Tosi kiva lahja! Puoliso ilmoitti tänään että muuttaa perjantaina toisen miehen luokse.
Mietin nyt tosissaan, että onko tämä unta, ei voi olla totta. Ei vaan voi.
Kommentit (21)
Mitä sitten? Mä jätin exän tiistaina, kun kerroin että mulla on lauantaille sovittu treffit. Hyvät treffit oli, ne on kestänyt jo yli 20 vuotta.
Kyllä se minuakin kirpaisisi jos miesystäväni muuttaisi toisen miehen luokse.
M42
Minun luokseni taas muuttaa perjantaina nainen, joka kyllästyi pienimunaiseen, valittavaan mieheensä. Mikä sattuma!
Oho! Miten se nyt sillain. Oletko ollut vähän huono puoliso sitten vai.
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Niin: siis onko Ap nainen jonka aviomies / susipari-avomies / mieheke muuttaa toisen miehen eli samaa sukupuolta olevan uuden kumppanin luokse eli ryhtyy / kääntyy homoksi;
vai onko Ap mies jonka vaimo muuttaa "toisen miehen" (Ap-seen nähden) eli uuden miehen luokse eli siis ns. "vaihtaa miestä lennossa" ilman päivänkään uusiosinkkuvaihetta?
Joku tuossa jo aikaisemminkin ehti kysyä samaa. Tämä ei nyt käy selväksi mitenkään eksplisiittisesti tuosta alustuskirjoituksesta.
Joten Ap, miten päin nämä sukupuolet tuossa teidän tapauksessanne ovat, ja tätä siis uteliaisuuttani kyselen, ei sillä että se noihin kenkkuihin fiiliksiisi suoraan mitenkään vaikuttaisi?
Unski-Setä Rakkaus- ja parisuhdekonsultti
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Upeaa.
Jep, nyt sulla o aikaa lähteä kanssani kaljalle millon vaan...
Hassua, minä ja moni muu ajattelimme heti, että ap on nainen jonka mies muuttaa toisen miehen luo. Vaikka mikään tuossa aloituksessa ei viitannut sukupuoleen. Mistäköhän tämä johtuu? Paikalla psykologia?
Vierailija kirjoitti:
Jopella on Fugessa monta naista
Se ei nyt tähän hätään auta yhtään.
Jos toi nyt oikeasti on totta, lämpimät onnittelut, että pääset luonnevikaisesta narsistista eroon niin, että se lähtee itse. Turvallisin mahdollinen ero.