Mitä sait joululahjaksi?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Kauan odotetun joulu ulkomailla-loman, josta toki maksoin itse puolet. Miehellä on moninkertaisesti suuremmat tulot kuin minulla pienituloisella. Teki todella tiukkaa saada säästettyä, mutta halusin saada toteutettua kaikkien toiveen. Täällä sain lahjaksi influenssan jota olen potenut sängyn pohjalla jo monta päivää. Lapset sairaana myös. Mies porskuttaa ainakin toistaiseksi vielä terveenä. Hoitaa meitä kyllä joten kuten, mikä onkin suuri poikkeus kotioloihin, mutta silti kaikki pitää pyytää. Edes juotavaa ei tuo oma-aloitteisesti.
Meni kovasti odotettu loma sitten tähän.
Harmittaa sinun puolestasi, mutta ei näitä vaan voi tietää. Yksi tuttavaperhe (3 lasta) oli viikon lomalla ja kotimatka meni jokaisella lentokoneessa oksentaessa ja ripuloidessa.
Kokoontaitettavan makkaratikun, jota oon toivonut <3 Olisi ihanaa saada vietyä se mhdolliaimman moneen paikkaan. Seikkailut, here I come! N33
Vierailija kirjoitti:
En vielä mitään, mutta toivon vaimoni täyttävän lupauksensa makkarin puolella...
Siis lahja. Kerran vuodessa.🤔.
Sain kaikuluotaimen. Kalastusvälineitä, lahjakortteja 600 eurolla. ruokaa sain myös sukulaisilta. Mun sukulaiset on rikkaita ja yleensä ne antaa kaikkea kallista lahjaa ja rahaa.
Viimeiseen 29 vuoteen en ole saanut mitään paitsi yhden joulukortin vuosittain. Eri ihmisiltä. Itselle tein ämpärillisen jouluolutta, mutta sekin epäonnistui: tuli pahan makuista eikä prosentteja yhtään. Join silti suurimman osan, loput kaadoin vessan pönttöön. Juhlaruuaksi kilon pakkaus punalaputettua kanasalaattia, sitä kolmatta päivää syön.
Näin meni 82. Joulu eläkeukolla.
Kaksi oleellisinta olivat kirjat: Miki Liukkonen, O ja Kai Häggman, Pahansisuinen. (Kirja Jouko Tutkasta)
Pullon laadukasta shampanjaa, Kalevala korvikset, keikkaliput, merinovilla kerrasto, nahkahanskat, ja vaatehöyrystin.
Vaikka mitä, oli 2 isoa kestokassillista sekä jalkalamppu jonka sain aiemmin. Kaikki on tarpeellista, no paitsi yks pikku rasia marmeladikuulia. Sain lämpimiä puseroita, oloasuja, thermolegginsejä, pipon & kaulurin, kirjoja, sängynpeiton ja sopivan väriset verhot kesäksi, pussilakanoita. Ymym.. . Kissakin 10v sai leluja ja hienon raapimapuun.. Lelut oli mieleisiä, leikki koko illan ja yönkin, yleensä se nukkuu yöt kainalossa mutta nyt oli villissään... ( Opetin sen heti pentuna nukkumaan yöt, olen opettanut muutkin kissani..)
Sain persettä naapurin Katriina rouvalta. Siitä on jo aikaa kun se viimeksi antoi vapaa ehtoisesti se taisi olla Vappuna.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo yleensä avata joskuss 17 pintaan.
Kello 20.00
Pyjaman, bambusukkia ja villasukat. <3
Vierailija kirjoitti:
Vuodeksi pillua club kortin.
Sain anopilta samanlaisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä mitään, mutta toivon vaimoni täyttävän lupauksensa makkarin puolella...
Siis lahja. Kerran vuodessa.🤔.
Onko se 18 -vuoden elatusvelvollisuus lahja vai rangaistus...
Vierailija kirjoitti:
Prisma antoi jOULULAHJAKSI KINKUT, LAATIKOT JA ROSOLLIT 68% alennuksella aattoaamuna. Kukkia sai myös kaksi yhden hinnalla. Säästin hyvin ja laitoin perheelle edullisen Jouluaterian. Varsinaisena lahjana sai suklaarasian pojalta. Tytär tuli jouluksi kotiin. Ihan hieno lahja sekin.
Kamalaa, että jollakin voi joulu mennä noin. Säälittävää.
Puolisoltani nahkaisen käsilaukun, kylpyläviikonlopun ja kaksi kirjaa, isältäni raintolalahjakortin, lapsilta mm. kaksi kirjaa, kehystetyn valuvan, lakritsakuulia, suklaata ja kasvovoidetta.
Lopputilin.
Ja jos joku vöönattu kokkis taikka persuvasisti känjää notta MEE TÖIHIN niin mää jourun seuraamuksista linnaha.
Ehkä olisi pitänyt kysyä että MIKSI?