Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo, ettei sovittu miehen kanssa yhteen romanttisessa mielessä?

Vierailija
25.12.2025 |

On saattanut olla muutoin hyvä mies, lähes täydellinen. Ei vaan sovittu yhteen romanttisessa mielessä. Mitä hittoa tämä tarkoittaa? Miljoona kertaa olen tämän toteamuksen tälläkin palstalla kuullut.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että nainen haluaisi romantiikkaa, treffejä, huolenpitoa, yhdessäoloa, mutta mies haluaa vain seksiä.

Tuo on niin pitkän suhteen havainto, että aloittajan kommentti tarkoittaa kyllä normaalisti  nätisti sanottuna: olet vääränlainen sängyssä, tai et kiinnosta minua romanttisessa mielessä. 

Vierailija
62/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo lukenut tältä palstalta että olis "muuten hyvä mies, lähes täydellinen" juuri koskaan. Kyllä naiset yleensä tietää miksi joku mies ei kiinnosta ja se ei ole "lähes täydellinen" vaan voi kyllä olla "paperilla hyvä". Se mikä ei paperilla hyvissä toimi, niin on se vuorovaikutus. Joku ei vaan tunnetasolla tai kommunikaatiossa toimi. Mutta paljon useammin syynä on joku ihan selkeä juttu, mikä naiselle tekee sellaisen "ei kiitos" -olon. Esim. miehen arvomaailma tai tapa puhua joistain ihmisistä. Tai erilaiset tulevaisuudentoiveet. 

Tässä oli aika hyvin kerätty nuo kolme tärkeää asiaa, jotka parisuhteessa aiheuttavat ongelmat:

1. Vuorovaikutuksen puute

2. Erilaiset arvomaailmat

3. Erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat

Lisäisin tuohon vielä kohdaksi 4. Elämäntapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehenä minäkään tuota. Olen kokokenut suurimmat seksuaaliset vetovoimani sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa en ikinä haluaisi vakavaan suhteeseen. Joku tyhmä lorťťó voi olla seksuaalisesti hiton kiihottava ja vetovoimainen, ja antaa kunnon kyydit. Silti vakavassa mieless  on täysin luotaan työntävä.

Suurimmalle osalle naisista ei olis mahdollista kokea noin. Mutta ton takia varmaan et sitä romanttista puolta niin löydäkään. Etsi samanlaisia, seksuaalisuus edellä meneviä naisia. 

Minähän nimenomaan en mene seksuaalisuus edellä, koska se ei ole minulle pääkriteereitä vakikumppanin valinnassa, vaan muut ominaisuudet ratkaisee enemmän.

Naiset menee ja suurimmalle osalle naisia tuollainen mies on kuvotus.

Vierailija
64/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että nainen haluaisi romantiikkaa, treffejä, huolenpitoa, yhdessäoloa, mutta mies haluaa vain seksiä.

Tapailemani nainen valitti, etten käynyt heti suoraan asiaan, kuten kuulemma hänen aikaisemmin tapailemansa miehet.

Vierailija
65/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää kysyä aina sanojalta itseltään. 

minulle tuollainen tarkoittaisi ehkä sellaista skenaariota, että mies ei ymmärtänyt romanttisia vihjeitäni, tai että mies ei ollut tarpeeksi miehen roolissa seksialoitteissaan tai sängyssä.  Että kaikessa mennään minun aloiteideni perässä ja mies on lähinä vain joojoo -mies. 

Kaipaat siis toksista miestä.

Niinhän kaikki naaraat, vaikka toista sanovatkin

Maskuliininen voi olla myös hyvällä turvallisella tavalla, ei sillä toksisella tavalla...

Vierailija
66/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä isompikyrpäisten kanssa löytyy se romanttinen yhteys naisilla helpommin.

Vierailija
67/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tapa ilmaista, että toisen persoona sekä ulkonäkö ei kiinnosta ja sytytä romanttisessa, eroottisessa ja treffailumielessä. Olet mukava, mutta emme ole romanttisesti sopivia on parempi sanoa. Olet liian tylsä, etkä tarpeeksi hyvännäköinen olisi vähän tylyä vaikka totta. 

Vierailija
68/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima syntyy tahmeasti kun mies  ei tuoksu hyvältä. Se ei tarkoita yksistään hygieniaa. Naisen pitävain tunnistaa miehen tuoksu omakseen. Joskus joku parfyymi voi auttaa, mutta lopulta siitäkään ei ole kysymys. Kokeilla voi.

Tämä voi olla vaikea asia. Muuan tapaamani hanttapuli tuoksui niin oikealta, että oli vaara ryhtyä puuhiin hänen kanssaan tuon tuoksun vuoksi. Valitettavasti tuoksu ei yksin riitä.

Vierailija
69/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa on joku seksuaalista taikaa tai sitten sitä ei ole, päättele siitä, Sherlock?

En osaa päätellä, koska minulle seksi ei koskaan ole ollut tunnetason juttu. Se on himojen tyydyttämistä, kuten esim maistuvan ruuan syöminen.

Ja tämän takia suuri osa naisista kokee, ettette sovi yhteen romanttisessa mielessä 💡💡💡

Silti minulla on nainen ja on oltu yhdessä 12 vuotta. En siltikään koe mitään seksuaalista taikaa välillämme, vaan parhaat seksit olen saanut elämässäni muualta. Hän on silti parisuhdemielessä parempi kuin ne seksuaalisesti vetovoimaiset bimbot.

Onkohan sulla nyt jokin hu.ra-madonna-äiti - kompleksi tms... ?

Ei kuulosta ihan terveeltä tämä sun ajatusmalli ja jaottelu naisista, ja naisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
70/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo lukenut tältä palstalta että olis "muuten hyvä mies, lähes täydellinen" juuri koskaan. Kyllä naiset yleensä tietää miksi joku mies ei kiinnosta ja se ei ole "lähes täydellinen" vaan voi kyllä olla "paperilla hyvä". Se mikä ei paperilla hyvissä toimi, niin on se vuorovaikutus. Joku ei vaan tunnetasolla tai kommunikaatiossa toimi. Mutta paljon useammin syynä on joku ihan selkeä juttu, mikä naiselle tekee sellaisen "ei kiitos" -olon. Esim. miehen arvomaailma tai tapa puhua joistain ihmisistä. Tai erilaiset tulevaisuudentoiveet. 

Tässä oli aika hyvin kerätty nuo kolme tärkeää asiaa, jotka parisuhteessa aiheuttavat ongelmat:

1. Vuorovaikutuksen puute

2. Erilaiset arvomaailmat

3. Erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat

Lisäisin tuohon vielä kohdaksi 4. Elämäntapa.

Hellyyttävää kun naiset taas niin enkeleitä ettei seksiä näy missään vaikka se on todellisuudessa luultavasti ensimmäisiä asioita joihin poksahtaa.

Vierailija
71/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani nainen valitti, etten käynyt heti suoraan asiaan, kuten kuulemma hänen aikaisemmin tapailemansa miehet.

Jotkut tosiaan tuntuvat odottavan seuraavalta samaa kohtelua kuin edellisiltäkin ja ei ilmeisesti käy mielessä että miehetkin voi olla erilaisia. Lienevät sitten niitä jotka näkee miehen vaan jonkinlaisena objektina.

Vierailija
72/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jostain tuli se ick. Mulle se tulee helpoimmin miesten somesta,parisuhde- ja panohistoriasta (huoripukit kuvottaa), tai siitä että on sellainen perässä vedettävä ilman aloitekykyä.

Mulle tulee epärehellisestä miellyttämisen halusta. Jos haistan, että mies ei ole nyt tässä rehellinen vaan yrittää esittää jotain, jotta pitäisin hänestä, niin en pysty luottamaan enkä sitten myöskään halua tätä miestä. Ystävällinen pitää olla ja miellyttäminen on hyvästä, jos se tulee aidosta halusta ajatella toisen hyvää eikä peitellä jotain pimeää puolta. 

Kumma juttu kun niin moni nainen on kuitenkin huonossa suhteessa vaikka ovat tällaisia aistimaailman kolumboja.

Vierailija
73/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tarpeeksi komea, jotta nainen tuntisi seksuaalista vetovoimaa. 

Vierailija
74/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehenä minäkään tuota. Olen kokokenut suurimmat seksuaaliset vetovoimani sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa en ikinä haluaisi vakavaan suhteeseen. Joku tyhmä lorťťó voi olla seksuaalisesti hiton kiihottava ja vetovoimainen, ja antaa kunnon kyydit. Silti vakavassa mieless  on täysin luotaan työntävä.

Suurimmalle osalle naisista ei olis mahdollista kokea noin. Mutta ton takia varmaan et sitä romanttista puolta niin löydäkään. Etsi samanlaisia, seksuaalisuus edellä meneviä naisia. 

Kumma juttu kun tiedätte naiset aina miten muut naiset ajattelee, ikään kuin olisitte samaa homogeenistä massaa kaikki etenkin jos puhutaan huonoista asioista.

Vierailija
75/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa on joku seksuaalista taikaa tai sitten sitä ei ole, päättele siitä, Sherlock?

En osaa päätellä, koska minulle seksi ei koskaan ole ollut tunnetason juttu. Se on himojen tyydyttämistä, kuten esim maistuvan ruuan syöminen.

Mihin sinä naista tarvitset? Et mihinkään.

Älä anna naisen luulla mitään. Ole rehellinen.

Nainen ei ole pillunreikä.

Osta fleshlight. 

Vierailija
76/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli omahyväinen ja itseään täynnä oleva paska jota kiinnosti vain oma tyydytys

Pitää sitä naista nyt kuitenkin vähän seksinukkena ajatella tai hommasta ei tulisi yhtään mitään. Itse kunnioitin ja arkailin naista vähän liikaakin koska siinähän oli toinen itsenäinen ihminen ja menin lukkoon. Jos olisin vain nähnyt seksinukkena ja jyystänyt kieli pitkällä menemään niin ei olisi ollut mitään ongelmia ja nainenkin olisi varmasti tykännyt enemmän kuin siitä turhautuneena arkajalan kanssa olemisesta.

Vierailija
77/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kiinnostanut.

Vierailija
78/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tympimään tämä aktivistipalsta kyllä, pelkkää nais- ja miesaktivistien toistensa tölvimistä ja kun kyseenalaistaa asioita niin viestit poistatetaan.

Vierailija
79/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarpeeksi pitoa pinkassa. 

Vierailija
80/103 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tarpeeksi komea, jotta nainen tuntisi seksuaalista vetovoimaa. 

Komeus ei yksin riitä. Esim. Mätsäsin kerran Tinderissä mukavanoloisen ja tosi hyvännäköisen miehen kanssa. Livenä paljastui, että hän oli melko tyhmä, sosiaalisesti kömpelö, eikä osannut keskustella yhtään syvällisemmin mistään. Kiva ja söpö oli, mutta en todellakaan voinut kuvitella välillemme muuta kuin korkeintaan ystävyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi