Miten vietätte uuttavuotta?
Lähdettekö mökille, ryyppäämään, pysytte kotona yksin, perheen kanssa yms. ?
Kommentit (173)
Kuunnellen p acka alakerran vanhan ukon rämisevää, resonoivaa, ison happirikastimen iänikuista hel vetillistä mölyä. En voi edes myydä kämppääni kuin kuuroille, koska kiintöistövälittäjä kertoi, että kaikki pitää kertoa rehellisisesti mitä ongelmia kämpässä on. Muuten tulee iso oikeusjuttu tietenkin , kun ostaja haluaa perua kaupat. Miksi noita isoja happirikastimia ängetään kerrostaloihin naapureiden mielenrauhan tuhoajaksi.
Unelma koti veetu n pilalla plus siihen sijoittamani elämäntyöni rahat 220 t euroa. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
En tiedä. Ns. "peruin" uv-suunnitelmat deitin kanssa koska mulla piti alkaa huomenna menkat. No ei näytä alkavan ja enää ei kyllä ehditä suunnittelemaan mitään (ei asuta samalla paikkakunnalla). Lisäksi en oo kuullut hänestä nyt pariin päivään mitään ja ihan hlvetinmoinen halipula 😪
Tiä mitä se sinkulle tuo? vapaa menemää ja tulemaan.Luultavasti kotona ja ulkona liikkuen.Ruokaa ja lukemista.
Kirkkoon kuuntelemaan Raamatun sanomaa!
Kyllä on nuorena aina 43-vuotiaaksi saakka täysillä uutta vuotta. Milloin opiskelijapaikoissa, milloin raflassa tai joka tapauksessa menossa ei paikallaan. Olkoon vaikka 25 astetta pakkasta ollut tai hirveät lumikuormat. Versinkin kun tuntui, että olin yksinäinen piti olla menossa.
Myöhemmin korkeatasoisesti juhlaillallisilla. Ja välillä ulkomailla myös korkeatasoisesti. Ja kaikkea toisinaan alkoholiakin mukana ja toisinaa ei.
Nyt ei ole innostusta muuta kuin olla kotona ja katsella raketteja. Jot tv tulee katsottavaa,musiikkia. Elokuviin en jaksa keskittyä. Ei ole tarvetta lähteä.
Enpä tiedä. Ei ole rahaa joten ei tarvitse ainakaan syödä mitään.
Uudenvuodenaatto on meillä häiden vuosipäivä, tänään seitsemäs sellainen. Ollaan kahdestaan kotona, dekadentti ilta: naudan sisäfilettä ja hörpitään varmaan vähän viiniä. Avataan joululahjaksi saatuja juustoja ja suklaita, poltellaan laadukasta kukkaa. Soittelen vaimolle varmaati illan mittaan kitaraa, katsellaan ehkä joku elokuva. Saunotaan, pestään toistenme selät ja käydään katsomassa ilotulitusta illemmalla, otetaan kuumat minttukaakot mukaan termariin ja ylipäätään nautitaan toistemme seurasta.
Lapset bileissä ja puoliso töissä. Istun kotona koiran kanssa, ei sekään mikään paukkukammoinen ole mutta tietysti pitää vähän kattoa koska menee ulos. Kun puoliso ja lapset tulevat kotiin, saatetaan kilistää lasilliset pommacia. Itse saatan kyllä juhlia uutta vuotta ottamalla yhden olusen, ,mutta shampanjapulloa tuskin avataan kun ei ole vieraitakaan. Toivotaan parempaa uutta vuotta, tosin luulen että talous elpyy vasta hallituksen vaihduttua.
Katkeroidun yksin kotona kun en tänäkään vuonna naisille kelvannut.
En koskaan suunnittele, katon mitä vaatimuksia elämä eteen tuo ja toimin sen mukaan
Työt lopetan kohta yhden aikaan. Sitten koiran kanssa lenkki, kun ei illemmalla enää voi. Sitten illan ruokien valmistelua, yksi vieras lapsensa kanssa tulee kylään illaksi. Teemme raclettea, hodareita (lapsille), sipsiä esille ym. Alkoholi ei kuulu meidän uudenvuoden viettoon.
Illalla sitten lasten kanssa raketteja katsomaan. Pitää pukea hyvin päälle kun on ihan reippaasti pakkasta.
Wienissä. Ooppera-esityksen jälkeen uuden vuoden illallinen kattohuoneistolla. Ilotulitus näkee suoraan pöydästä.
Mutta sinkkuudesta ja yksinäisyydestä huolimatta hyvät suunnitelmat on sinulla ! Itsekin katsoisin Illallisen yhdelle ( kuuluu tähän juhlakauteen joka vuosi ) mutta olen päivän töissä.
Juustofonduen tekemistä olen suunnitellut yli 20 v., viimeksi söin ysärillä. Katkarapuskagenia sentään saan joskus tehtyä, mutta en huomiseksi enää.
Nauti hyvästä illasta ja oikein hyvää uutta vuotta sinulle ja kissoillesi !