Harrilla siis ON verenmyrkytys! Oikeuteen Duudsonit tai BB tai SUB
Kommentit (29)
jos joku tekee jotain hurjaa porukan puolesta.
Tuossa tilanteessa ei mainittu vaaratekijöitä lainkaan. Mietin sitä vasaraa oliko puhdas ja myös lautaa sekä naulatun laudan ja naulan irrotusta korvasta, näissä kaikissa vaiheissa on pöpöjen mahdollisuus suuri.
Desinfiointiaineita ei näkynyt, korvaa ei puhdistettu eikä välineitäkään joten syytän Duutsoneita&tuotantotiimiä tapahtuneesta.
Vaikka Harri on täysi-ikäinen olot oli erittäin poikkeukselliset missä tämä tapahtui.
Eli omasta aloitteesta sinne on menty, mutta ympäristön turvallisuudesta on BB vastuussa. Asukkaiden arviointikyky kun saattaa suljetussa tilassa heikentyä kovastikin...
Pohdinpa vain, kuinka paljon duudsoneiden vammat on tulleet maksamaan meille jokaiselle veromarkkoina?
Esim. vanhukset ei saa sairaaloissa kunnon hoitoa resurssipulan takia, ja samalla toiset tekevät bisnestä sillä, että vahingoittavat itseään hengenvaarallisesti ja paikkauttavat itsensä samojen liika vähien resurssien avulla.
Järetöntä!!!
huono jälkihoito, naulahan oli desinfioitu.
Boikotoin kaikkia heidän juttujaan: tv-ohjelmiaan ja niitä typeriä "isäntä" yms. tuotteita. Minusta on järjetöntä, että tuollaisista typeryksistä on tullut jonkinasteisia kulttihahmoja. He tienaavat rahaa telomalla itseään tv:ssä ja pennut matkivat.
Ei tollasta tehdä jos "luulee", että naula on desinfioitu.
Jenkeissä korvausvaatimukset olisi miljoonia :) tosin ei voi vaatia korvauksia palkkatuloista, kun on linnottautunut bb-taloon elätiksi.
noi duudsonit vituttaa muakin ihan törkeesti. idiootit näyttää persettä onpa hauskaa heeheehee ja sitten hyppäsin bmx:llä jokeen ja meni jakla poikki ja sitten mentiin taas sairaalaan.
kanssa. Ehkä joku firma voisi ihan sponssatakin heitä? On väärin, että veronmaksajien rahoja käytetään heidän bisneksiin.
ja Duudsonit heille kaupanneella taholla seuraava, jolta tuot. yhtiö voi sitten yrittää periä takaisin osan niistä maksuista jotka joutuvat sairastuneelle korvaamaan. Toivottavasti tuotantoyhtiöllä on vakuutukset viimesen päälle kunnossa.
levisi tietoisuus kuinka verenmyrkytyksen voi saada.
Naurettiin minulle täällä sekä Iltalehden keskustelupalstalla jossa olin tietääkseni ensimmäinen epäilijä että kyseessä vakavampaa seurausta Duutsonien vierailusta.
Olin niin satavarma asiasta kuin vain voi olla.