Mies, mistä haaveilet juuri nyt?
Kommentit (147)
Haaveilen ihmisten heräävän haaveunista ja ymmärtävän sosialismin mahdottomuuden.
Haaveilen ryhmäseksistä jossa ois 1n ja 2m kaikki bi henkisiä. Olis ihana kun mies panis mua lähärissä, nainen ois innoissaan näkemästään ja asetuisi 69 päälleni ottamaan multa suihin. Naisen pillusta valuisi mehut kasvoilleni ja alkaisin nuolla märkää pillua. Tunnen kun mieheltä lipsahtaa muna ulos sisältäni. Nainen nappaa kummatkin munat käsiinsä ja alkaa runkkaamaan niitä, otta vuorotellen suihin, laitta munat vierekäin ja hieroo molempia rerskoja huuliaan vasten yrittäen ottaa ne yhtäaikaa suihin. Emme kestä enempää vaan laukeamme yhtäaikas ja nainen näkee ja tuntee kun hänen käsisään olevat munat sykkivät ja spermaa tulee kahdesta munasta yhtäaikaa.
Haaveilen thaimaalaisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivinkone ois kyllä kiva.
Nyt mieluummin oma lumilinko
Vierailija kirjoitti: Haaveilen ryhmäseksistä jossa ois 1n ja 2m kaikki bi henkisiä. Olis ihana kun mies panis mua lähärissä, nainen ois innoissaan näkemästään ja asetuisi 69 päälleni ottamaan multa suihin. Naisen pillusta valuisi mehut kasvoilleni ja alkaisin nuolla märkää pillua. Tunnen kun mieheltä lipsahtaa muna ulos sisältäni. Nainen nappaa kummatkin munat käsiinsä ja alkaa runkkaamaan niitä, otta vuorotellen suihin, laitta munat vierekäin ja hieroo molempia rerskoja huuliaan vasten yrittäen ottaa ne yhtäaikaa suihin. Emme kestä enempää vaan laukeamme yhtäaikas ja nainen näkee ja tuntee kun hänen käsisään olevat munat sykkivät ja spermaa tulee kahdesta munasta yhtäaikaa.
Tuo olisi ihanaa. Olen aina haaveillut kahdesta kalusta, kummallekin kädelle omansa ja tuplapanokin ois ihana kokeilla.
N34
16v todella hoikasta halukkaasta tytöstä.
haaveilen viime kesän alusta. mies oli poissa jonkun aikaa ja työmatkoilla järkkäsin salatreffejä. ensimmäinen ihan kahvilla, mutta seuraavan vein jo hotelliini. ihana salainen yö (hänkin varattu).
Kolmenkimpasta avopuolison ja hänen naisystävän kanssa... Ensin saunomista yhdessä..m51
Haaveilen että mies ratsastais mun päällä ja saisin siinä runkata hänen munaansa kuin omaani.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen anuksesta.
Sama täällä.
että vaimo olisi bi-henkinen ja suostuisi antamaan naisen nuolla hänen pilluaan samalla kuin minä imen hänen rintojaan.
Haaveilen myös siitä että vaimo ratsastaisi kasvoilllani facesitting loppuun asti ja laukeasi suuhuni.
Haaveilen omasta avovaimostani 20 vuotta sitten kun hän oli seksikäs, estoton ja kaunis. Nyt on lihava, ruma, vaihdevuodet ohittanut jota ei seksi kiinnosta niin kuin ei mikään muukaan asia. Istuu vaan sohvalla ja kutoo, nukkuu tai katsoo televisiota. Ulkoilemaan häntä ei saa eikä mihinkään muuhunkaan yhteiseen tekemiseen.
hhvä ketju olikin jo valmiina. meinasin perustaa uuden: haluaisin päästä nuolemaan jollekin sporttinaiselle orgasmeja...vois siinä muutakin sit tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen omasta avovaimostani 20 vuotta sitten kun hän oli seksikäs, estoton ja kaunis. Nyt on lihava, ruma, vaihdevuodet ohittanut jota ei seksi kiinnosta niin kuin ei mikään muukaan asia. Istuu vaan sohvalla ja kutoo, nukkuu tai katsoo televisiota. Ulkoilemaan häntä ei saa eikä mihinkään muuhunkaan yhteiseen tekemiseen.
tämä varmaan meillä useilla tosin aviovaimo...happy wife happy life?ehkä ei
Haaveilen pääseväni pitkästä aikaa jo kauan aikaa minulla olleen rakastajattareni luokse.
Meillä on todella pitkä välimatka, mutta tapaaminen onnistuu muutaman kerran vuodessa.
Haluan häntä, hän on kaunis, seksikäs ja hänen kanssaan on todella upeaa viettää aikaa.
Hoikasta naisesta, joka tykkäisi leikkiä ageplay leikkejä aikuisten kesken.
"16v todella hoikasta halukkaasta tytöstä."
Miksi juuri 16v nimenomaan?
Haaveilen yhdestä naisesta joka on mielestäni seksikäs ja kuuma nainen.
En ole nähnyt ja häntä varmaan kolmeen vuoteen, joten melkoisen turhaan haaveilen.