Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatko että varattu mies ei rakasta sinua vaan sitä miten hänelle olet

Vierailija
08.09.2024 |

Keimailet ja näet vaivaa. Kun tämän lopetat ja alat välittää itsestäsi, mies harmistuu koska homma ei pyöri muuten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sitä vaimoaankaan rakasta joten turhaan siinä vingut.

Vierailija
2/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tässä asiassa ei ollut vinkumista 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään tässä asiassa ei ollut vinkumista 

Ap

Minä olen yhteydessä varattuun mieheen ja kyllä hän taitaa tykätä, koska on oma veljeni. Saattaa rakastaa ainakin pikkuisen. 

Vierailija
4/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiedän mitä miehelle edustan. Hänellä on hyvä elämä vaimonsa kanssa, yhteinen koti ja lapset. Minä olen hänelle ainoastaan pillu ja egoboosti. Tottakai ulkonäköni ja nuoruuteni takia voin hänelle näitä asioita tarjota, mutta se ei haittaa minua. Ei hän minua rakasta vaan vaimoaan.

Vierailija
5/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta varatut.

Vierailija
6/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena osa joutuu varatun pelimiehen seks*-orjaksi. Mies on siis hyväksikäyttäjä.

Vierailija
7/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tiedän mitä miehelle edustan. Hänellä on hyvä elämä vaimonsa kanssa, yhteinen koti ja lapset. Minä olen hänelle ainoastaan pillu ja egoboosti. Tottakai ulkonäköni ja nuoruuteni takia voin hänelle näitä asioita tarjota, mutta se ei haittaa minua. Ei hän minua rakasta vaan vaimoaan.

No mitä teet kun nuoruus on mennyt ? Sen sijaan että olisit rakentanut kunnollisen suhteen jonkun kanssa.

Vierailija
8/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla. En todella ajattele että mies rakastaisi, olen egon pönkittäjä, sillä ikää miehellä 50+ ja itse nuorempi, ja tuskin joka nurkalla on ihailijaa tarjolla. Kun kuitenkin suht perhekeskeinenkin mies on. Olen hetken huvi ja boosti, ja sopii mulle tähän elämäntilanteeseen. Toivon että vuoden päästä olen "irti" miehestä.

Vierailija
9/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla katkera, kun miehesi on löytänyt toisesta naisesta sielunkumppaninsa.

Ja jotain sinulta siis puuttuu, jota tuossa toisessa naisessa on.

Vierailija
10/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuvat puolestaan. Sanat voivat vain helistä.

Vierailija
11/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä teet kun nuoruus on mennyt ? Sen sijaan että olisit rakentanut kunnollisen suhteen jonkun kanssa.

Se tuossa on hyvä puoli, että nuoruuden mentyäkin saa tehdä ihan mitä haluaa.

-ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi