Mies, mistä haaveilet juuri nyt?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun avasin tämän sivun niin sinusta 🥰
Ah, mitä tekisit minulle?
Haaveilen yhdestä naisesta. Joku hoito-alan/sosiaalialan nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana aikuinen nainen..ihan ensiksi ottaisin sut kunnon karhuhalaukseen ja aistisin naisen pehmeyttä ja tuoksua🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana aikuinen nainen..ihan ensiksi ottaisin sut kunnon karhuhalaukseen ja aistisin naisen pehmeyttä ja tuoksua🥰
Olis ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa
Niin olisi 🥰 en ehkä malttaisi pitää käsiäni kurissa
Siitä, mistä joka 17. minuutti muulloinkin.
Farkkupeppuisesta naisesta, joka peppuaan paljastaessaan ja tarjolle nostaessaan antaisi luvan painaa kalua hieman sisään ja laueta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksistä
Kivaa! Ootko päässyt kokeilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Farkkupeppuisesta naisesta, joka peppuaan paljastaessaan ja tarjolle nostaessaan antaisi luvan painaa kalua hieman sisään ja laueta.
Ei siinä enää mitään kysellä ja lupia odotella, kun on perse paljaana! Munaa sisään vaan!
Haaveilen että mies näykkisi niskasta ja hieroisi kovaa kaluaan peppua vasten. Sen jälkeen kalu uppoaisi syvälle ja laukeamme molemmat yhtä aikaa
T. Nainen 53v
N 18 vuotiaasta hoikasta isorintaisesta estottomasta tytöstä. Tyttö joka tykkää monipuolisesta seksistä mm. Peppu- ja pissaleikeistä. Olisi myös avoin kinkyille roolileikeille.
Työkaverin peppuun (nainen) ois kyllä kiva laueta. Siitä haaveilen.
Juuri nyt haaveilen, että kohtaisin naisen, joka haluaa syventää seksielämäänsä tai löytää oman seksuaalisuutensa, siviilisäädyllä ei ole väliä. Vain sillä on väliä, että jotain puuttuu tai kaipaa jotain enemmän. Haluaisin toimia oppaana seksuaalisuuden saloihin ja nautinnon syvyyksiin, keskiössä se, että toisesta tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Kaikki alkaisi viestittelystä, missä ilman estoja ja 120% luottamuksella avattaisiin ajatuksia ja ihan kaikkea aiheeseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisin hakemaan jääkaapista kylmän kaljan.
Fysioterapeutistani. Varsinkin päivän viimeisillä vastaanottoajoilla hänestä huokuu vastustamaton kiimapillun aromi. En tiedä, onko aromi aito, vai dödö tai parfyymi. Rohkeuteni ei salli kysyä.
M51
Haluaisin tuntea naisen rinnat kasvoillani ja imeä kovana nöpöttävää nänniä sekä pyöritellä toista etusormen ja peukalon välissä pitkään ja hartaasti.
Vierailija kirjoitti:
Fysioterapeutistani. Varsinkin päivän viimeisillä vastaanottoajoilla hänestä huokuu vastustamaton kiimapillun aromi. En tiedä, onko aromi aito, vai dödö tai parfyymi. Rohkeuteni ei salli kysyä.
M51
Hipaise sormella pillua ja haista!