Mieheni seuraa puhelintani FlashGetKids sovelluksella
Huomasin puhelimessani ilmoituksien seassa ilmoitukset, joissa että tämä sovellus on ladattu puhelimelleni ja luki että "Full access" on annettu tälle sovellukselle. Tiedän että mieheni on sen laittanut kun on tälläisestä puhunut, olen sanonut että älä laita mutta on nyt näköjään sitten salaa käyttänyt puhelintani ja laittanut kuitenkin. Luin että tuolla voidaan seurata puhelinta tarkasti, jopa kuunnella reaaliaikaisesti mikrofonia, seurata näyttöä, sijaintia yms. Näenkö milloin hän katsoo ja kuuntelee, vai eikö sitä saa mitenkään tietää? Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta ahdistaa ajatus. Miehelle ei tulisi kuuloonkaan että itse latailisin tuollaisia sovelluksia hänen puhelimelleen. Saako tuota mitenkään poistettua? Ei näy perinteisenä sovelluksena puhelimessa vaan on piilossa asetuksissa. Kokemuksia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäli aloituksesi tilanne on todellinen, oletko ymmärtänyt ettei normaali, tasapainoinen henkilö noin tee kumppanilleen.
Ymmärrän, mutta rakastan häntä. Irtipäästäminen on vaikeaa.
Ap
Sitten jatkat pakkomielteisen kontrollin alla elämistä. Onnea.
Olen ollut kontrolloivassa suhteessa joskus, ja tuo on ehkä törkeintä mitä voi sellaisessa elävälle sanoa.
Anna sinä sitten omasta kokemuksesta sellainen neuvo ap:lle joka häntä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LYöt luurin kiveen ja haet uuden etkä anna äijälle sinne pääsyä.
Ei valitettavasti onnistu. Vaikka hankkisin uuden puhelimen, niin pakottaisi kertomaan pääsykoodin siihenkin ja sitten varmaan käy taas salaa asentamassa tuon.
Ap
Siis mitä helvettiä??? Mulla ei ikinä KOSKAAN ole yksikään kumppani edes koskenut mun puhelimeen, ellen ole pyytänyt itse tuomaan sitä tms.
Sun nyt kannattaa ihan aikuisten oikeasti vakavasti miettiä, millaisessa suhteessa olet. Ja haluat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäli aloituksesi tilanne on todellinen, oletko ymmärtänyt ettei normaali, tasapainoinen henkilö noin tee kumppanilleen.
Ap
Myöhemmin ymmärrät, että se on riippuvuutta, ei rakkautta.
Vaikka nyt siltä tuntuukin.
Toivon sinulle voimia muistaa kuka itse olet, arvostaa ja suojella itseäsi.
Tehdä ratkaisusi muistaen, että elämäsi on vasta alkanut.
Mitä kaikkea hyvää ja parempaa elämä voi vielä tuodakaan, myös aidosti sinua rakastavia ihmisiä.
Iske se puhelin kiveen kuten joku neuvoi ja hanki tilalle kännykkä, siis ei mitään älypuhelinta. Ja eroat.
Älkää nyt tätä trollia uskoko. Eihän hänelle mikään neuvo kelpaa, siitä tunnistaa keksityksi tarinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LYöt luurin kiveen ja haet uuden etkä anna äijälle sinne pääsyä.
Ei valitettavasti onnistu. Vaikka hankkisin uuden puhelimen, niin pakottaisi kertomaan pääsykoodin siihenkin ja sitten varmaan käy taas salaa asentamassa tuon.
Ap
Miten niin pakottaisi? kuuntele nyt itseäsi sä olet aikuinen ihminen eikä kenelläkään ole valtaa katsoa sun puhelinta eikä myöskään asentaa sinne mitään seuranta sovellusta. on laitonta. jos nyt kuitenkin mukisematta hyväksyt moisen niin hanki toinen puhelin prepaid liittymällä jolla voit puhua ja toimia ilman stalkkeria. minä en hyväksyisi vaan heivaisin mokoman hullun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä saa sitä sieltä asetuksista poistettua? Sieltähän niitä turhia sovelluksia voi poistella.
En saa poistettua kun hänellä on täysi hallinto-oikeus. Käynyt puhelimellani hyväksymässä täydet hallinto-oikeudet itselleen. Pitää kai hänen puhelimestaan ensin hyväksyä oikeus poistaa.
Ap
Hallinto-oikeudet? :D
3/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten jatkat pakkomielteisen kontrollin alla elämistä. Onnea.
Olen ollut kontrolloivassa suhteessa joskus, ja tuo on ehkä törkeintä mitä voi sellaisessa elävälle sanoa.
Anna sinä sitten omasta kokemuksesta sellainen neuvo ap:lle joka häntä auttaa.
ERO -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Olen 20v, hän 29v. 3 vuotta olemme olleet yhdessä.
Ap
Kannattaisi puhua tilanteesta omien vanhempiesi kanssa tai vielä parempi jos vaikka viranomaisten. tuo on laitonta ja sinun kannaltasi hyvin vaarallista.
Nyt on todella huono provo, -100/5
Provo toki, mutta kyllä näin tyhmiä muijia on 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä saa sitä sieltä asetuksista poistettua? Sieltähän niitä turhia sovelluksia voi poistella.
En saa poistettua kun hänellä on täysi hallinto-oikeus. Käynyt puhelimellani hyväksymässä täydet hallinto-oikeudet itselleen. Pitää kai hänen puhelimestaan ensin hyväksyä oikeus poistaa.
Ap
MIKÄ NÄISTÄ MAHTAA OLLA KYSEESSÄ?
Hallinto-oikeudet
Suomessa on kuusi alueellista hallinto-oikeutta sekä Ahvenanmaan käräjäoikeuden yhteydessä toimiva Ahvenanmaan hallintotuomioistuin.
Nämä ovat:
Helsingin,
Turun ja
jätä heti se narsisti-sosiopaatti-psykopaatti