Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yökerhoista ja baareista joskus saanut naisia?

Vierailija
24.12.2025 |

Olen kuullut tällaisesta huhusta. Että vielä 2000 luvun alussa tämä olisi ollut todellista.

En tiedä uskonko. Kuulostaa aika oudolle. Millä niitä ois saanu kun ei kai tinderiä sillon ollut?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nettideittailua suurin osa suhteista alkoi baareissa.

Vierailija
2/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen joskus pannut niitä sen ravintolan vessassa. Useimmiten toki vasta kotona tai hotellissa jatkoilla.  Hotelli on mukavampi vaihtoehto sen takia että spermat voi ruiskia lakanoille ilman että itse joutuu pyykkihommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ennen nettideittailua suurin osa suhteista alkoi baareissa.

Se olikin useimmilla ainoa motiivi käydä siellä ja sinänsä ihan perusteltua. Pohjathan vedettiin jo silloin edullisesti kotosalla ja tunnelma oli valmiiksi hyvä. Kalliissa baarissa vain sitten se yksi pakollinen juoma + joillakin taskumatti lisäksi. Ne oli hyviä aikoja.

Vierailija
4/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joskus toista piti lähestyä oikeasti eikä vain näytön kautta.

Vierailija
5/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen joskus pannut niitä sen ravintolan vessassa. Useimmiten toki vasta kotona tai hotellissa jatkoilla.  Hotelli on mukavampi vaihtoehto sen takia että spermat voi ruiskia lakanoille ilman että itse joutuu pyykkihommiin.

Ei kyllä pentuna koskaan menty hotellin. Ei sellaisia rahoja ollu.

Vierailija
6/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus silloin kun naiset ei olleet nirsoja eli ennen tinder aikaa. Muistan kun minäkin kävin baareissa ja sain yhden yön juttuja.

Vierailija
7/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait kovin moni baarista edes halua seuraa. Kännisiä ihmisiä, siinä tilassa harvoin edes haluaa olla naisen kanssa. Minä ainakin tapasin esim lasteni äidin ennen tinderiä suomi24 treffeiltä sekä varmasti monta kymmentä erilaisten lehti-ilmoitusten kautta. Mielestäni deittailu niistä ajoista 20 vuotta sitten vs tämän päivän tinderöinti ei juurikaan edes eroa toisistaan vaikka usein kuulee että deittailukulttuuri olisi muuttunut. Mikä siinä on muuttunut? Ei mielestäni mikään. M39

Vierailija
8/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI niitä kaikki saaneet silloinkaan. Osa jäi ilman. Silloin ei tunnettu sanaa incel tai hikky, mutta oli heitä olemassa siihenkin aikaan.

Vierailija
9/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikait kovin moni baarista edes halua seuraa. Kännisiä ihmisiä, siinä tilassa harvoin edes haluaa olla naisen kanssa. Minä ainakin tapasin esim lasteni äidin ennen tinderiä suomi24 treffeiltä sekä varmasti monta kymmentä erilaisten lehti-ilmoitusten kautta. Mielestäni deittailu niistä ajoista 20 vuotta sitten vs tämän päivän tinderöinti ei juurikaan edes eroa toisistaan vaikka usein kuulee että deittailukulttuuri olisi muuttunut. Mikä siinä on muuttunut? Ei mielestäni mikään. M39

On todellakin muuttunut. Silloin ei ollut sovelluksia joiden kautta seuraa haetttiin vaan ne piti hakea juurikin baareista tai muista paikoista missä ihmiset kävivät. Silloin oli mahdollisuuksia myös niillä joiden ulkonäkö ei ollut ns. ykköslaatua. Puhetaidot olivat se millä naisia silloin iskettiin. Nykyään se ei ole näin helppoa.

Vierailija
10/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä. Muistan nämä ajat hyvin kun kaverit lähtivät aina baariin, mutta minä jonkun naisen luokse naimaan. Muistan kun olin yhdenkin lehti-ilmoituksen kautta tutustunut naiseen jonka luokse menin suoraan yökylään. Kun pääsin eteiseen nainen ilmoitti että ois sauna lämmin ja muutama minuutti myöhemmin naitiin siellä saunassa. M39

Vierailija
11/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pentuna koskaan menty hotellin. Ei sellaisia rahoja ollu.

Joskus tuossa ennen korona-aikaa Trivagon avulla sai stadista niin halvalla hotellihuoneen äkkilähdöllä yöllä, että ei tarvinnut paljoa miettiä kun lähes taksimatkan hinnalla sai (pivvun lisäksi siis) hotellihuoneen aamiaisineen. Itse tajusin tuon kyllä ihan liian myöhään. Moni nainenkin tykkäsi rietastella hotellissa paljon mieluummin kuin jommankumman luona kotona.

Vierailija
12/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:n kokoisella haitarilla niitä naisia saadaan.

Vierailija
13/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI niitä kaikki saaneet silloinkaan. Osa jäi ilman. Silloin ei tunnettu sanaa incel tai hikky, mutta oli heitä olemassa siihenkin aikaan.

Samoin kilttimiehiä.

Vierailija
14/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat silloin peräkammarin poikia tai aikamiespoikia

Vierailija
15/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin muuttunut. Silloin ei ollut sovelluksia joiden kautta seuraa haetttiin vaan ne piti hakea juurikin baareista tai muista paikoista missä ihmiset kävivät. Silloin oli mahdollisuuksia myös niillä joiden ulkonäkö ei ollut ns. ykköslaatua. Puhetaidot olivat se millä naisia silloin iskettiin. Nykyään se ei ole näin helppoa.

Ei mielestäni sama toimii nykyäänkin. Teen tinderiin profiilin. Kuvilla ei ole siinä juurikaan merkitystä, vaan se esittelyteksti pitää olla sellainen että 90/100 mätsistä nainen ilmoittaa että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti. Ja siitä alkaa nimenomaan sellainen keskustelu aina että kohta nainen ei muuta teekkään kuin kehuu. "Kaikki muut miehet ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies"  "kuulostat kyllä sellaiselta mieheltä että haluan tavata". Jos näitä keskustelutaitoja ei ole niin eihän sieltä saa varmaan ketään. M39

Vierailija
16/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat silloin peräkammarin poikia tai aikamiespoikia

Näinpä. Tosin eivät nämä peräkammarinpojat käyneetkään baareissa. Siellä ilman jääneet kävivät kyllä baareissa ja ihmisten ilmoilla, mutta olivat sosiaalisesti kömpelöitä.

Vierailija
17/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jokunen mies on joskus käynyt haaviin. 

T. Nainen 

Vierailija
18/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä ainakin vielä sai.

Vierailija
19/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ennen nettideittailua suurin osa suhteista alkoi baareissa.

Se olikin useimmilla ainoa motiivi käydä siellä ja sinänsä ihan perusteltua. Pohjathan vedettiin jo silloin edullisesti kotosalla ja tunnelma oli valmiiksi hyvä. Kalliissa baarissa vain sitten se yksi pakollinen juoma + joillakin taskumatti lisäksi. Ne oli hyviä aikoja.

Eipä sitä muuten kiinnostanutkaan baareihin tai tapahtumiin vaivautua kuin naisen takia.

Vierailija
20/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää nykyajan tyhjäpuntit osaa gimmoja naurattaa. Täytyy perusasiat olla kuosissa: mimmit dikkaa ku laitetaan persettä penkkiin, öögataan ja saadaan mimmit kehräämään. Kaikki lähtee konehuoneesta. Sjungataan lauluja jotka kertoo rakkaudesta, tanssitaan elämän rytmiin ja löydetään yhteinen sävel rakkauden kieli. Vaistoilla mennään ja yhdessä sukelletaan elämän syvimpiin syövereihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi