Pate Mustajärvi on kuollut
Kommentit (379)
Huvittavia nämä.... "kuoli nuorena".....Mistä lähtien seitsenkymppinen on ollut nuori? Ihan kunnioitettava ikä elämänsä ryypänneelle ja tupakoineelle raskasta elämää eläneelle rokkistaralle. Saa olla tyytyväinen, että sai noinkin pitkän elämän. Tiedän monia ryypänneitä ja röökänneitä miehiä jotka mennyt jo 5-kymppisenä sydäriin.
Yleensä ihmiset kuolee. Ennemmin tai myöhemmin.
Kiitos Patelle musiikista. Tuli käytyä keikoilla ja kuunneltua muutenkin, vaikka ei ihan omantyylistä musiikkia. Kevyet mullat, hyvää matkaa.
Onneksi musiikki elää ikuisesti.
En käynyt kertaakaan Popedan keikalla.
Ja nyt olen ylpeä siitä ja ihan syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lauluista Pate. Hyvää taivasmatkaa <3
Oliko Pate uskossa? Kiroilusta olen päätellyt että ei.
Olipa surullinen uutinen tapaninpäivään.
Kyllästyttää jo etukäteen se, miten tämän pienen maan joka ainoa tv ohjelma, dj, iltapäivälehti jne työntää kohta Patea joka tuutista.
Sama homma, kun kuka tahansa vanha julkkis kuolee. Kukaan ei puhu mistään muusta.
Meillä kuolee hukattuja nuoria ihmisiä joka päivä sankoin joukoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää jo etukäteen se, miten tämän pienen maan joka ainoa tv ohjelma, dj, iltapäivälehti jne työntää kohta Patea joka tuutista.
Sama homma, kun kuka tahansa vanha julkkis kuolee. Kukaan ei puhu mistään muusta.
Meillä kuolee hukattuja nuoria ihmisiä joka päivä sankoin joukoin.
Eivät ole tehneet mitään merkittävää eläessään joten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan haimasyöpä. Oma läheinen meni siihen myös muutamassa viikossa.
Patelta murtui kylkiluita kun kaatui syksyllä ja siinä otettiin rtg jossa syöpälöydös näkyi. Puhui itse tuumorista/ kasvaimesta. Veikkaan keuhkosyöpää mutta mahdollisesta myös haima. Keuhkosyövän erottaa rtg kuvasta helposti, vaikka ei ole lääkäri. Olen niitä nähnyt useita työssä olleessani,
Eikös haimasyöpä ole oireeton pitkään ja kun se huomataan, niin loppu on jo lähellä? Siksi veikkaisin haimasyöpää.
Lotto moukka välillä. Mitä témme tiedolla mihin hän kuoli.?? Ei mihinkään.🙄
Vierailija kirjoitti:
Ruumiin avauksessa voi vaatia selvityksen siitä kasvaimesta kylkiluun hoidosta kuin lääkkeistä ja muusta . Vaatia.
Oletko omainen kun päliset paskaa.???
Miksi Costello Hautamäki ei ole esittänyt surunvalitteluja? Tuleeko Popedan seuraavalle keikalle kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
En käynyt kertaakaan Popedan keikalla.
Ja nyt olen ylpeä siitä ja ihan syystäkin.
Hänellä oli kysyntää ilman sinuakin. Jokaisella oma musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Costello Hautamäki ei ole esittänyt surunvalitteluja? Tuleeko Popedan seuraavalle keikalle kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Taisi mennä sukset loppumetreillä aika pahasti ristiin. Pate oli sovitteleva, mutta Costello jatkoi kiukuttelua. Ehkäpä se keikkailu Hermannin kanssa ei sitten ihan lyönytkään enää leiville.
Pate tuli minua Hartwall-areenassa vastaan jääkiekon mm-kisoissa 1997. En muista mikä peli, mutta joku Suomen kuitenkin. Rip ja kevyet mullat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lauluista Pate. Hyvää taivasmatkaa <3
Oliko Pate uskossa? Kiroilusta olen päätellyt että ei.
Me ei voida päätellä kenenkään uskovaisùdesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saivat Costellon kanssa riitansa sovittua.
Eikö tämä mennyt herrojen omien puheiden mukaan niin, että asiat riitelivät eivätkä miehet? Ja lehdistö liioitteli vielä päälle.
Eivät ole herroja, vaan narreja.
Ruumiin avauksessa voi vaatia selvityksen siitä kasvaimesta kylkiluun hoidosta kuin lääkkeistä ja muusta . Vaatia.