Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Mitä sait joululahjaksi tänä jouluna?

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputilin.

Ja jos joku vöönattu kokkis taikka persuvasisti känjää notta MEE TÖIHIN niin mää jourun seuraamuksista linnaha.

Haista sinä kirjoitusvammainen kahjopää v+ttu!

Vierailija
122/150 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain wah-wah sordiinon trumpettiin. Toki itse ostin sen nettikaupasta, mutta poikani paketoi sen ennen kuin näin sen. Kukaan muu perheessä ei osta joululahjoja. Minä ostan kaikille yhdet lahjat avattaviksi. Lisäksi vastaan pääosasta jouluruokia eli ostin kinkun, laatikot yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripulin.🥲

Mies ei osta minulle koskaan lahjaa, mutta yhtenä jouluna sain häneltä flunssan. Itse ostan lahjat koko perheelle joka vuosi.

Vierailija
124/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi työnsi taas tänne omasta mielestään upeaa temukrääsää (vaatteita

Ja sisustustavaratalo sekä ruokailuvälineitä) varmaan tuhannen euron edestä. Kukaan ei halunnut, saati pyytänyt. Hänen mielestään asuntomme ei sovi hänen makuunsa. 

Maanantaina on tiedossa keikka ongelmajätelaitokselle. 

Vierailija
125/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta emme ostaneetkaan lahjoja tänä vuonna. 

Vierailija
126/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluflunssan. Ja paljon omaa aikaa eli oikeastaan ihan hyvä lahja.

Vierailija
127/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi uteliaisuuteni mutta KUKA antoi lahjaksi kirjekuorellisen leikattuja lehtiartikkeleita?"

Tuossahan se lukee ihan selvällä suomen kielellä, että ÄITI antoi?

eri

Ehkä olisi pitänyt kysyä että MIKSI?

Riippuu aika paljon siitä, mitä lahjansaaja harrastaa ja minkä aikakauden lehtiartikkeleista on kyse. Jos saisin esim. sukuni historiasta kerättyjä artikkeleita 1920-luvulta olisin tosi onnellinen! Etkö sinä?

-jokunen-

Vierailija
128/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa ja mirhamia.

Vierailija
129/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miesystävän luona, en maksa vuokraa edes. Ylläpidän alakerrassa 2 huonetta airbnb käytössä. Miesystävä lentää pari krt kk ja on ostanut pisteillä meille lennot ensi kesänä Japaniin. Tämä oli hänen lahjansa. 
Majoituksia ollaan varattu jo kivasti, maksu otetaan mm airbnb.n saldolla, mitä toisesta huoneesta saadaan.

Toisen huoneen vakkariasukas maksaa aina lähtiessään 5 yön majoituksen ja se raha käytetään ruokaan. Pakkanen on täynnä viime kesän antimia, ruokaan on mennyt paljon vähemmän rahaa ja näitä rahoja on käytetty mm sisäisten lentojen ostamiseen.

Esikoiseni menee ensi kesänä naimisiin ja tämän tulevan puolison isä oli saanut jostan uuden iphonen. Isä oli kysynyt lapseltani olisiko minulla käyttöä. Puhelimeni on vanha ja akku on hyvin heikko. Melkoinen lahja. Olin lähettänyt heille ison karkkilaatikollisen lusikkaleipiä, tiedän tykkäävät. Ei ihan mennyt tasan lahjat.

Miesystäväni lapset ooivat meillä myös puolisoineen. Toinen lapsista menee kesällä naimisiin. Ilmoittivat attona häät ovat silloin, kun olemme Japanissa. Oli tietääkseni sovittu häät pidetään täällä tiettynä päivänä.

Ilmoitti he odottavat, että annan taloudellisen panostuksen, kuten toinenkin sai, kun häät pidettiin täällä. Kun ilmoitin olemme isänne kanssa silloin matkoilla, ilmoitettiin ei minua kutsuta. Mutta silti odottavat maksan hääpaikan . 
Kerroin hyvin selvästi en todellakaan maksa mitään, koska minua ei kutsutakaan. Lentolippuja ei voi myös muuttaa.

Vierailija
130/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukulaiselta lahjaksi "japanilaisen veitsen". Sellainen Alibabsta/Temusta dropshipattu Huusk -lätkällä nimetty todella omituisen muotoinen pellinkappale. Sen pakkauslaatikon reunatkin saisi terävämmäksi kuin sisällä olevan pellinkappaleen. Luulin ettei kukaan haksahda tuohon scammiin mutta eipäs olekaan yllättävää että oman elämänsä Sulo Vilen haksahti.

Vierailija
131/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehteja, kahvia, teetä ja ihanan kukkakuvioisen kahvimukin <3 

Vierailija
132/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes yksi vuosi ettei kukaan ostaisi yhtään mitään. Jos tarvitsen jotain, osaan hankkia sen itsekin.

Joka vuosi joku ostaa krääsää jolla ei ole käyttöarvoa, ei jälleenmyyntiarvoa, ja jota kukaan ei suostu ottamaan (hyvästä syystä) vastaab edes ilmaiseksi. Lisäksi loppusijoittaminen ympäristöystävällisesti maksaa sekä aikaa että rahaa. Yleensä hankittu vastoin toiveita, ihan vain oman egon pönkittämiseksi. Voimme vain kysyä miksi?

Joten, olkaa hyvät, älää ostako "lahjoja" joilla yllättää joku.

Vierailija
133/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisiä lahjoja sain ainoastaan isältä, 30€ kuten joka vuosi. Paras lahja oli kuitenkin tieto sairaanhoitajalta, että laitetaan työkyvyttömyyseläkehakemus vireille tammikuussa. 

Vierailija
134/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin, College housut, lapaset ja lahjakortin.

Vierailija
135/150 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä sain Äijä-koira seinäkalenterin. Parhaalta ystävältäni Jurassic Park-lakanat ja rahaa.

Vierailija
136/150 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langattomat vaaleanpunaisen väriset nappikuulokkeet, monta konvehtirasiaa, suihkusaippuan, meikkisienen, kaulakoru korvis setin, tallinnan risteilyn buffetilla ja kalev spa:lla kahdelle, muutaman kympin rahaa, kasvonaamioita, käsisaippuan, käsirasvan ja joulukoristeen. N25

Vierailija
137/150 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörröiset tossukat sekä lahjakortin. Mukava lahja, kun minulla on jo kaikkea, mitä tarvitsen.

Vierailija
138/150 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaa ja suklaata.

Vierailija
139/150 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketin ja anustapin. 

51v mies.

Vierailija