paukkeessa ilman korvatulppia tai vastamelukuulokkeita? Minä en.
Tuo ei ole normaalia.
Jos asuu 70 vuotta vanhassa lautarakenteisessa omakotitalossa, jossa on olematon äänieristys, niin on!!!
Rokkaamalla, no rokkaamalla tietenkin. Rokki soimaan ja rokaten vietetään uusivuosi rokkaamalla kovaa.
Wolttaan jotain ruokaa ja luen kirjaa. Äijä varmaan katsoo urheilua tai jotain räiskintä sarjaa ja syö makkaraa.
Päivällä käydään naapurissa syömässä riisipuuroa, ja illalla naapurit tulevat meille pelaamaan. Ajattelin tehdä naposteltavaksi Vappu Pimiän mätisipsejä. Kello 24 sitten kilistellään ja juhlitaan vuoden vaihtumista.