Ihan kauheeks tissutteluksi on menny nää pyhät
Ja tänään en ole edes ulkona käynyt. Glögiä, kuoharia, punkkua juotu aatosta asti päivittäin. Mites te muut?
Kommentit (19)
Raitis joulu. Herkkuja vedetty ja niistä tulee krapulaoireita 😅
Juopoilla on juoppojen harrasteet. En kuulu siihen porukkaan.
Ei tippaakaan tänäkään jouluna. Sen sijaan pyöräiltyä on tullut jo yli 100 kilometriä. Juuri tulin taas 40 kilometrin ja nyt virkeä ja fressi olo.
Syöty on, syöty on runsaasti ja käyty vierailulla. Yksi vierailuvuodessa joulun aijalle riittää.Ei alkoholia, ei tunnu hyvältä ja rahat menee moiseen juominkiin. Aikaisemmin join pullon päivässä ja viikonloppuna enemmänkin.
Nyt ei maistu. Lopetin kerralla. On paljon virkeämpi olo ja aolo tuntuu puhtaalta.
Kysyn, että minkä takia on juotava. Halvemmalla pääsee ilman. Ei tarvitse ainakaan harrastuksena juomista pitää.
En ole juonut alkoholia tippaakaan koko vuonna. Kävin salilla aattona ja taas tänään, juomana on ollut vesi tai alkoholiton skumppa.
Niin minullakin. Joka päivä on mennyt useampi lasillinen vettä, kaksi lasillista piimää ja kolme kuppia kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei asu alkoholisteja.
En ole alkoholisti. Juon hyvin vähän alkoa normaalisti. Nyt vaan maistuu jostain syystä. Krapulaa ei ole aamuisin ja kun pyhät on ohi on tissuttelukin ohi. Ap
Aina nää tällaiset aloitukset saa toiset olettamaan, et jos käytät alkoholia, olet alkoholisti. Sit vielä nää, jotka kehuskelee urheilusuorituksillaan...mieluummin elän alkoholin käyttäjän kanssa, kuin jonkun salipeten, jonka pitää pyhätkin käyttää naama irvessä rautaa takomassa.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Arki arkena ja juhla juhlana.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, että minkä takia on juotava. Halvemmalla pääsee ilman. Ei tarvitse ainakaan harrastuksena juomista pitää.
Jostain syystä se vaan on mukavaa näin joulunpyhinä. Ei mun talous tähän kaadu. Eikä ole myöskään mikään harrastus tämä. Yleensä olen joulun ollut töissä. Ap
Raitis elämäni on nykyään ollut jo monta vuotta. Ei olisi enää varaakaan.
Täälläkin taas punaviiniä lasissa. Kävin kyllä aamupäivällä reippaalla kävelyllä, mutta hieman olen pettynyt itseeni että tänäänkin piti tätä viiniä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin taas punaviiniä lasissa. Kävin kyllä aamupäivällä reippaalla kävelyllä, mutta hieman olen pettynyt itseeni että tänäänkin piti tätä viiniä ottaa.
Ei mulla ole mitään pettymyksen tunteita tästä. Ihan mukavaa sohvaperunana oloa tää on ollut. Kohta nukkumaan. Ap
Tänään joun vasta alkoholia ekan kerran kuukauteen. Joulu meni ja nyt ajattelin rentoutua ja päivästä saakka olen tissutellut.
Aattoiltana tissuttelin puolen litran pullon Jaffaa, tänään intouduin tissuttelemaan toisen samanlaisen.
Jouluna olen juonut viiniä muutamana päivänä samalla pelaillen, syöden ja seurustellen perheen jäsenten kanssa. Myös kävely kuulunut joka päivään. Tänään ei enää maistu herkuttelu, eikä viini. Huomenna palaan liikunnalliseen ja terveelliseen elämään.
Illat on juopoteltu, mutta päivällä on ulkoiltu monta tuntia. Säilyy paheiden ja hyveiden tasapaino.