Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kasvaa ilman rakkautta ja koko ikänsä tehty selväksi että hän rasite. Onko oikein sanoa että lapsi "kiittämätön"?

Vierailija
26.12.2025 |

Minulle tehty noin.  Pitkin hampain perus huolenpito. Sanottu myös miten olin "ilkeä lapsi" sekä annettu ymmärtää "kiittämättömyyteni".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin olen sanonutkin että minulla oli emotionaalisesti suht kurja lapsuus.  Jo tämän faktan ja totuuden  sanominen on "kiittämättömyyttä". Ja myöhemmin kun myös ottanut etäisyyttä vanhempaan, hän sanoi miten "ajattelen vain itseäni". 

Vierailija
2/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisi välit tuollaisiin vanhempiin heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, että ite olit ilkeä ja olisit halunnut syntyä toiseen perheeseen, enkä halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä enää

Vierailija
4/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa, että ite olit ilkeä ja olisit halunnut syntyä toiseen perheeseen, enkä halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä enää

Olen sanonut että oliko pakko tehdä lapsia jos  ei selkeästi halunnut perhettä ja myöhemmin sitten vihata niitä lapsia, tämäkin käännettiin syykseni: "noin ei minulle puhuta" 

ap

Vierailija
5/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla tekemisissä. Kannattaa hakeutua juttelemaan johonki tuosta, niin on mahdollisuus kirkkaampaan tulevaisuuteen 

Vierailija
6/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi ollut vain lähteä ja katkaista välit, elää omaa elämääni.

Näin sen nyt ymmärrän.

Vierailija
7/7 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi