Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo, ettei sovittu miehen kanssa yhteen romanttisessa mielessä?
On saattanut olla muutoin hyvä mies, lähes täydellinen. Ei vaan sovittu yhteen romanttisessa mielessä. Mitä hittoa tämä tarkoittaa? Miljoona kertaa olen tämän toteamuksen tälläkin palstalla kuullut.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kiinnostanut miestä seksuaalisesti.
Nimenomaan mies voi kiinnostaa seksuaalisesti, mutta ei romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli omahyväinen ja itseään täynnä oleva paska jota kiinnosti vain oma tyydytys
TÄMÄ.
En ole ikinä kuullut naisen sanovan noin.
Suomeksi se tarkoittaa sitä, ettei nainen ole sinusta seksuaalisesti kiinnostunut. Et kiihota häntä.
Ja sä kuulet tota yhtenään, ap?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tai kiinnosti kyllä, mutta paljastui ettei mieltymykset käyneetkään yksiin. Ei sellaisen miehen kanssa voi ajatellakaan mitään pysyvämpää suhdetta eikä ne romanttiset tunteetkaan enää roihua.
Vinkki pojuille:
Nainen kiihottuu aivojen kautta. Ei jalkoväliä ja tissejä kourimalla.
Jos et kykene kiihottamaan naista, aivoissasi ei teho riitä.
Vierailija kirjoitti:
Että mies ei ole ns. samalla aaltopituudella tunnetasolla tai seksuaalisesti. Naista ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
Voi se olla toisinkinpäin. Usein olen tavannut naisia joiden käytös sängyssä on ollut huonoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan menee kummallisemmaksi. Eli seksi ei olekaan se pääasia, vaan romanttinen mieli liittyy muuhun. Osa täällä taas sanoo, että se liittyy juuri tuohon seksuasliseen vetovoimaan, että sitä ei ole. Yrittäkää jo päättää 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan menee kummallisemmaksi. Eli seksi ei olekaan se pääasia, vaan romanttinen mieli liittyy muuhun. Osa täällä taas sanoo, että se liittyy juuri tuohon seksuasliseen vetovoimaan, että sitä ei ole. Yrittäkää jo päättää 😖
Joillekin romanttinen = seksuaalinen tai kiertoilmaus seksuaaliselle. Toisille nämä asiat ovat taas vähän enemmän erillään. Ei ole ihmiset keskenään samaa mieltä asioista. Eri tulkintoja on. Siksi vain se tietää, kuka sen sanoi, että mitä se hänelle tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla romanttisuus tulee ennen seksuaalisuutta. Romanttisuus on tunneyhteys, jonka päälle seksuaalisuus sitten rakentuu. Jos romanttinen puoli, tunnetason yhteys ja luottamus toimii riittävän hyvin, sitten voidaan edetä seksuaalisuuteen, jos sekin puoli kiinnostaa kumpaakin. Romantiikkaa voi olla myös ilman seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitää kysyä aina sanojalta itseltään.
minulle tuollainen tarkoittaisi ehkä sellaista skenaariota, että mies ei ymmärtänyt romanttisia vihjeitäni, tai että mies ei ollut tarpeeksi miehen roolissa seksialoitteissaan tai sängyssä. Että kaikessa mennään minun aloiteideni perässä ja mies on lähinä vain joojoo -mies.
Kaipaat siis toksista miestä.
Niinhän kaikki naaraat, vaikka toista sanovatkin
Spermaviemäripoju taas louskuttamassa leukojaan. Mahtaa olla vdun rasittavaa olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulle tuollainen tarkoittaisi ehkä sellaista skenaariota, että mies ei ymmärtänyt romanttisia vihjeitäni, tai että mies ei ollut tarpeeksi miehen roolissa seksialoitteissaan tai sängyssä. Että kaikessa mennään minun aloiteideni perässä ja mies on lähinä vain joojoo -mies.
ei. Toksinen mies ei ole miehinen mies. Toksinen mies on heikko maskuliini. Miehinen mies on itsevarma ja turvallinen.
Että jostain tuli se ick. Mulle se tulee helpoimmin miesten somesta,parisuhde- ja panohistoriasta (huoripukit kuvottaa), tai siitä että on sellainen perässä vedettävä ilman aloitekykyä.
Vierailija kirjoitti:
Että jostain tuli se ick. Mulle se tulee helpoimmin miesten somesta,parisuhde- ja panohistoriasta (huoripukit kuvottaa), tai siitä että on sellainen perässä vedettävä ilman aloitekykyä.
Mulle tulee epärehellisestä miellyttämisen halusta. Jos haistan, että mies ei ole nyt tässä rehellinen vaan yrittää esittää jotain, jotta pitäisin hänestä, niin en pysty luottamaan enkä sitten myöskään halua tätä miestä. Ystävällinen pitää olla ja miellyttäminen on hyvästä, jos se tulee aidosta halusta ajatella toisen hyvää eikä peitellä jotain pimeää puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja usko sä jo, että naiset ei ole keskenään samanlaisia tai halua samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei. Toksinen mies ei ole miehinen mies. Toksinen mies on heikko maskuliini. Miehinen mies on itsevarma ja turvallinen.
Heikko maskuliini yrittää olla miehekäs, mutta epäonnistuu. Heikko maskuliini ei aidosti ja sisäisesti johda itseään ja siksi hänen johdettavakseen ei uskalla toinenkaan asettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mies ei ole ns. samalla aaltopituudella tunnetasolla tai seksuaalisesti. Naista ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
Eli suomeksi konkreettisesti, esimerkkejä? Tämä oli todella ympäripyöreästi ilmaistu.
Ihan selkeästi ilmaistu. Olen eri mutta itse ymmärrän täysin mistä kyse. Selitä itse tarkemmin, miksi ja mitä ja miten et ymmärrä?
En koe romanttista ja/tai seksuaalista vetovoimaa. Toisen seurassa voi silti viihtyä mutta silloin se jää kaveritasolle. En halua parisuhteeseen kaverin kanssa.
Lompakkoloiselle ei kustannetukaan luxusta...