Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka haluaisi syödä minun puolestani? Ruoka tulee ulos korvistakin.

23.04.2007 |

Vielä pitäisi jotenkin onnistua tunkemaan napaansa reippaasti yli 1000 kaloria, eikä oikeasti voisi vähempää napata. Muutenkin unohdan aina syödä, kun olen tuhonnut nälänsäätelyjärjestelmäni jo vuosia sitten ja nyt pitäisi sitten syödä aivan käsittämättömiä määriä. Painoa ei tule neuvolan ja äitipolin mielestä riittävästi ja sain tarkan dieetin, jossa kalorimäärä on jotain käsittämätöntä. Ja vaikka kuinka yrittää, niin sitä ruokaa ei vain mene alas. Karseaa. Älkää ikinä hankkiutuko alipainoisena kaksoisraskaaksi, tää ei oo kivaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana olis pitänyt vaan syödä ja syödä, ja kaikenlisäks kärsin kokoajan pahoinvoinnista. Synnytyksen jälkeen kilot lähti ja meni vielä alemmas kuin ennen raskautta. Ja aina oon ollut sellanen herkkuperse ettei rajaa, mihin hemmettiin ne kalorit toisilla katoo? Ja systeri painii ikuisten liikakilojensa kanssa, tasan ei mee onnen- eikä kilojen lahjat.

Otan osaa.

Vierailija
2/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuurilla, eikä alipaino lähelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen odottaja tarvitsee n. 300 kaloria enemmän energiaa kuin ennen raskautta. Minulla tuo lisäys lähentelee 2000 kaloria. Saamani dietin kokonaiskalorit ovat n. 4000kcal päivässä ja se on ihan järkyttävän paljon syötävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi