Mieheni seuraa puhelintani FlashGetKids sovelluksella
Huomasin puhelimessani ilmoituksien seassa ilmoitukset, joissa että tämä sovellus on ladattu puhelimelleni ja luki että "Full access" on annettu tälle sovellukselle. Tiedän että mieheni on sen laittanut kun on tälläisestä puhunut, olen sanonut että älä laita mutta on nyt näköjään sitten salaa käyttänyt puhelintani ja laittanut kuitenkin. Luin että tuolla voidaan seurata puhelinta tarkasti, jopa kuunnella reaaliaikaisesti mikrofonia, seurata näyttöä, sijaintia yms. Näenkö milloin hän katsoo ja kuuntelee, vai eikö sitä saa mitenkään tietää? Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta ahdistaa ajatus. Miehelle ei tulisi kuuloonkaan että itse latailisin tuollaisia sovelluksia hänen puhelimelleen. Saako tuota mitenkään poistettua? Ei näy perinteisenä sovelluksena puhelimessa vaan on piilossa asetuksissa. Kokemuksia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
tuo taitaa olla sellainen jolla voi seurata sijaintiakin
Kyllä se on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LYöt luurin kiveen ja haet uuden etkä anna äijälle sinne pääsyä.
Ei valitettavasti onnistu. Vaikka hankkisin uuden puhelimen, niin pakottaisi kertomaan pääsykoodin siihenkin ja sitten varmaan käy taas salaa asentamassa tuon.
Ap
Tässä kohtaa munasit, meni hyvä provo heti alussa piloille.
Ottaisin eron samantien jos huomaisin tuollaista. Mieheni kyllä luottaa minuun eikä kysele koskaan kenelle tekstaan tai kenen kanssa puhun.
tuo taitaa olla sellainen jolla voi seurata sijaintiakin