Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hursti tienaa makkaran jaolla itse n 5000 e kk samoin tyttärensä 5000 e kk

Vierailija
25.12.2025 |

jos rattijuopumussakot oli 1400 e on siitä laskettuna tulot 5000 e kk

semmoista palkkaa hyväntekeväisyydessä ja välillä kyyneleitä sekaan ja lopulta "köyhät" saavat vain pierupullia ja makkaraa ja pottuja

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on olevinaan varmaa tietoa Heikki Hurstin tulonlähteistä. Hän on 71-vuotiaana oletettavasti eläkkeellä joten voisiko olla mukana jopa palkatta kunhan kulut korvataan?

Vierailija
22/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkansa ovat ansainneet. Nimenomaan tällaisista töistä kuuluukin saada hyvä palkka, eikä 5000 e/kk ole mikään älytön edes. Paljon turhemmista töistä ja titteleistä maksetaan oikeasti törkeitä palkkoja. Töistä jotka eivät kenenkään hyvinvointia edistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Hursti voisi ottaa palkan ilmaisruokana siitä kuormasta?

Vierailija
24/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Hurstille vaikka 10k mutta Purralle ja Orpolle yms vain 500€. Sehän on hillitön määrä rahaa, joten tulkoot sillä toimeen, valtion paskojat.

Vierailija
25/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten matala ja kateellinen aloittaja voi olla!

Vaikka Heikki ja Sini Hursti saisivat vaikka kuinka hyvää palkkaa, ei SE ole pois niiltä vähävaraisilta.

Onhan heidän maksettava vuokransa tai as.lainansa, terveydenhoitonsa ym.

En kadehdi heiltä senttiäkään, eikä minua kiinnosta heidän palkkatulonsa koska he kuitenkin yrittävät auttaa ja auttavatkin ja taitaa olla työpäivätkin pitempiä kuin 8 tuntia.

Tuollaisia Hursteja vaan tarvittaisiin enemmän auttamaan vaikka pienempääkin porukkaa.

Vierailija
26/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ryhtyä 4000€ kuukausipalkalla jakamaan ruokaa köyhille jos lahjoitatte mulle rahaa siihen.

Ai eikö käy, vaan mieluummin annatte ne fyffet hurstin kaltaiselle huijarille? Noh, turha sit huudella et "ala sä vaan siihen jos sä kerta luulet et se on niin hyvä työ"

Vierailija
27/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Hurstille vaikka 10k mutta Purralle ja Orpolle yms vain 500€. Sehän on hillitön määrä rahaa, joten tulkoot sillä toimeen, valtion paskojat.

Mikäs siinä oligarkki rahalla bailatessa 

Miljardien tappio Tapaus, josta Sanna Marin vaikenee kirjassaan | Kauppalehti https://share.google/ewGtrC259YGz2wZbU

Vierailija
28/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ryhtyä 4000€ kuukausipalkalla jakamaan ruokaa köyhille jos lahjoitatte mulle rahaa siihen.

Ai eikö käy, vaan mieluummin annatte ne fyffet hurstin kaltaiselle huijarille? Noh, turha sit huudella et "ala sä vaan siihen jos sä kerta luulet et se on niin hyvä työ"

DEMARI aloittanut kiljun juonnin jo ajoissa. 

Vierailija
29/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Heikki Hursti ja Sini Hursti!

Läheiseni sai ruokakassin ja siitä riittää moneksi päiväksi.

Eräs ystäväni kävi jouluruokailussa ja oli niin iloinen   ja kiitollinen sieltä tultuaan.

Ei kuulemma kiinnosta millaista palkkaa Hurstit vetävät, se että auttaa köyhiä, ei tarkoita että itse pitäisi olla köyhä

Vierailija
30/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää paikkansa, niin köyhyydestä eivät tiedä mitään.

Vierailija
31/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää ryhtymästä Hurstiksi, jos pierupullilla noin hyvin tienaa? 

Samaa piti sanomani.

Vierailija
32/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka paskoi  suomen talouden...minä,minä, minä JAUHOTTAJA....KUKA MUU MUKA 

Marinin hallitukselta karmea perintö? Ekonomistit ryöpyttävät: Ideologisesti tehtyjä menolisäyksiä

Marinin hallitus saa Markkinaraadilta huutia, mutta se ei ole ainoa hallitus, jolta julkinen talous on jäänyt tasapainottamatta.

Marinin hallitukselta karmea perintö? Ekonomistit ryöpyttävät: Ideologisesti tehtyjä menolisäyksiä | Kauppalehti https://share.google/eJhkUiaFxbwBVDiR7

Vierailija
33/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää ryhtymästä Hurstiksi, jos pierupullilla noin hyvin tienaa? 

Samaa piti sanomani.

Koska sosiaalidemokraatti ei tee työtä. Puhuu pelkkää paskaa ja käy muiden taskuilla.

Vierailija
34/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pierupulla? Liikaa hiivaa taikinassa? 

Vierailija
35/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tehdyillä päätöksillä kallis hinta. Näillä rahoilla olisi ruokkinut monta työtöntä demaria 

Valtion rooli: Sanna Marinin hallitus päätti Fortumin (josta Suomen valtio omistaa enemmistön) Uniper-omistuksen myynnistä Saksan valtiolle vain 500 miljoonalla eurolla, jotta Uniper saataisiin vakautettua ja estettyä sen konkurssi. Tämä kauppa mahdollisti Uniperin kansallistamisen Saksassa.

Vaikutus veronmaksajiin: Koska Suomen valtio on Fortumin suurin omistaja, Uniper-kaupan tappiot lankesivat välillisesti suomalaisten veronmaksajien kannettaviksi. 

Tapahtuma herätti runsaasti kritiikkiä Marinin hallitusta ja silloisia ministereitä kohtaan, ja oppositio teki siitä jopa välikysymyksen syksyllä 2022. 

Vierailija
36/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa jauhoja 

Vierailija
37/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptin sirkus oli jo faaraoiden aikana vanha testamentti .  Faaraoiden hovissa.  

Vierailija
38/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa jauhoja 

Ei ihme että suomen talous tuhoutui. Tuoko antoi ohjeita 😂

Vierailija
39/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tytär jakaisi piirakkaa ja torttua...ehkä myös piparia.

Vierailija
40/49 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet tehnyt köyhien eteen muuta kuin löhlnnyt ieruverkkareissa sohvalla?! Suuri kiitos Hurstille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän