Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla lapsi, joka ei usko komennuksia, ei alistu normeihin, testaa taukoamatta ja on uhkarohkea?

Vierailija
23.04.2007 |

Miten pärjäät?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mahdottomia lapsia, on vain väärin toimivia aikuisia.

Vierailija
42/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni temperamentti ei ole sukupuolijakautunut ominaisuus, niin kuin esim. matemaattisuus ja geometrinen hahmotuskyky.

Vilkkaiden tyttöjen äidit saavat varmaan paljon kakkaa niskaan, sen voin vain kuvitella

ap

Vierailija
44/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman mielialan ja jaksun mukaan. Tieto ja järki sanoo, että tällaista lasta täytyy ohjata ja kasvattaa erittäin johdonmukaisesti, läsnäolevasti, ennakoiden ja useimmiten tilanteet hoituvat kun itse on rauhallisen napakka ja se, joka määrää. Ikävä kyllä se helkutin vaikeaa oman lapsen kanssa...töissä kyllä onnistuu. :(

Vierailija
45/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ SE ON JOKU MUU JOTA TOIMII VÄÄRIN. ei koskaan hän itse.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
46/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin hoitotäti tuola sanoi että voimakastahtoiset ovat niitä jotka saaneet kaikki periksi. Meillä ei ole ongelmia voimakastahtoisen kanssa, pärjäämme hyvin. Silti hän on paljon voimakastahtoisempi kuin sisaruksensa. Eli jos jotain ei saa tehdä niin sisarukset uskovat kerralla, muttä hän yrittää ja yrittää uudelleen ja uudelleen josko kuitenkin saisi. Tätä tarkoitin että periksiantamisen suhteen kasvatettu samalla tavalla, että ei ole saanut sen enempää periksi kuin toisetkaan vaikka on hänen kanssaan asiasta pitempään joutunut " taistelemaan" .

Vierailija:

Vierailija:

Kyllä se voimakastahtoisempi vaatii vähän eri tavalla sitä kasvatusta kuin muut. Se on vanhemmista kiinni, osaavatko asettaua lapsen kanssa samalle aaltopituudelle.

Vierailija
47/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ETTÄ SE ON JOKU MUU JOTA TOIMII VÄÄRIN. ei koskaan hän itse.

Vierailija:

Vierailija:

Ja aina on niitä naapurintätejä jotka tietävät paremmin kuin vanhemmat miten sen lapsen kanssa pitäisi olla. Hyvä sieltä aidan takaa on neuvoa ;)

Vierailija
48/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ei ole mahdottomia lapsia.

Vierailija
49/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos oletetaan, että minun vastuullani vanhempana on saada lapsistani yhteiskuntakelpoisia kansalaisia, niin kuinka se tehdään, kun minulla ei ole enää yhtään väärää konstia käyttämättä (ja voiko olla todella niin, että kaikki kasvatustieteen ja kasvatuspsykologian alan kirjat olisivat väärää tietoa)

se konsti, joka todella on käyttämättä, on antaa periksi, lakata ohjaamasta, vaatimasta ja velvoittamasta.

Vierailija
50/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko näihin " ongelma" lapsiin koskaan toteutettu esim tukkapöllyä tai luunappeja? Olen nimittäin huomannut, että näitä pahimpia rasavileja tulee perheistä jossa yritetään aina vaan keskustella....mutta se keskustelu ei tehoa ihan kaikkiin....ja sit ne hakee rajoja jo aika rajuista teoista! Pistäkää rajat!

Vierailija
51/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tukkapöllyt on laissa kiellettyjä ja rangaistavia tekoja. Siitä oli joku aika sitten kovin tulikivenkatkuista kirjoittelua :)

Vierailija:

onko näihin " ongelma" lapsiin koskaan toteutettu esim tukkapöllyä tai luunappeja? Olen nimittäin huomannut, että näitä pahimpia rasavileja tulee perheistä jossa yritetään aina vaan keskustella....mutta se keskustelu ei tehoa ihan kaikkiin....ja sit ne hakee rajoja jo aika rajuista teoista! Pistäkää rajat!

Vierailija
52/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tarkoitus ole oikeasti kasvattaa omatoimisia, vahvoja ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan, ja uskaltavat asettua vastarintaan tarvittaessa? Kun katsoo millaisessa maailmassa nykyään eletään, olkaa kiitollinen tollasista lapsista, ne pärjää. Mitkä eväät on lapsella joka aina tottelee, eikä uskalla sanoa omaa mielipidettä? Luuletteko että toisten myötäiliöistä tulee onnellisia ihmisiä?

Vierailija
53/53 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkauan ok, kun ei vahingiota muita tai itseään. Tyttäreni saa pistää välillä hanttiinkin, enkä katso sitä pahalla. Olen varmaan niitä äitejä, joista ajatellaan, ettei osaa kasvattaa vilkasta tytärtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän