Rakas veljeni
Kävin tervehtimässä ja ex rouva joka on hakenut muistisairaan veljeni hoitopaikasta että voi syödä hänen säästöt paiskasi oven kiinni nenäni edestä huutaen; Olet vaan rahaa vailla. Juttu on se että kun veljeni oli hoitopaikassa, yritimme järjestää hänelle uskottua miestä, koska perheensä jatkuvasti maksattaa hänellä kaikenlaista.
Sen seurauksena haki ex ja poika veljeni pois hoitokodista ja nyt saa velipoika turpiin jatkuvasti hermoheikolta juoppoakalta jonka luona asuu ja maksaa ylivuokraa.
Ostan veljelleni vaatteita ja se rakkain lippalakki minkä ostin hänelle on piilotettu. Myös joululeivonnaiset saaneet varmaan kyytiä roskiin. Itse eukko ei suostunut leipomaan senpä takia veljeni pyysi minua leipomaan minkä teinkin.
Hänellä 2 poikaa, vanhin ei missään tekemisissä äitinsä kanssa. Nuorin syö isänsä rahat.
Kun vanhin sanoi että myydään pois isän mökki , koska hän ei saa milloinkaan olla siellä enää, autokorttikin on mennyt sairauden takia. Nuorin vastasi että se on hänen mökki ja sitä ei myydä. Vanhin halusi hankkia isälleen turvallisen paikan asua.
Minun on vaan pakko tehdä huoli- ilmoitus tilanteesta. Muuten tappaa veljeni . Alkanut taas juomaan kun on tavannut jonkun juoppomiehen , ymmärsin.
Miten raskasta nähdä kuin huonosti oma veli voi ja soittelee yöllä ja luulee että on hukassa. Olen tarjonnut hänelle asumista luotani, mutta nyt alkaa olla niin huonossa kunnossa että en voi ottaa sitä vastuuta .
Ilta on tullut hänelle ja tosi yksin kamppailee sekä sairautensa että exän kanssa.