Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pinnallista, jos toivoo, että kumppanilla olisi kivannäköinen vartalo?

Vierailija
25.12.2025 |

Mulle se ainakin on tärkeää.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nyt kun olen lähdössä 10km lenkille, olisi kamalaa jos nurkissa pyörisi joku Passiivinen Pasi joka ei olisi ollenkaan samoissa energioissa. Mässäilisi ja lojuisi vaan. 
Ja sellaista pitäisi sitten illalla sänkyyn mennessä haluta pussata? Joo ei. 

Vierailija
62/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei, koska se kertoo myös terveydestä. Ja toisaalta on asioita joihin itse pystyy vaikuttamaan.

Ja kai jokainen saa toivoa mitä haluaa?

Mä haluan että mies on rikas, enkä ole yhtään pinnallinen vaan lempeä ja syvällinen ihminen. Haluan vaan että elämä on turvallista ja kivaa eikä kurjaa ja stressaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. nyt kun olen lähdössä 10km lenkille, olisi kamalaa jos nurkissa pyörisi joku Passiivinen Pasi joka ei olisi ollenkaan samoissa energioissa. Mässäilisi ja lojuisi vaan. 
Ja sellaista pitäisi sitten illalla sänkyyn mennessä haluta pussata? Joo ei. 

Näin me ollaan erilaisia, en koe olevani yhteensopiva ihmisen kanssa, joka haluaa 10 km lenkille joulupäivänä. Onneksi löysin oman Pasin ja syödään konvehteja viltin alla. Toivottavasti sieltäkin löytyy Lenkkeilijä Leevi ulkoiluseuraksi :)

Vierailija
64/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottakai aika tärkeää ainakin mulle jonka ikä 36. Samantasoinen kuin itte ei supermallinainen tartte olla. Yllättävän vaikeaa kun nättejä naamoja baarissa on kyllä mutta entäs ne vartalot.... plus xl kaikki

Vierailija
65/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten preferenssit ovat niin erilaisia. Omasta mielestäni oma 175 cm pitkä, vaaleahiuksinen, hieman pömppömahainen mieheni on Suomen seksikkäin mies. Jotkut eivät tuollaisesta syty ollenkaan. Minkäs sille voi? Itselläni on enemmän muotoja ja olen aika pieni pituudeltani, jotkut tykkäävät pitkistä ja laihoista naisista. Mulle tärkeintä on se, että saan tuon hölmön nauramaan ja punastumaan :D 

Vierailija
66/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tottakai haluta pinnallista kumppania. Et varmaan välitä jos itse joudut sairaalaan ja kumppanisi pettää sillä aikaa koska oma kroppasi ei olekaan enää täydellinen. Yleensä ihmiset jotka vihaavat toisten ihmisten heikkouksia vihaavat tosiasiassa itseään.

Vierailija
67/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopartnerini on hiukan pullukka mutta en voi valittaa kun hän antaa auliisti ahteria.

Vierailija
68/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta sen sanominen ääneen on lapsellista. Ei kaikkea tarvitse kertoa muille.

Vierailija
69/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattu vartalo kertoo arvoista. Kuten myös treenaamaton vartalo.

Ei se ole pinnallista vaan arvovalinta. Jos arvomaailmat kohtaa, mikäs siinä. Onnea hakuun.

Vierailija
70/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pinnallista, mutta niin toivon itsekin. Onneksi toiveeseen on ihan kohtuudella vastattukin. Mutta aina ei näin ole ollut, eikä se ole ratkaissut mitään, eli ole mitenkään oleellinen asia. Tasoa ihan kiva jos.

Vierailija
71/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos sinullakin on hyvännäköinen kroppa etkä ole mikään persjalkainen. Pitkäselkäisiä länkisääriä on yllättävän paljon. 

Vierailija
72/72 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenattu vartalo kertoo arvoista. Kuten myös treenaamaton vartalo.

Ei se ole pinnallista vaan arvovalinta. Jos arvomaailmat kohtaa, mikäs siinä. Onnea hakuun.

Voi olla myös kiihokevalinta. Jos kiihottuu treenatusta vartalosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi