Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten suusta se totuus tulee.

Vierailija
23.04.2007 |

Kävin tänään lasten kanssa kaupassa ja eikös tuo meidän totuuden torvi 3v hoksannut meidän edessä olevan " naisen" , jolla oli ihanan pitkä hiukset. Neiti sitten tokaisi mulle suurella äänellä: Äiti, kato tossa on rinsessa. No, eipä ollut mikään prinsessa vaan kyseessä oli pitkähiuksinen MIES!!! Vähänkö itseäni nolotti, kun tuo mies kääntyi ottamaan muovipussia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikunnassani, nuoruudessani oli ihana nainen. Sillä oli aivan uskomattoman kauniit, kiharat, pitkät, vaaleat hiukset kuin barbilla mutta kun se kääntyi ja näytti kasvonsa tämä olikin... no toodella vanha mummo, eikä ollenkaan niin kaunis kun takaapäin olisi luullut. Aina ihmetytti se hiusten kunto.

Vierailija
2/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupan hississä oli romaninainen, niin tyttö hihkaisi: " äiti kato prinsessa!" Nainen hymyili ja totesi, että lähes samoin on käynyt kerran aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisteli täydessä bussissa lausetta " Mami, kato tuolla on paha nainen!" , koko ajan kuuluvammalla äänellä! Vieressä olleita ihmisiä tuo lause vain nauratti kovasti, mutta minä olin punainen kuin paloauto.

En kehdannut silloin vilkaista, mutta edempänä istumassa ollut sisareni kertoi tyttäreni osoitelleen aivan tavallisen näköistä keski-ikäistä naista.

Vierailija
4/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti kyllä mulkaisi mutta ei onneksi lyönyt pikkulasta.

kuopus 1v10kk poika heitti kerran saunassa aika pahan. katseli siinä isäänsä ja totesi iloisesti " isin pikku pippeli!" meinasin kuolla nauruun ja mies alkoi syyttelemään leikillään minua että olin opettanut pojalle moisen lauseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan