Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pinnallista, jos toivoo, että kumppanilla olisi kivannäköinen vartalo?

Vierailija
25.12.2025 |

Mulle se ainakin on tärkeää.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pinnalliset arvot niin kantakaa siitä vastuu. Älkää itkekö kun ei löydy kuin pinnallisuutta, sitähän te tilasitte! Ja jos suhde kaatuu pinnallisuuteen niin se on oma häpeä. Sitähän te tilasitte eli pinnallisuutta. En ymmärrä että itketään huonoista suhteista; jos etsitte pinnallista, ja sitä saatte, niin älkää itkekö, tehän saitte mitä halusitte.

Vierailija
42/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa myös toivoa, että muoto pysyy samana seuraavat 60 vuotta, mutta realistista se ei ole.

Ei muodolla enää 100-vuotiaana muutenkaan ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei ole pinnallista. Vaan ihan tervettä maalaisjärkeä. Hyvä vartalo kertoo hyvästä ruokavaliosta ja terveistä elämän tavoista. Jos on ylipainoinen niin lopputuloksena on ties mitä leikkauksia, polvet ei kestä, pumppu ei jaksa, suonet on täynnä rasvaa, jne. Lihavan kanssa seurustelu ei ole mitään herkkua, seksi elämä kärsii.

Syökää riisiä se hoikistaa. Ei ole kovin vaikeeta.

Vierailija
44/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä ei ole pinnallista. Vaan ihan tervettä maalaisjärkeä. Hyvä vartalo kertoo hyvästä ruokavaliosta ja terveistä elämän tavoista. Jos on ylipainoinen niin lopputuloksena on ties mitä leikkauksia, polvet ei kestä, pumppu ei jaksa, suonet on täynnä rasvaa, jne. Lihavan kanssa seurustelu ei ole mitään herkkua, seksi elämä kärsii.

Riisi = hiilihydraattia ja arseenia (varsinkin tummassa)

Vierailija
45/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään vikaa, mutta tietyssä ikäluokassa niitä supertimmejä kroppia alkaa olla aika harvassa. Ja ne normaalipainoisetkaan ei välttämättä ole ilman vaatteita missään bikinikunnossa. Viimeistään keski-ikäisillä alkaa olla usein raskausarpea, selluliittia, roikkualleja ja vatsamakkaroita vaikka BMI olisi ihan normaalipainon rajoissa. Jalkoihin tulee suonikohjuja eikä ne rypytkään tule pelkästään naamaan. Esim itsellä on 45+ iässä kolmen lapsen jälkeen vaatteet päällä tiimalasikroppa, mutta nakuna on ryppyä ja selluliittia ja mikä kauheinta, alavatsalla sektioarven päällä roikkuva säkkimäinen ihopoimu.

Onnekkaita ovat ne superalfat (sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta), joilla on läpi elämän saumoja kauniisiin partnereihin, ja ne jotka pystyvät aidosti kiihottumaan ja kiintymään oman ikäluokan keskitason ulkonäöstä. Muut kärsii joko yksinäisyydestä tai rumista partnereista.

Vierailija
46/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää mennä yksiin sellaisen ihmisen kanssa jolla on mielestäsi kiva vartalo. Tuo että vain toivoo nykyisen kumppanin vartalon erilaiseksi ei oikein toimi.

Vierailija
47/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskittyisin siihen, millainen olo toisen seurassa tulee. Tiukka varsi on bonus.

Vierailija
48/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vartalo ei ole sama asia kuin hoikka. Hoikalla voi olla ruma vartalo ja ainakin lievästi ylipainoisella uhkea tiimalasi.

Vierailija
49/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos olet nainen. Mies lynkattaisiin.

Miten niin lynkattaisiin?

Minä voin ainakin myöntää tuntevani pientä epävarmuutta joidenkin vartaloni kohtien suhteen. En todellakaan missään uimarannalla tai kylpylässä, sillä tykkään vartalostani ja se näyttää mielestäni hyvältä bikineissä/alusvaatteissa/alastikin, mutta sitten sellainen intiimikontakti jossa minua viehättävä mies näkee välilihani (ei kaunis) ja tietyissä asennoissa rintani (eivät täyteläiset, vaan päinvastoin joissain asennoissa nuorena rintojen äkillisesti kasvaessa tulleet arvet tekevät ruttuisuutta niihin..) niin ei tuollainen kovin itsevarmalta tunnu. 
Enkä halua itsekään miestä jolla olisi huono kroppa tai vaikka mahaa, vaikka ei nyt erityisen treenattukaan tarvitse olla. Mutta hoikka, timmi ja ryhdikäs täytyy olla. Ja kaunis penis on tietysti plussaa, mutta täytyy myöntää ettei minua haittaa jos miehellä on jotain arpia jossain tai vaikka omituisen näköiset nännit tai ruma väliliha tai jotain tuollaista mitä omassa vartalossani saatan syynäillä :D Ehkä mieskin katsoo enempi kokonaisuutta kuin jotain yksityiskohtaa. 

Vierailija
50/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pinnalliset arvot niin kantakaa siitä vastuu. Älkää itkekö kun ei löydy kuin pinnallisuutta, sitähän te tilasitte! Ja jos suhde kaatuu pinnallisuuteen niin se on oma häpeä. Sitähän te tilasitte eli pinnallisuutta. En ymmärrä että itketään huonoista suhteista; jos etsitte pinnallista, ja sitä saatte, niin älkää itkekö, tehän saitte mitä halusitte.

Niin, toi on totta kyllä. Mutta en minä vaan kykene viehättymään miehestä joka ei ole minun silmissäni kivan näköinen, tai jolla olisi vaikkapa rasvaa vatsassaan tai jotain muuta vastaavaa. Pakko olla timmi kroppa, että voin kokea seksuaalista vetovoimaa. 

Vierailija
51/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs näin on tapahtunut? Onko matriarkaatti pakottanut jonkun miehen naimaan pullevan ikänaisen?

Ei mutta se nainen vois nääs pulleutua myöhemmin.

Vierailija
52/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ok, kunhan myös pidät itsesi hyväkroppaisena. Ei ole millään möhömahoilla mitään asiaa vaatia kumppanilta timmiä vartaloa.

Jokainen saa toivoa kumppaniltaan mitä huvittaa, ei se sinulle kuulu. Eri juttu sitten löytyykö. Yleensä jos haluaa kovasti itseä paremman kumppanin jollakin osa-alueella, pitää sitten vastaavasti tuoda jollakin toisella alueella enemmän pöytään.

Vierailija
53/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itsestäni peilissä ja kaverikin piruilee. Kun joskus kaverille laitoin itsestäni videoita niin tämä laittoi siitä tiettyjä kohtia kuvakaappauksena piruili kun näytän niin typerältä. Myöhemmin on yrittänyt jotain sössöttää että näytän hyvältä mutta miten se nyt muka pitää paikkansa kun näytän typerältä ja miten voin kenenkään silmissä näyttää hyvältä.

Vierailija
54/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ok, kunhan myös pidät itsesi hyväkroppaisena. Ei ole millään möhömahoilla mitään asiaa vaatia kumppanilta timmiä vartaloa.

Jokainen saa toivoa kumppaniltaan mitä huvittaa, ei se sinulle kuulu. Eri juttu sitten löytyykö. Yleensä jos haluaa kovasti itseä paremman kumppanin jollakin osa-alueella, pitää sitten vastaavasti tuoda jollakin toisella alueella enemmän pöytään.

Jep. Minulla on pakko olla timmi mies jotta voin koskea siihen, mutta sitten joku miehen taloudellinen tilanne ei ole ollenkaan ratkaisevaa. Eli köyhä ja komea todellakin ok, kun taas vatsakas rikas yök enkä pystyisi koskemaan. 

Vierailija
55/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pinnallista, mutta minkäs sille voi jos on pinnallinen? Silloin kannattaa valita puolisoksi myös pinnallinen tyyppi, niin voitte yhdessä keskittyä näyttämään timmiltä. 

Onhan näitä pariskuntia, jotka treenaa yhdessä, on sama terveysruokavalio jne. Elämä pyörii sen ulkonäön ympärillä. 

Ei se väärin ole. Hyvä vaan, että tiedostaa tämän asian itsessään.

Vierailija
56/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään vikaa, mutta tietyssä ikäluokassa niitä supertimmejä kroppia alkaa olla aika harvassa. Ja ne normaalipainoisetkaan ei välttämättä ole ilman vaatteita missään bikinikunnossa. Viimeistään keski-ikäisillä alkaa olla usein raskausarpea, selluliittia, roikkualleja ja vatsamakkaroita vaikka BMI olisi ihan normaalipainon rajoissa. Jalkoihin tulee suonikohjuja eikä ne rypytkään tule pelkästään naamaan. Esim itsellä on 45+ iässä kolmen lapsen jälkeen vaatteet päällä tiimalasikroppa, mutta nakuna on ryppyä ja selluliittia ja mikä kauheinta, alavatsalla sektioarven päällä roikkuva säkkimäinen ihopoimu.

Onnekkaita ovat ne superalfat (sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta), joilla on läpi elämän saumoja kauniisiin partnereihin, ja ne jotka pystyvät aidosti kiihottumaan ja kiintymään oman ikäluokan keskitason ulkonäöstä. Muut kärsii joko yksinäisyydestä tai rumista partnereista.

"Bikinikuntoon" pääsee kun pukee päälleen bikinit.

Vierailija
57/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minulla on pakko olla timmi mies jotta voin koskea siihen, mutta sitten joku miehen taloudellinen tilanne ei ole ollenkaan ratkaisevaa. Eli köyhä ja komea todellakin ok, kun taas vatsakas rikas yök enkä pystyisi koskemaan. 

Itse taas en ole kropasta niin tarkka, reilu ylipaino on turn off mutta pieni isimasu jopa plussaa, sen sijaan pitää ehdottomasti olla omaan silmään naamasöpö. Ja olemus sellainen poikamaisen rento. Rahalla ei minullekaan ole väliä.

Vierailija
58/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs näin on tapahtunut? Onko matriarkaatti pakottanut jonkun miehen naimaan pullevan ikänaisen?

Ei mutta se nainen vois nääs pulleutua myöhemmin.

Ja mieshän ei muutu tippaakaan?

Vierailija
59/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pinnallista, mutta minkäs sille voi jos on pinnallinen? Silloin kannattaa valita puolisoksi myös pinnallinen tyyppi, niin voitte yhdessä keskittyä näyttämään timmiltä. 

Onhan näitä pariskuntia, jotka treenaa yhdessä, on sama terveysruokavalio jne. Elämä pyörii sen ulkonäön ympärillä. 

Ei se väärin ole. Hyvä vaan, että tiedostaa tämän asian itsessään.

Tämä siihen myös liittyy. Ei kyse ole pelkästä ulkonäöstä, vaan myös yhteisestä elämäntyylistä ja elintavoista. 
Ja vaikka mies olisi laiha, niin jos se elää kovin passiivista elämää ja syö tyyliin roskaruoka-aterian kerran päivässä ja kaljaa päälle, niin kyllä se näkyy jo kolmikymppisenä ulkonäöstä. Parikymppisenä voi vielä vetää noin ja näyttää silti hyvältä, mutta harvemmin sen jälkeen. Enkä minä ainakaan haluaisi miestä, joka vetää minua ikään kuin alas, vaan kyllä sen pitäisi olla yhteistä tsemppaamista ja hyvissä tavoissa kiinni pysymistä. 

Vierailija
60/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Karhunpalvelus myös kumppanille, jos et pidä tätä aidosti viehättävänä. Ei mitään järkeä. Tietenkin jos ei itse ole niin viehättävä, ei pidä aivan liikoja muiltakaan vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme