Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva lahja! Puoliso ilmoitti tänään että muuttaa perjantaina toisen miehen luokse.

Vierailija
24.12.2025 |

Mietin nyt tosissaan, että onko tämä unta, ei voi olla totta. Ei vaan voi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luokseni taas muuttaa perjantaina nainen, joka kyllästyi pienimunaiseen, valittavaan mieheensä. Mikä sattuma!

Ei munien koolla ole merkitystä.

Peniksen koko ratkaisee.

Vierailija
22/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! 

Minulle selvisi tänään, että mieheni pettää ja on luultavasti pettänyt jo vuosia. Olen epäillyt vakavasti ennenkin, mutta kun ei ole ollut varmuutta, työntänyt sen pois mielestä.

Ero tulee nyt, en käsitä, miten pystyn viettämään joulua edes kohtalaisella mielellä, en halua pilata lapsen joulua. Vielä pitää jonkin aikaa asua yhdessä siis ja tulee eteen kaikki käytännön järjestelyt.

On se vaikea kohdata tosiasioita, mutta ehkä ensi vuosi on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä jätti minut jouluaattona, ihan vaan kertoi, että lähtee jouluksi äidilleen, mutta ei ota minua mukaan kuten oli sovittu, vaan yhden Paulan. Olivat tutustuneet 2 vko aikaisemmin, rakastuneet ja haluavat olla yhdessä. Minä ja 7 yhteistä vuotta saimme jäädä menneisyyteen.

Tänään tuo näyttää parhaalta mahdolliselta asialta, eron jälkeen sain paljon asioita, joita exän kanssa en ikinä olisi voinut saavuttaa. Silloin se oli maailmanloppu.

Heidän suhteensa kesti noin 5 kk. Juhannuksena exällä oli jo seuraava kumppani.

Vierailija
24/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä jätti minut jouluaattona, ihan vaan kertoi, että lähtee jouluksi äidilleen, mutta ei ota minua mukaan kuten oli sovittu, vaan yhden Paulan. Olivat tutustuneet 2 vko aikaisemmin, rakastuneet ja haluavat olla yhdessä. Minä ja 7 yhteistä vuotta saimme jäädä menneisyyteen.

Tänään tuo näyttää parhaalta mahdolliselta asialta, eron jälkeen sain paljon asioita, joita exän kanssa en ikinä olisi voinut saavuttaa. Silloin se oli maailmanloppu.

Minulla lähes sama kokemus. Mieheni oli psykoosissa, eikä tajunnut mitään mitä teki. Nainen oli vain rahan perään, ja jätti sairastuneen ex- mieheni parin kuukauden kuluttua (nyhdettyään rahat). Me emme palaneet yhteen enää koskaan.

Vierailija
25/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lähes sama kokemus. Mieheni oli psykoosissa, eikä tajunnut mitään mitä teki. Nainen oli vain rahan perään, ja jätti sairastuneen ex- mieheni parin kuukauden kuluttua (nyhdettyään rahat). Me emme palaneet yhteen enää koskaan.

Parempi sinullekin, psykoosisairaudet ovat raskaita.

Vierailija
26/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi nyt oikeasti on totta, lämpimät onnittelut, että pääset luonnevikaisesta narsistista eroon niin, että se lähtee itse. Turvallisin mahdollinen ero.

Totta. Jos narsistille kertoo erohaluista niin on 100% varmaa, että siitä alkaa helvetti. Paras tilanne on kun narsisti haluaa itse erota.

Vierailija
27/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi hengiltä. Nyt on aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan