Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo, ettei sovittu miehen kanssa yhteen romanttisessa mielessä?
On saattanut olla muutoin hyvä mies, lähes täydellinen. Ei vaan sovittu yhteen romanttisessa mielessä. Mitä hittoa tämä tarkoittaa? Miljoona kertaa olen tämän toteamuksen tälläkin palstalla kuullut.
Kommentit (103)
Nainen ei kiinnostanut miestä seksuaalisesti.
Liian pieni tai löysä pili tai sitten vonkasi koko ajan anusta, vaikka nainen ei halunnut.
Nainen ei tuntenut seksuaalista kipinää kyseiseen mieheen
Miehen arvomaailma ei säväytä, mies on käynyt maksullisissa, miehellä on aivan erilaiset toiveet elämänvalintojen suhteen, miehellä on päihdeongelma, mies ei ole tarpeeksi hyvää juttuseuraa, onhan noita syitä. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla intiimeissä väleissä ja jakaa arkeaan.
MIes ei tienannut tarpeeksi, joten ei tullut kipinää
pitää kysyä aina sanojalta itseltään.
minulle tuollainen tarkoittaisi ehkä sellaista skenaariota, että mies ei ymmärtänyt romanttisia vihjeitäni, tai että mies ei ollut tarpeeksi miehen roolissa seksialoitteissaan tai sängyssä. Että kaikessa mennään minun aloiteideni perässä ja mies on lähinä vain joojoo -mies.
Mies oli omahyväinen ja itseään täynnä oleva paska jota kiinnosti vain oma tyydytys
En ymmärrä miehenä minäkään tuota. Olen kokokenut suurimmat seksuaaliset vetovoimani sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa en ikinä haluaisi vakavaan suhteeseen. Joku tyhmä lorťťó voi olla seksuaalisesti hiton kiihottava ja vetovoimainen, ja antaa kunnon kyydit. Silti vakavassa mieless on täysin luotaan työntävä.
Vierailija kirjoitti:
pitää kysyä aina sanojalta itseltään.
minulle tuollainen tarkoittaisi ehkä sellaista skenaariota, että mies ei ymmärtänyt romanttisia vihjeitäni, tai että mies ei ollut tarpeeksi miehen roolissa seksialoitteissaan tai sängyssä. Että kaikessa mennään minun aloiteideni perässä ja mies on lähinä vain joojoo -mies.
Kaipaat siis toksista miestä.
Niinhän kaikki naaraat, vaikka toista sanovatkin
Vierailija kirjoitti:
Miehen arvomaailma ei säväytä, mies on käynyt maksullisissa, miehellä on aivan erilaiset toiveet elämänvalintojen suhteen, miehellä on päihdeongelma, mies ei ole tarpeeksi hyvää juttuseuraa, onhan noita syitä. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla intiimeissä väleissä ja jakaa arkeaan.
Päinvastoin, vain harvan ja valitun haluaa siihen rooliin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehenä minäkään tuota. Olen kokokenut suurimmat seksuaaliset vetovoimani sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa en ikinä haluaisi vakavaan suhteeseen. Joku tyhmä lorťťó voi olla seksuaalisesti hiton kiihottava ja vetovoimainen, ja antaa kunnon kyydit. Silti vakavassa mieless on täysin luotaan työntävä.
Ai kamalaa. Ja et siis tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa on joku seksuaalista taikaa tai sitten sitä ei ole, päättele siitä, Sherlock?
En osaa päätellä, koska minulle seksi ei koskaan ole ollut tunnetason juttu. Se on himojen tyydyttämistä, kuten esim maistuvan ruuan syöminen.
Ja tämän takia suuri osa naisista kokee, ettette sovi yhteen romanttisessa mielessä 💡💡💡
Silti minulla on nainen ja on oltu yhdessä 12 vuotta. En siltikään koe mitään seksuaalista taikaa välillämme, vaan parhaat seksit olen saanut elämässäni muualta. Hän on silti parisuhdemielessä parempi kuin ne seksuaalisesti vetovoimaiset bimbot.
Mulle tarkoittaisi, että meidän tavat ilmaista kiinnostusta ja suhtautuminen maailmaan jne. eivät mene riittävästi yksiin.
Nainen olisi halunnut nyrkistä, mutta mies ei uskaltanut vetää turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle naisista ei olis mahdollista kokea noin. Mutta ton takia varmaan et sitä romanttista puolta niin löydäkään. Etsi samanlaisia, seksuaalisuus edellä meneviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että nainen haluaisi romantiikkaa, treffejä, huolenpitoa, yhdessäoloa, mutta mies haluaa vain seksiä.
Tai kenties mieskin haluaa yhdessäoloa, treffejä ja huolenpitoa (ainakin saajapuolena), mutta ajatus- ja arvomaailma sekä huumorintaju on sitten kuitenkin niin erilainen, että lopulta minkäänlainen romantiikka ei enää kiinnosta naistakaan. Monesti kun käy niin, että sen alkuvaiheen jälkeen mies ei jaksa / halua panostaa enää yhtään mihinkään ja usein on vielä vetänyt roolia sen alkuhuuman ajan eli yhtäkkiä nainen huomaakin olevansa suhteessa tyystin toisenlaisen tyypin kanssa mitä suhteen aloitti.
Se alkuhuuma vaaleanpunaisine laseineen on toisaalta aika hyvä juttu, koska siinä vaiheessa ei ole turhan pikkumainen toista ja toisen tapoja kohtaan, mutta sitäkään ei saisi käyttää hyväkseen koska se ihastus / rakkaus on kuitenkin hirveän herkkä särkymään eikä sitä sitten enää ehjäksi saa vaan kaikki lätsähti lopullisesti ainakin siinä romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle naisista ei olis mahdollista kokea noin. Mutta ton takia varmaan et sitä romanttista puolta niin löydäkään. Etsi samanlaisia, seksuaalisuus edellä meneviä naisia.
Minähän nimenomaan en mene seksuaalisuus edellä, koska se ei ole minulle pääkriteereitä vakikumppanin valinnassa, vaan muut ominaisuudet ratkaisee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Yleiskohtelias ilmaus sille, että muutoin täydellisellä miehellä oli liian pieni muna.
Tämä.
Tai oli ihan jäätävä jölli mutta aivot puuttuivat.
No ehkä sinun pitää sitten etsiä nainen joka arvostaa sinun kanssasi panemisen samoin kuin söisi kahteen kertaan lämmitettyä hernekeittoa ja se riittäisi hänelle?