Onko yökerhoista ja baareista joskus saanut naisia?
Olen kuullut tällaisesta huhusta. Että vielä 2000 luvun alussa tämä olisi ollut todellista.
En tiedä uskonko. Kuulostaa aika oudolle. Millä niitä ois saanu kun ei kai tinderiä sillon ollut?
Kommentit (62)
Nykyisin persoonalla ei enää valloiteta naisia vaan kuvalla. Harmi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö baareista saa enää naisia?
Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.
Vierailija kirjoitti: Ennen nettideittailua suurin osa suhteista alkoi baareissa.
Ennen käytiin diskossa. Moni kävi diskossa ainoastaan, jotta löytäisi puolison. Sitten ei enää käynyt, kun puoliso oli löytynyt.
Erittäin hyvä tapa tutustua. Se oli kuin pikatreffipaikka. Parempi kuin tieder. Kaikki kaverini ovat löytäneet puolisonsa diskosta. Myös minä. (Toki jotkut löysi muualta, mutta mun kaverit löysi diskosta. Vain 1/12 on toistaiseksi eronnut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö baareista saa enää naisia?
Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.
Minusta taas huomattavasti helpompaa juuri sovellusten vuoksi. Yks päivä tein profiilin yhdelle deittisovellukselle ja illalla minulla oli siellä 7 eri naisen kanssa keskustelu. Ennen vanhaan se ei ollut mitenkään mahdollista. M40
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin persoonalla ei enää valloiteta naisia vaan kuvalla. Harmi kyllä.
Täysin päinvastoin. Aivan täysin. Deittisovelluksissa mies pärjää keskustelutaidolla. Ei kuvilla
Vierailija kirjoitti:
On joskus silloin kun naiset ei olleet nirsoja eli ennen tinder aikaa. Muistan kun minäkin kävin baareissa ja sain yhden yön juttuja.
Taisit olla nuorempi ja hehkeämpi, samoin naiset!
Saa mutta sieläkin se vaatii itseluottamusta ja edes hiukan omaa olemukseen panostamista. Katkera inceli on siellä yhtä tyhjän panttina kuin kotonaan tietokoneella.
Vierailija kirjoitti: Ennen nettideittailua suurin osa suhteista alkoi baareissa.
Ei alkanut. Mentiin panemaan ja se oli siinä. Hyvin harva asuhde on koskaan alkanut tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Olen joskus pannut niitä sen ravintolan vessassa. Useimmiten toki vasta kotona tai hotellissa jatkoilla. Hotelli on mukavampi vaihtoehto sen takia että spermat voi ruiskia lakanoille ilman että itse joutuu pyykkihommiin.
Kuka sitä nyt lakanoille. Emännän naamalle ennemmin.
Äitis?
Vierailija kirjoitti:
Ei alkanut. Mentiin panemaan ja se oli siinä. Hyvin harva asuhde on koskaan alkanut tuolla lailla.
T. Incel
Vielä maaliskuussa 2001 vein baarista löytyneen naisen kotiini yhdeksi yöksi lemmittäväksi. Ja huom! olen kilttimies. Ihanko tosiaan baarit eivät toimi enää samalla tavalla?
Ja kuka se täällä vinkuukaan onnettomana?
MIES.
Baarissa nainen kysyi, seisooko sulla varmasti. Kyllä vastasin, sitten lähdet mun mukaan. Oli yö.
Yksinäisten Tumputtajien ulilaulukonsertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Incel
Viiskymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nää nykyajan tyhjäpuntit osaa gimmoja naurattaa. Täytyy perusasiat olla kuosissa: mimmit dikkaa ku laitetaan persettä penkkiin, öögataan ja saadaan mimmit kehräämään. Kaikki lähtee konehuoneesta. Sjungataan lauluja jotka kertoo rakkaudesta, tanssitaan elämän rytmiin ja löydetään yhteinen sävel rakkauden kieli. Vaistoilla mennään ja yhdessä sukelletaan elämän syvimpiin syövereihin.
Juntti boomeri 👴🏻🚜
Vierailija kirjoitti:
Ei nää nykyajan tyhjäpuntit osaa gimmoja naurattaa. Täytyy perusasiat olla kuosissa: mimmit dikkaa ku laitetaan persettä penkkiin, öögataan ja saadaan mimmit kehräämään. Kaikki lähtee konehuoneesta. Sjungataan lauluja jotka kertoo rakkaudesta, tanssitaan elämän rytmiin ja löydetään yhteinen sävel rakkauden kieli. Vaistoilla mennään ja yhdessä sukelletaan elämän syvimpiin syövereihin.
Jos sä oot noin juntti muijien kanssa niin voi olla sulla suht hiljaista tai sit saat pelkkii juntteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oot noin juntti muijien kanssa niin voi olla sulla suht hiljaista tai sit saat pelkkii juntteja
Se on varmaan savolainen 🙄
T:Hopeakettu aka. diskoteekin jytäkuningas vuodelta -77
(Ei vaan, oikeaa asiaahan tuossa loppujen lopuksi on).