Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hursti tienaa makkaran jaolla itse n 5000 e kk samoin tyttärensä 5000 e kk

Vierailija
25.12.2025 |

jos rattijuopumussakot oli 1400 e on siitä laskettuna tulot 5000 e kk

semmoista palkkaa hyväntekeväisyydessä ja välillä kyyneleitä sekaan ja lopulta "köyhät" saavat vain pierupullia ja makkaraa ja pottuja

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jollakin kunnon Sanna-psykoosit.

Voisikohan puoli vuotta suljetulla osastolla auttaa häntä?

Vierailija
42/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöruokailu on hygieenistä .  Osa ei osaa tehdä itse ruokaa koulut käymättä. Osa on muumaalaisia eikä omaa asuntoa tai vain huone . Osa opiskelijoita ei vielä osaa tehdä ruokaa itse. Eläkeläiset joilla sairauksia eivät enää pysty tekemään itse ruokaa kuin nuorena.  No alkoholistit , ei ole aikaa tehdä ruokaa.  On kaikille parasta nämä yhteisöruokailut .  Kuin ne pakkaukset missä on se mikroateria ollut voi pestä ne käyttöön uudestaan. Älkää tehkö roskia turhaan , minkä voi käyttää uudestaan se käytetään.  Ne käy myös lemmikin ruoka astiaksi. Kuin kukkasille kuin taiteilijoille.  Niissä voi kasvattaa tilliä persiljaa ja käyttää mökillä. Tätä älytöntä tuhlaamista. Sä voit käyttää niitä pestynä mikromuovi rasioita vaikka jääkaapissa voi astiana kuin lemmikin nappuloille. Me pidetään niissä keksejä ja yhdessä on tee pussit. Tamponeja voi pitää niissä kuin hiuspinnit ja kodin patterit. Kukkapuron aluslautasena. Ja niistä voi myös syödä. Hyviä palasaippuoille. Älkää nyt enää heitelkö kaikkea maastoon kuin roskiin. Siivouksessa voi puhdistaa kengät kuin saappaat kuin pestä takkinsa. Huomaa että ne on ihan hyviä pestynä. Yhteisöruokailu on hyvä myös koska useimmat ruuat heitellään teiden varsille ja puistoon. Linnut levittää ne ympäristöön ja tuuli. Osa ei syö niistä kuin jotain heittää loput nurmikolle. Koska evakot usein syö ne heti tai narkomaanit . Ottavat osan osan heittävät pois . Kun syödään yhteisöllisesti istuen pöydän ääressä on hygienia ja jätehuolto hoidossa.  On tullut jopa rottia paikkoihin missä ei ennen ole ollut. Koskee myös ravintoloita ja grillivaunuja tämä yhteinen hygienia !   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viroon viety ruoka kuuluu suomalaisille täällä .  Virossa on omat sosiaalitoimisto ja ruokajakelut .  

Vierailija
44/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PersujenPerseilyjä maksetaan vielä hyvin pitkään.

Vierailija
45/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, ilmaseksihan AP ja muut olisi 24/7 organisoimassa tuommosta massiiivista joulutapahtumaa, aattonakin ; EIKÖ NIIN AP??

Ja kaikki päivittäiset ruuanjakelut Hakaniemen torilla, kaatosateessa, -20 asteen pakkasessakin, totta kai!

No palkka on ihan ok, tuommosesta työstä, kun saa kritiikit vielä päälle! Suomessa ei saa tehdä hyvää, AP.n kaltaset iskee kiinni heti, syytöksillään.

Kerran  vuodessa jakaa hakaniemen torilla hernekeittoa

Vierailija
46/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hursti on saanut kouluissa ilmaiset ruuat ja avustuksista kuin Siion ja vaparit seurakunnista silti on aina köyhiä.  Muut maksaa jokapäiväisestä leivästä omin rahoin.   Ruoka avun tilat maksaa nekin Sossu . 

Vierailija
47/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän ole 5000€ ansainneet, perus sairaanhoitajan palkka

Vierailija
48/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomut sähän voit sit itse pyörittää tuon mittaluokan avustusjärjestöä 4 tuhannella eurolla kuussa mun mielestä ei ole mikään valtava palkka ja on aidosti työlleen omistautunut henkilö  :D

Vierailija
49/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vuodessa jouluruokailu josa käy hyvävaraisia eläkeläisiä ei ketään spugea auta, ja muutama makkara juopoille kerran viikossa ei sekään ketään auta

monessa paikassa helluntaisrknnat hoitavat ruojajaon ILMAISEKSI vapaaehtoisten kautta, ja täällä Pohjoisessa vain paikallisen päihde ja mu yhdistyksen johjtaja saa jotain palkkaa ja samalla on ruoka-apua monta kertaa viikossa vapaaehtoisilla, ehkä välillä joku saa kelalta sen 9 e päivä extran työkkärin lisäksi.

se että juopoille ja eläkeläisilel jaetaan 2 kertaa viikossa pierupullaa ja makkaraa jotka saadaan ilmaiseksi kaupoista ei pitäs oikeuttaa useaan 5000 euron kk palkkaan

ei suomalaiset tuokajonje n ruoila pelastu, niissä käy vain ahneet ihmiset joiden ei sitä ruokaa tarvise edes hakea

paljonkohan timo valtonen saa palkkaa muuten? Vantaan ja Korson ruokajako ry?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi