Onko pinnallista, jos toivoo, että kumppanilla olisi kivannäköinen vartalo?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos olet nainen. Mies lynkattaisiin.
Missäs näin on tapahtunut? Onko matriarkaatti pakottanut jonkun miehen naimaan pullevan ikänaisen?
Yrittivät nostattaa läskit kehopositiivisuuskampanjoillaan. Mutta se lässähti mahdottomuuteen, kuten vasemmistolaisuus yleensäkin aina ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs näin on tapahtunut? Onko matriarkaatti pakottanut jonkun miehen naimaan pullevan ikänaisen?
Hyvä! Sepä oli hienosti sanottu! Olet viisas!
Saa myös toivoa, että muoto pysyy samana seuraavat 60 vuotta, mutta realistista se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika pulleissa ikänaisissa nyt on? Luulevatko ihmiset ihan oikeasti, että vain laihojen nuorten naisten kanssa pariutuminen takaa onnellisen parisuhteen? Että se on tae hyvästä seksielämästä edes?
Se vika että lihavuus on sairaus. Kuka haluaa sairastavan ihmisen kanssa parisuhteeseen, jos voi olla terveen kanssa?
Se on ok, kunhan myös pidät itsesi hyväkroppaisena. Ei ole millään möhömahoilla mitään asiaa vaatia kumppanilta timmiä vartaloa.
Olen normaalipainoinen urheilullinen mies. Haluan, että mieskin on urheilullinen. Koitin tapailla miestä, kenellä oli aika iso vatsa. Se ei vaan sytyttänyt, ja rehellisesti, se vatsa teki seksistä vaikeaa ja turhauttavaa. Saan yleensä aina orgasmin kun ratsastan, mutta toi pallomaha esti sen aika tehokkaasti.
Kunhan muistat ettei mikään ole pysyvää..
Ei se ole keltään pois. Ei edes siltä jonka valitset. Koska hänelläkin saattaa olla sinusta mielipiteitä eikä huoli vaikka olis sinun mielestä millanen ihanne tahansa.
Minulla ei ole paljon vaatimuksia miehen vartalosta, kaunis selkä on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika pulleissa ikänaisissa nyt on? Luulevatko ihmiset ihan oikeasti, että vain laihojen nuorten naisten kanssa pariutuminen takaa onnellisen parisuhteen? Että se on tae hyvästä seksielämästä edes?
Se vika että lihavuus on sairaus. Kuka haluaa sairastavan ihmisen kanssa parisuhteeseen, jos voi olla terveen kanssa?
Tilapäinen/hoidettavissa oleva sairaus. Kummallisesti vaan monet eivät ymmärrä sitä sairautena, vaan haukkuvat ja syyllistävät lihavia sairaudestaan. Ja usein ne samat haukkujat ja syyllistäjät vastustavat tai ainakin ilkkuvat jos joku lihava saa sairauteensa vaikkapa modernia lääkettä joka auttaa siitä sairaudesta eroon pääsemisessä. Että joillekin ihmisvihaajille kaikki on vaan väärin....🤷
No kyllä pitää sytyttää seksuaalisesti en kyllä muuten menisi suhteeseen...koko paketti tärkeä jos on hyvä luonne saa anteeksi pieniä virheitä
Vain lesbot käyttävät sanaa kumppani ja nehän on kaikki läskejä koska kUuLuU sKenEeN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mielikuvitusmaailmassa miehille tyrkytetään parisuhteita yhtään kenenkään kanssa? Soittakaa piipaa-auto jos psykoosinne menevät liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vain lesbot käyttävät sanaa kumppani ja nehän on kaikki läskejä koska kUuLuU sKenEeN.
Minä käytin tuota kohteliaisuudesta äärmmäisen paskasta roskamiehestä viranomaisille, kun en kehdannut sanoa parasiitti r aiskaaja. Nyt kun olen päässyt miehestä turvallisen matkan päähän voin rehdisti sanoa, mitä on.
Aviomies voi olla elämänkumppani ja aviomiehellä on velvollisuuksia. Suomalaiset miehet eivät yllä edes minimitasolle.
Mulle ei olisi miehellä pieni vatsa ongelma ulkonäön puolesta, mutta kokemus on opettanut, että siihen liittyy aina huono kunto, epäterveelliset elämäntavat ja punaisella hohkaavat veriarvot, ja NÄÄ on asia, joita en halua omaan elämääni. Olen itse hoikka ja kohtuu liikunnallinen nainen, joka esim ulkomaanreissuilla voi joka päivä huomaamatta kävellä 30t askelta. Kävelen arkisinkin joka päivä yli 10t ja päälle ohjatut tunnit. En halua kumppania, jonka kanssa en voisi tehdä samaa, tai vaikka käydä alpeilla vaeltamassa reiteillä, joissa melkoisia nousuja hetkittäin.
Rehellisyyden nimissä en samasta syystä halua mitään salihirmua, jolla on voimaa tempaista, mutta kestävyys loppuu 20 minsan jälkeen.
Mulle kyse ei ole kumppanin ulkonäöstä, vaan mitä se implikoi käytännössä.
Ei. Mutta harvemmalle sillä on merkitystä. Aivot merkitsee enemmän. Mies
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi miehellä pieni vatsa ongelma ulkonäön puolesta, mutta kokemus on opettanut, että siihen liittyy aina huono kunto, epäterveelliset elämäntavat ja punaisella hohkaavat veriarvot, ja NÄÄ on asia, joita en halua omaan elämääni. Olen itse hoikka ja kohtuu liikunnallinen nainen, joka esim ulkomaanreissuilla voi joka päivä huomaamatta kävellä 30t askelta. Kävelen arkisinkin joka päivä yli 10t ja päälle ohjatut tunnit. En halua kumppania, jonka kanssa en voisi tehdä samaa, tai vaikka käydä alpeilla vaeltamassa reiteillä, joissa melkoisia nousuja hetkittäin.
Rehellisyyden nimissä en samasta syystä halua mitään salihirmua, jolla on voimaa tempaista, mutta kestävyys loppuu 20 minsan jälkeen.
Mulle kyse ei ole kumppanin ulkonäöstä, vaan mitä se implikoi käytännössä.
Jatkuu...
Olen deittaillessa yrittänyt tutustua myös ylipainoisiin miehiin, jotka ovat vakuuttaneet liikkuvansa. Aika äkkiä paljastuu, mitä se "liikunta" on, ts sunnuntaisin kävely korttelin ympäri, nivelrikkoiset polvet, diabetes.... En enää anna edes mahdollisuutta. Nyrkkisääntönä onkin viedä deittikumppani kuntoportaille asap, niin näkee mikä totuus puheiden takana. Olisitte edes rehellisiä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokaisella on täysi vapaus valita kumppani omien mieltymystensä mukaan. Itselleni on tärkeää, että mies on pitkä. Sytyn vain yli 190cm miehistä, ja siihen mulla on oikeus.
Tämä. Tosin tietyt vaatimukset ovat pinnallisia. Ja mitä enemmän esim. ulkonäköön liittyviä vaatimuksia on, sitä epätodennäköisempää on löytää muuten tervejärkinen, hyvä ja luotettava kumppani. Miksikö? Koska täydellisiä ihmisiä on niin kovin vähän ja heillä on kovasti vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen urheilullinen mies. Haluan, että mieskin on urheilullinen. Koitin tapailla miestä, kenellä oli aika iso vatsa. Se ei vaan sytyttänyt, ja rehellisesti, se vatsa teki seksistä vaikeaa ja turhauttavaa. Saan yleensä aina orgasmin kun ratsastan, mutta toi pallomaha esti sen aika tehokkaasti.
Miten ratsastetaan mies+mies?
Kukaan ei lisääntyisi jos tämä väite pitäisi paikkaansa