Ihan kauheeks tissutteluksi on menny nää pyhät
Ja tänään en ole edes ulkona käynyt. Glögiä, kuoharia, punkkua juotu aatosta asti päivittäin. Mites te muut?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minäpä se elän vieläkin atsteekkusemmin joulut ja muut pyhät. Juon vaan taskulämmintä vettä, järsin kanan reisiluuta ja makaan paljaalla lattialla. Olen lämmitylsenkin sulkenut ja sähköt katkaissut. Arjet teen yötäpäivää töitä ja olen vähällä unella,. Olen koko suvun omaishoitaja, kauimmaiset heistä asuvat Utsjoella, jonne kävelen mennen tullen joka päivä ulkosaaristosta (osa matkasta vetten päällä), marjoja keräilen matkan varrella 100 litraa kesät talvet, ja jos raaskin syön kourallisen. Minulle se säd3kehä kuuluu, jos kelle.
-en ole marttyyri, mutta kuitenkin-
Sä saat sädekehän lisäksi sädekaihtimet. Olet ne ansainnut.
Sysmässä menee joulunakin sata litraa sahtia. Ja suoli toimii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nää tällaiset aloitukset saa toiset olettamaan, et jos käytät alkoholia, olet alkoholisti. Sit vielä nää, jotka kehuskelee urheilusuorituksillaan...mieluummin elän alkoholin käyttäjän kanssa, kuin jonkun salipeten, jonka pitää pyhätkin käyttää naama irvessä rautaa takomassa.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Arki arkena ja juhla juhlana.
Kyllä ihmisellä on alkoholiongelma jos on kolme päivää tintannut putkeen, se nyt vaan on kylmä fakta vaikka miten vähättelisit.
Oliko meillä muitakin laillisia päihteitä kuin alkoholi? Fakta se on sekin että sille olisi vähemmän haitallisia vaihtoehtoja. On se perin omituista että huomattavasti vähemmän haitallinen päihde onkin laiton huume. Ei sitä ainakaan järjellä voi selittää.
Ei voi jos on nuppinsa pössytellyt pilalle.
Vierailija kirjoitti:
0,5 l punaviiniä aaton ruoalle ja yksi glönkero eilisen saunaan oli pyhiksi hommattu. Noistakin tuli jotenkin tunkkainen ja syyllinen olo. :("
Tätähän tää on meidän meininki täällä "ilo"landiassa. Vähänkin kun vois nauttia, pitää potea huonoa omatuntoa. Jotenkin ihan älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä se elän vieläkin atsteekkusemmin joulut ja muut pyhät. Juon vaan taskulämmintä vettä, järsin kanan reisiluuta ja makaan paljaalla lattialla. Olen lämmitylsenkin sulkenut ja sähköt katkaissut. Arjet teen yötäpäivää töitä ja olen vähällä unella,. Olen koko suvun omaishoitaja, kauimmaiset heistä asuvat Utsjoella, jonne kävelen mennen tullen joka päivä ulkosaaristosta (osa matkasta vetten päällä), marjoja keräilen matkan varrella 100 litraa kesät talvet, ja jos raaskin syön kourallisen. Minulle se säd3kehä kuuluu, jos kelle.
-en ole marttyyri, mutta kuitenkin-"
Kai käyt myös salilla??? Ilman sitä et ole vielä riittävän hyvis!
Joo neljäs päivä menossa , en tiedä otanko vielä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Raitis joulu. Herkkuja vedetty ja niistä tulee krapulaoireita 😅
Ja niidenkin syöminen on loppu, ja takaisin arkeen palattu.
Ärsyttävää se sellainen tissuttelu. Kyllä viinaa pitää juoda kunnolla, kaksin käsin. Esim. koko pullo Gambiinaa kerralla kitusiin on kunnon ottemista ! HILI-RIMPSIS HEI !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat sädekehän lisäksi sädekaihtimet. Olet ne ansainnut.
Niin olen. Mulle tänne kaikki heti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei asu alkoholisteja.
Meillä ei juoda alkoholia, sanoi eräskin reilut promillet puhaltanut eukko. Ei osannut kertoa, mikä syynä.
Eipä tuo alkoholismi ole ylpeilyn aihe.