Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanomattakin selvää että mua säälittää betonikopeissa päällekkäin ja sivuttain asuvien joulu ei ole yhtä laadukas kuin meillä omissa taloiss

Vierailija
25.12.2025 |

Taloissa asuvilla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs tämä omakotitalo mahtaa sijaita, Kouvolassa? Kylläpä käy sääliksi. Melkein kuka tahansa voi ostaa omakotitalon, jos sijainnilla ei ole merkitystä.

Kuitenkin mielummin maalta kuin kaupungista. Itse myin talon koska ei se nyt niin ihmeellinen asia ole ja muutin maalle vuokralle. Olen nyt onnellisempi.

Vierailija
22/23 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelen aina iltaisin kuinka ankeaa pienessä kasahimassa voisi olla. Nukumne vaimoni kanssa omissa huoneissa ja asensin kesällä autotalliin oman minikeittiön. Ärräpäitä voi lasketella varsin vapaasti kun kukaan ei kuule :) Pääsemme pakoon omiin makuuhuoneisiin ja omaan keitiöön. Kuinkahan ihmiset selviävät elämästä kasahimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs tämä omakotitalo mahtaa sijaita, Kouvolassa? Kylläpä käy sääliksi. Melkein kuka tahansa voi ostaa omakotitalon, jos sijainnilla ei ole merkitystä.

Kuitenkin mielummin maalta kuin kaupungista. Itse myin talon koska ei se nyt niin ihmeellinen asia ole ja muutin maalle vuokralle. Olen nyt onnellisempi.

Aika moni ajattelee eri tavalla, kun taloen hintoja ja muuttovirtoja katsoo. Fiksu olit kun otit vuokralle etkä ostanut, koska rahoja et koskaan saa takaisin maalaismörskästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi