Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN SAADAAN LA PAS:in JÄLKEEN?

23.04.2007 |

Luin tästä viestiketjusta yhden linkin, mutta se oli englanninkielinen, enkä ole varma oliko siinä myös kohta, jossa voisi määritellä lasketun ajan Pas:in jälkeen. Jos joku viisaampana voisi valaista vähän.

Klinikan hoitaja sanoi, että minulla olisi tänään rv 4+0 ja nyt elelen vasta pp12. Luulen, että hän erehtyi päivästä, koska sanoi testipäivän olevan aina rv 4+0. Ja minun testi olikin tänään veritesti, joka siis tehtiin pp12. Eikös tuo yleisin testipäivä (virtsakoe) ole pp14 useimmilla klinikoilla? Vaikuttaako alkion ikä, eli tämä minulle siirretty alkio oli yhteensä 4 päivää viljelty. Hcg-arvoni muuten oli 280,3 jota ei oikein todeksi vielä osaa uskoakaan...

Kerttuli2

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään varmasti tuosta LA:n laskemisesta mutta huisin paljon ONNEA!!! Se oli siis sinullakin kiinnittymiseen liittyvää se vuoto, vieläkö vuotaa?

Kuba

Vierailija
2/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin tuoresiirrossakin.

t: Id@, rv tasan 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Ei ole enää minkäänlaista vuotoa, sitä oli vain silloin yhtenä päivänä, eli pp9 ja siihen loppui, ainakin toistaiseksi. Toivotaan, ettei enää tulisi takaisin.

Milloin sinulle tehtiinkään alkionsiirto? Olet minua ilmeisesti pikkuisen edellä...

Kerttuli2

Vierailija
4/5 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin 28.3. - 2 kpl 4-soluista (1. ja 2. luokan) alkiota siirrettiin, joista nyt ilmeisesti toinen on mukana :) En ole ihan varma miten rv:t meidän polilla lasketaan (siis kuulinko oikein mitä hoitaja puhelimessa selitti) mutta ilmeisesti tänään rv 6+4.

Kuba

Vierailija
5/5 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis punktiopäivästä seuraavana olisi rv 2+0 eli hedelmöittymispäivänä... Mutta enivei, laskipa sitten punktiosta tai siirrosta, niin nyt olen rv 6+3-6+5... Odottelen 2.5. ultraa, jossa selviää sitten tarkemmat viikot. Toivottavasti kaikki on hyvin :)

Kuba

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi