Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yökerhoista ja baareista joskus saanut naisia?

Vierailija
24.12.2025 |

Olen kuullut tällaisesta huhusta. Että vielä 2000 luvun alussa tämä olisi ollut todellista.

En tiedä uskonko. Kuulostaa aika oudolle. Millä niitä ois saanu kun ei kai tinderiä sillon ollut?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin persoonalla ei enää valloiteta naisia vaan kuvalla. Harmi kyllä.

Täysin päinvastoin. Aivan täysin. Deittisovelluksissa mies pärjää keskustelutaidolla. Ei kuvilla 

Miten pääset keskusteluun, jos ei tule matchia?

eri

Tuleehan niitä tykkäyksiä. Minä sain noin 140 tykkäystä aika lyhyessä ajassa ja ne olivat melkeinpä aina niitä joista olin itsekkin tykännyt. Onhan se outoo jos 140 kanssa pääset todella hyvin juttuun, mutta et ketään tapaa... Minä ainakin onnistuin löytämään todella nopeasti ja paljon sitä seuraa.

Taidakin olla nainen...

- eri

Vierailija
62/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvulla ja varmaan 2000-luvun alussa vielä kyllä. Ainakin ryscäsyläisiä horotsujaja oli koko ajan tyrkyllä. Onneksi niistä pääsi eroon nopeasti, kun kerroin (totuuden), että olen homer, niin ei tarvinnut niiden yltiömaalattua naamaa tuijottaa pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin päinvastoin. Aivan täysin. Deittisovelluksissa mies pärjää keskustelutaidolla. Ei kuvilla 

Itse olen ymmärtänyt että aika moni nainen antaa tykkäyksiä nimenomaa niiden kuvien perusteella, eikä esittelytekstin. Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy.

No jos itselleni tinderissä varmasti 80/100 mätsistä nainen ilmoittaa että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti, mutta kukaan ei kehu ulkonäköä niin kumpikahan ominaisuus vie voiton? Itse huomasin että se teksti on miehelle jopa niin tärkeä että jopa yhden tietyn sanan lisääminen siihen tekstiin toi viikonlopun aikana monta kymmentä uutta mätsiä. Se t

Paska puhetta mutta uskotaan.

Vierailija
64/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoita ja lihavia kyllä saa helposti kun vähän kehuu niitä. "kuinka noin kaunis voi olla vielä sinkku.."

Tälläki palstalla aina voimikset jaksaa sanoa kuinka heillä on aina ollu vientiä, niin,  yhden yön patjaksi.

Vierailija
65/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö baareista saa enää naisia?

Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.

Minusta taas huomattavasti helpompaa juuri sovellusten vuoksi. Yks päivä tein profiilin yhdelle deittisovellukselle ja illalla minulla oli siellä 7 eri naisen kanssa keskustelu. Ennen vanhaan se ei ollut mitenkään mahdollista. M40

Kyse oli saako baareista naisia. Kuten kirjoitat, ei saa kuten ennen. Sovellukset ovat tulleet tilalle.

Vierailija
66/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt että aika moni nainen antaa tykkäyksiä nimenomaa niiden kuvien perusteella, eikä esittelytekstin. Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy.

Molemmat oikeassa. Kuvilla päästään keskustelemaan ja silloin keskustelutaidot ovat avuksi.

Vierailija
67/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö baareista saa enää naisia?

Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.

Minusta taas huomattavasti helpompaa juuri sovellusten vuoksi. Yks päivä tein profiilin yhdelle deittisovellukselle ja illalla minulla oli siellä 7 eri naisen kanssa keskustelu. Ennen vanhaan se ei ollut mitenkään mahdollista. M40

Kyse oli saako baareista naisia. Kuten kirjoitat, ei saa kuten ennen. Sovellukset ovat tulleet tilalle.

Eikä se noitakaan saanut. Kunhan höpisee hetken jonkun kanssa. 

Vierailija
68/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI niitä kaikki saaneet silloinkaan. Osa jäi ilman. Silloin ei tunnettu sanaa incel tai hikky, mutta oli heitä olemassa siihenkin aikaan.

Ne olivat silloin peräkammarin poikia tai aikamiespoikia

Näinpä. Tosin eivät nämä peräkammarinpojat käyneetkään baareissa. Siellä ilman jääneet kävivät kyllä baareissa ja ihmisten ilmoilla, mutta olivat sosiaalisesti kömpelöitä.

Mitä tarkoittaa sosiaalisesti kömpelö?

Puutteellinen tilannetaju. Eivät osaa jutella luonnollisesti. Toisten elekielen lukeminen on normaalia vaikeampaa. Pahimmillaan töksäyttelevät juttujaan niin, että toinen osapuoli lähtee siksi pois. 

Vierailija
69/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai helposti yökerhosta naisen, tarvittaessa useammankin. Meni vaan baaritiskille istumaan niin heti tultiin kysymään, että kiinnostaako. 200 - 500€ Helsingissä, muualla halvempaa. Nyky tilanteesta en tiedä, eläkeläisenä tiedän paremmin seniorikerhojen ja bingojen tilanteen, mutta sitähän ei ap kysynyt.

Vierailija
70/70 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla ainakin oli ihan normi, että naisen sai yökylään mukaansa yökerhosta. Silloin tuli pantua ja paljon eri naisten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän