Kokoomuksen Otto Meri vähätteli Hurstin jonoja: jonotetaanhan ämpäreitäkin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/552e4965-aba4-4b95-b9ae-25ef2a0d3a70
Kun itsellä on maha ja tilit täynnä, on helppo halveksia ruuan jonottajia. Tyypillinen kokoomuslainen m..lkku!! Vielä vähättelee hallituksen toimintaa kansan köyhdyttämisessä.
Kommentit (123)
Kun ne itse ansaitut jouluterveiset on vastaanotettu, toivottavasti hän ei koita ulkoistaa ongelmaa muille, mukamas asianmukaisille vaan pitää huolen omasta tilanteestaan jatkossa paremmin. Voisi vähän varautua. =)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää ettei työttömät kelpaa työnantajille. Miksi siis työttömiä pitää kiristämällä kannustaa osallistumaan työllisyyspalveluihin, joissa työttömän elinkustannukset maksetaan jatkossakin verovaroista. Siksi, että kokoomuslaiset tienaa myymällä huuhaa-koulutusta ja hyväksikäyttämällä palkattomia työntekijöitä.
Ei siis mitään uutta tai yllättävää.
Se ihmetyttää, miksi liian suuresta palkkaverotuksesta valittavat eivät vaadi näiden kokoomuslaisille menevien verovarahanojen sulkemista? Tai pääomaverotuksen yhdistämistä palkkaverotukseen?
Täh? Nyt susulla ei oo kyllä tulevaisuutta. Olin työttömänä 11 kk ja käytin Työllisyyspalveluja. Nyt oon ollut töissä jo 7 kk ja jouluna sain ylimääräisen bonuksen hyvästä työstä. Älkää vaan menkö tuohon ei kelpaa fiilikseen, minäkin yli 59 v nainen onnistuin kun olin positiivinen tulevaisuuteni suhteen. Sain siitä kiitosta haun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minun mies käy siellä vaikka ei olisi tarvetta. On vaan nuuka.
Mäkin oon nuuka mutta en mä sentään noin sika ole.
Et ole tarpeeksi nuuka.
Vierailija kirjoitti:
"Meren mielestä on epä-älyllistä syyttää Petteri Orpon (kok) hallitusta leipäjonojen kasvusta. Syyt hän näkee muualla.
Niin kauan kun tunnin jonottamisella saa 20 euron arvoisen ruokakassin, kannattaa teoriassa sellaista jonottaa jokaisen, jonka tuntipalkka on alle 30 euroa. Kyllähän suomalaiset jonottavat tuntikausia ilmaisia ämpäreitäkin."
Analysoikaa tämä jakso: minkälaisesta psykologisesta tajusta tämä kertoo???
Helppo analysoida: Skitsofrenia joka on hoitamatta koska potilaalta puuttuu sairaudentunto. Lääke kielteinen, ei syö lääkärin määräämiä lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten määrän kasvu ruokajonoissa kertoo täysin epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta. Opiskelijat on Suomeen valehtelemalla työpaikoista.
Joku poliitikko tai oppilaitos voisi kertoa mihin töihin 180 000 ulkomaalaista opiskelijaa menee valmistuttuaan ja sen haluan tietää että millä hitolla ne suomessa elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri uuniin.
Kuka kehtaa tunnustaa äänestävänsä tuota moukkaa?
Kuka noita persuja nyt äänestää 😬
Tuskin tuollaista kuspäätä kestää edes oma perhe. Tipahtaa joskus kovaa ja korkealta.
Otto on täysin oikeassa. Olen itsekin hakenut ilmaista ruokaa, että riitti rahat baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten määrän kasvu ruokajonoissa kertoo täysin epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta. Opiskelijat on Suomeen valehtelemalla työpaikoista.
Joku poliitikko tai oppilaitos voisi kertoa mihin töihin 180 000 ulkomaalaista opiskelijaa menee valmistuttuaan ja sen haluan tietää että millä hitolla ne suomessa elää?
Sitä juuri yritin aiemmin selittää, eli nykyhallitus on tiukentanut tukia, eli valtio ei maksa enää niin paljon, niin tottakai ruokajono kasvaa kun ulkomaalaisia tulee jonoon paljon mukaan. Ulkomaalaisten määrä jonossa on räjähtänyt ja suomalaisten määrä pysynyt suunnilleen samana. Nyt pitäisi pikaisesti valtio antaa ulkomaalaisille enemmän rahaa, jotta jono saadaan lyhenemään.
on kyllä ylpeä mul k k u, jopa kokoomuslaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen viha kaikista köyhimpiä kohtaan on järkyttävää. Kelan tukia väärinkäyttää alle promille tuen saajista mutta kokoomus haluaa Kelalle oikeuden rikkoa pankkisalaisuus ja päästä nuuskimaan pankkitilit! Käytännössä voisi koskea kaikkia suomalaisia. Ruoka-avussa kävijöiden halveksiminen on silkkaa vittumaisuutta, ei mitään muuta!
Tämähän on ollut mahdollista jo kauan tulorekisterin kautta, eivät näe saldoja mutta näkevät paljonko maksetaan kuukausittain.
Se on eri asia. Pankkisalaisuuden rikkominen on torjuttava kaikin keinoin. Ökyrikkaat piilottavat itse omaisuuksiaan ja kiertävät veroja. Harmaa ja musta talous rehottaa eikä osoiteta tarpeeksi varoja verottajalle tämän kitkemiseen. Olisi monta miljardia tulossa, jos olisi halua! Siihen päälle työvoiman riisto, josta jää veroja maksamatta.
Jäikö kantikset ulos kun Sannan kutsumat opiskelijat ehti ensin?
Vierailija kirjoitti:
Tää Meri on juuri sitä oikeistolaista pohjasakkaa joka ei näe omassa toiminnassa mitään väärää ei hallituksen toimet tätä ole aiheuttanut just joo.
On juhana vartiaisen aateveli.
"jonotetaanhan ämpäreitäkin!"
Ammutaanhan hevosiakin
Horace McCoy (1897-1955) on niitä yhdysvaltalaisia pienklassikoita, joiden maine on Euroopassa suurempi kuin kotimaassa konsanaan. Hänen viidestä romaanistaan on aikaisemmin (1944) suomennettu yksi, Tapahtui Hollywoodissa,
Tuttavuus kannattaa tehdä: lamakauden aikaan sijoittuva maratontanssikilpailu on jo sellaisenaan viiltävä kuva ihmisen hyväksikäytöstä ja nöyryyttämisestä,
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au0c2da74f-735e-4890-9583-5…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen viha kaikista köyhimpiä kohtaan on järkyttävää. Kelan tukia väärinkäyttää alle promille tuen saajista mutta kokoomus haluaa Kelalle oikeuden rikkoa pankkisalaisuus ja päästä nuuskimaan pankkitilit! Käytännössä voisi koskea kaikkia suomalaisia. Ruoka-avussa kävijöiden halveksiminen on silkkaa vittumaisuutta, ei mitään muuta!
Tämähän on ollut mahdollista jo kauan tulorekisterin kautta, eivät näe saldoja mutta näkevät paljonko maksetaan kuukausittain.
Se on eri asia. Pankkisalaisuuden rikkominen on torjuttava kaikin keinoin. Ökyrikkaat piilottavat itse omaisuuksiaan ja kiertävät veroja. Harmaa ja musta talous rehottaa eikä osoiteta tarpeeksi varoja verottajalle tämän kitkemiseen. Olisi monta miljardia tulossa, jos olisi halua! Siihen pääl
Etkö tässä samassa kappaleessa ole sekä puolesta että vastaan?
Kuinkahan moni on oikeasti tarpeessa vai haluavatko vaan ilmaista ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
No katsopa minkä näköstä jengiä siellä syömässä kävi. Yllättävän hyvätuloisen näköstä ihmistä kiinnostaa ilmainen ruoka.
-Nykyään köyhänkään ei tarvitse pukeutua ryysyihin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvaus on alle 600. Sillä oletetaan maksettavan vuokra, ruoka, matkat, puhelin, vaatteet, lääkärit, pesuaineet, kaikki.
Paitsi se, että jos asuu vuokralla ja tulot on tuo 600 euroa, niin silloin saa asumistukea ja toimeentulotukea. Näin yksinasuvalla.
Kaikki tuet katki ja kotimaihin.