Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yökerhoista ja baareista joskus saanut naisia?

Vierailija
24.12.2025 |

Olen kuullut tällaisesta huhusta. Että vielä 2000 luvun alussa tämä olisi ollut todellista.

En tiedä uskonko. Kuulostaa aika oudolle. Millä niitä ois saanu kun ei kai tinderiä sillon ollut?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin persoonalla ei enää valloiteta naisia vaan kuvalla. Harmi kyllä.

Täysin päinvastoin. Aivan täysin. Deittisovelluksissa mies pärjää keskustelutaidolla. Ei kuvilla 

Itse olen ymmärtänyt että aika moni nainen antaa tykkäyksiä nimenomaa niiden kuvien perusteella, eikä esittelytekstin. Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
42/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö baareista saa enää naisia?

Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.

Minusta taas huomattavasti helpompaa juuri sovellusten vuoksi. Yks päivä tein profiilin yhdelle deittisovellukselle ja illalla minulla oli siellä 7 eri naisen kanssa keskustelu. Ennen vanhaan se ei ollut mitenkään mahdollista. M40

Ei seitsemän ventovieraan kanssa viestien vaihtelu vielä mitään tarkoita, siitä on pitkä matka naisen saamiseen. Yksinhän sä nytkin oot, ei naista mailla halmeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin päinvastoin. Aivan täysin. Deittisovelluksissa mies pärjää keskustelutaidolla. Ei kuvilla 

Miten pääset keskusteluun, jos ei tule matchia?

eri

Vierailija
44/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut, 52v mittarissa. Eipä nyt viimeisen 20 vuoden aikana ole tullut paljon käytyäkään.

Vierailija
45/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus onkeen osuu vonkale jos on vehkeet kunnossa.

Vierailija
46/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt että aika moni nainen antaa tykkäyksiä nimenomaa niiden kuvien perusteella, eikä esittelytekstin. Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy.

No jos itselleni tinderissä varmasti 80/100 mätsistä nainen ilmoittaa että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti, mutta kukaan ei kehu ulkonäköä niin kumpikahan ominaisuus vie voiton? Itse huomasin että se teksti on miehelle jopa niin tärkeä että jopa yhden tietyn sanan lisääminen siihen tekstiin toi viikonlopun aikana monta kymmentä uutta mätsiä. Se teksti on enemmän kuin tärkeää, koska tinderi on täynnä niitä jotka etsivät vain seksiä, miehen pitää olla erityisen tarkkana että saa tuotua esille sen että onkin mielessä aivan muu 

Vierailija
47/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itselleni tinderissä varmasti 80/100 mätsistä nainen ilmoittaa että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti, mutta kukaan ei kehu ulkonäköä niin kumpikahan ominaisuus vie voiton? Itse huomasin että se teksti on miehelle jopa niin tärkeä että jopa yhden tietyn sanan lisääminen siihen tekstiin toi viikonlopun aikana monta kymmentä uutta mätsiä. Se t

Mutta oletko sä koskaan ikinä saanut yhtäkään niistä naisista? Kuulostat siltä, että sun ainoa saavutuksesi on mätchin saanti ja muutama viesti, ja siihen se sitten jääkin.

Vierailija
48/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itselleni tinderissä varmasti 80/100 mätsistä nainen ilmoittaa että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti, mutta kukaan ei kehu ulkonäköä niin kumpikahan ominaisuus vie voiton? Itse huomasin että se teksti on miehelle jopa niin tärkeä että jopa yhden tietyn sanan lisääminen siihen tekstiin toi viikonlopun aikana monta kymmentä uutta mätsiä. Se t

Tietysti nainen aloittaa keskustelun tuolla tavalla. Kuinka tyhmältä vaikuttaisi, jos kirjoittaisi: "Oli pakko tykätä, koska sinulla on niin komea naama." Jos saat paljon matcheja, olet varmasti komea, joten on fiksua kehua henkisiä ominaisuuksiasi. 

ohis

Vierailija
49/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitele jostakin kiinni..... Mentiin puhumaan niille naisille. Ajattele, mentiin puhumaan.

Vierailija
50/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuostuhannen lopulla baaritiskille viereeni änkesi kiukkuinen nuori nainen ja alkoi tuoppia tilatessaan naamailla meikäläisellekin. Jonkin aikaa sanailtuamme puolin ja toisin hän pyysi anteeksi ja kysyi josko aloitettaisiin alusta. Kävi ilmi että hän oli ns inttileski jonka kundikaveri oli tullut lomille ja valinnut mieluummin kaverit pussikaljan kera kuin hänet. Vihjaisipa jopa olevansa aivan hirveessä puutteessakin...

Alle tunti ensimmäisestä tiuskaisustaan baaritiskillä, hän sai haluamaansa meikäläisen kämpän eteisen matolla ja kynsi mattoa rullalle kun hoitelin häntä doggyna. Typerä jannu kun jätti puutostilaisen naisensa heitteille, meikäläisen uskomaton säkä olla oikeaaan aikaan oikeassa paikassa. Ja leidi jäin vielä toiseksikin yöksi, "palvelu on niin ensiluokkaista" kuten hän asian ilmaisi.

Vierailija
51/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikait kovin moni baarista edes halua seuraa. Kännisiä ihmisiä, siinä tilassa harvoin edes haluaa olla naisen kanssa. Minä ainakin tapasin esim lasteni äidin ennen tinderiä suomi24 treffeiltä sekä varmasti monta kymmentä erilaisten lehti-ilmoitusten kautta. Mielestäni deittailu niistä ajoista 20 vuotta sitten vs tämän päivän tinderöinti ei juurikaan edes eroa toisistaan vaikka usein kuulee että deittailukulttuuri olisi muuttunut. Mikä siinä on muuttunut? Ei mielestäni mikään. M39

On todellakin muuttunut. Silloin ei ollut sovelluksia joiden kautta seuraa haetttiin vaan ne piti hakea juurikin baareista tai muista paikoista missä ihmiset kävivät. Silloin oli mahdollisuuksia myös niillä joiden ulkonäkö ei ollut ns. ykköslaatua. Puhetaidot olivat se millä naisia silloin iskettiin. Nykyään se ei ole näin helppoa.

Ennen nettiaikaa sieltä löysi ihan laadukkaita neitoja. Nyt sieltä saa korkeintaan pubiruusun ja kylkiäisenä klamydian tai tippurin. 

Vierailija
52/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai noita edelleen alustoja missä kuvia ei lykätä ihan etusivulle, tai ei ole pakko.

Eli lähdetään juttelusta. Kuvat vaihdetaan vähän kun ollaan jo tutustuttu.

Vierailija
53/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää nykyajan tyhjäpuntit osaa gimmoja naurattaa. Täytyy perusasiat olla kuosissa: mimmit dikkaa ku laitetaan persettä penkkiin, öögataan ja saadaan mimmit kehräämään. Kaikki lähtee konehuoneesta. Sjungataan lauluja jotka kertoo rakkaudesta, tanssitaan elämän rytmiin ja löydetään yhteinen sävel rakkauden kieli. Vaistoilla mennään ja yhdessä sukelletaan elämän syvimpiin syövereihin. 

Jos sä oot noin juntti muijien kanssa niin voi olla sulla suht hiljaista tai sit saat pelkkii juntteja

Se on varmaan savolainen 🙄

Savolaiset saa muihin ku ovat niin övereitä eivätkä esitä mitään

Vierailija
54/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin löytää oikein lihaksikkaan naisen joka pistää minut pakettiin.

Vierailija
55/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuostuhannen lopulla baaritiskille viereeni änkesi kiukkuinen nuori nainen ja alkoi tuoppia tilatessaan naamailla meikäläisellekin. Jonkin aikaa sanailtuamme puolin ja toisin hän pyysi anteeksi ja kysyi josko aloitettaisiin alusta. Kävi ilmi että hän oli ns inttileski jonka kundikaveri oli tullut lomille ja valinnut mieluummin kaverit pussikaljan kera kuin hänet. Vihjaisipa jopa olevansa aivan hirveessä puutteessakin...

Alle tunti ensimmäisestä tiuskaisustaan baaritiskillä, hän sai haluamaansa meikäläisen kämpän eteisen matolla ja kynsi mattoa rullalle kun hoitelin häntä doggyna. Typerä jannu kun jätti puutostilaisen naisensa heitteille, meikäläisen uskomaton säkä olla oikeaaan aikaan oikeassa paikassa. Ja leidi jäin vielä toiseksikin yöksi, "palvelu on niin ensiluokkaista" kuten hän asian ilmaisi.

Missä kohtaa ihmisistä saatiin tehtyä tuollaisia elukoita?  Olenko ainoa joka tätä ihmettelee?

Ja miten hirveä sen vihollisen täytyy olla jos "me", uskomattoman hyveelliset olemme tälläisiä? Just saying.

Vierailija
56/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisia ei ole kukaan saanut sen jälkeen kun alkoi puhua naisten saamisesta. Naisia ei saada, naiset eivät ole lahjoja, palkintoja tai esineitä, joita ostetaan, myydään, voitetaan arpajaisissa, pudotellaan postiluukusta ja saadaan synttäri- tai joululahjaksi.

Te miehet teette käsittämättömän helpoksi jättää väliin i d i o o t i t, jotka ette opi edes korrektia äidinkieltä. Teidän myrkylliset asenteenne näkyvät, kuuluvat ja haisevat internetin läpi jo Aasiassa saakka, joten ihan turha incelien reissata sinnekään pillun toivossa.

Vierailija
57/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI niitä kaikki saaneet silloinkaan. Osa jäi ilman. Silloin ei tunnettu sanaa incel tai hikky, mutta oli heitä olemassa siihenkin aikaan.

Ne olivat silloin peräkammarin poikia tai aikamiespoikia

Näinpä. Tosin eivät nämä peräkammarinpojat käyneetkään baareissa. Siellä ilman jääneet kävivät kyllä baareissa ja ihmisten ilmoilla, mutta olivat sosiaalisesti kömpelöitä.

Mitä tarkoittaa sosiaalisesti kömpelö?

Vierailija
58/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääset keskusteluun, jos ei tule matchia?

eri

Tuleehan niitä tykkäyksiä. Minä sain noin 140 tykkäystä aika lyhyessä ajassa ja ne olivat melkeinpä aina niitä joista olin itsekkin tykännyt. Onhan se outoo jos 140 kanssa pääset todella hyvin juttuun, mutta et ketään tapaa... Minä ainakin onnistuin löytämään todella nopeasti ja paljon sitä seuraa.

Vierailija
59/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeampaa kuin ennen vuotta 2010. Sovellukset ovat tulleet kasvokkain tapahtuvan tutustumisen tilalle.

Minusta taas huomattavasti helpompaa juuri sovellusten vuoksi. Yks päivä tein profiilin yhdelle deittisovellukselle ja illalla minulla oli siellä 7 eri naisen kanssa keskustelu. Ennen vanhaan se ei ollut mitenkään mahdollista. M40

Ei seitsemän ventovieraan kanssa viestien vaihtelu vielä mitään tarkoita, siitä on pitkä matka naisen saamiseen. Yksinhän sä nytkin oot, ei naista mailla halmeilla.

Kyllä silti heistäkin useampi haluaa treffeille.

Vierailija
60/62 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silti heistäkin useampi haluaa treffeille.

Mutta raaskitko sä tarjota niille kupin kahvia? Kynnyskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi