Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa voinko seurustella vakavasti seuraavanlaisen miehen kanssa:

Vierailija
23.04.2007 |

Itse olen tuomioistuinlakimies ammatiltani (nuori nainen). Nyt olen totaalisen ihastunut ihanaan renttuun (no ei vaan;)) joka on

-minua nuorempi

-ei akateeminen

-ravintola-alalla

JA mies on saanut sakot nuorena haettuaan alkoa ala-ikäisille kavereilleen. Minulla moraali kolkuttaa, mutta rakkaus ei välitä.....

Auttakaa mammat!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia että estäis seurustelemisen ja vakammankin yhdessäolon.

Vierailija
2/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voipa olla, että olet miehelle liian suuri pala ja sen takia ei hommasta mitään sen kummempaa tule. Miehellä kun pitää olla hyvä itsetunto, jotta voi olla korkeammin koulutetun naisen kanssa. Niin että katsopa mitä hommasta tulee, ennen kuin alat murehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten asetelmassa on useita kohtia, joissa voi mennä pieleen. Ei vähiten oman asemasi vs. hänen taustansa takia.

Vierailija
4/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti, olet taas yksi pinnallinen paska vaan.

Vierailija
5/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

OIkeasti, olet taas yksi pinnallinen paska vaan.

Vierailija
6/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut sakot myymälä näpistyksestä ja minulla on maailman paras mies, rakastava akateemisesti koulutettu ja sivistynyt mies. Jokainen tekee virheitä, hei halooooo!!!! Ehkä et ole itse tarpeeksi hyvä hänelle?

Vierailija
7/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvitella eläväsi hänen kanssaan kymmenen vuoden päästä? Mitä hän silloin on? Vieläkö jossakin ravintolassa pippuripihviä tekemässä vai omistaako hän ehkä oman *laadukkaan* ravintolan tms.? Entä miten muuten omaisuus, kuinka mahd. tuloerot vaikuttavat? Entä täysin erilaiset ystäväpiirit? Yhteiset puheenaiheet? Mielestäni liikaa kohtia, joissa voi mennä totaalisen pieleen.

Vierailija
8/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy rikoksia, siksi kysyn. Akateemisuudella ei ole tekemistä asian kanssa. -ap

Vierailija
9/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne taitaa kaikki lakityypit olla, sopii sekaantua omanlaisiin, ettei maailmankuva vaan laajenis. Ihmisiä, joilla on erilainen koulutus ei tartte arvostaa, eikä heitä voi rakastaa. Akateemisille viisi hurraa huutoa ja halleluja-kuoro.

Vierailija
10/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella. Ajattele, ihmiset voivat muuttua ja parantaa tapojaan. Asianajajat tekevät urallaan varmasti paljon kamalampia hirveyksiä kuin tuo väärinarvioitu temppu mitä hän teki.

Ap, sano rehellisesti etkö muka juonut alaikäisenä alkoholia?

Vierailija
11/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua mietityttää ja et voi hyväksyä rikoksia niin mitä vielä mietit? hän ei sovi sinulle ja sillä siisti.

Paremmin kyllä ymmärtäsin jos sinä pohtisit jos hän ois ajanut kännissä autoa tms.

Vierailija
12/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en puhuisi ihastuksesi kohdalla RIKOKSESTA.

Vierailija
13/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta putos suomut silmiltä ja niinkuin minä luulin että akateemiset ne vasta jotain on. Olinpa väärässä, voi mua. Ovatpa monet todella yksinkertaisia..

Vierailija
14/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis. Voi, että oikein rikoksen tehnyt...

Vierailija
15/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän kannata unohtaa koko alakulttuuria lietsova tyyppi ja vielä baarimikko *reps*

Vierailija
16/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisenä hän on sen rikoksen tehnyt. Ei kylläkään kovin vakava rikos muihin mm. näpistyksiin yms. verrattuna. Jokainen tekee virheitä, tuskin sinäkään täydellinen on. En vaan voi ymmärtää tuota ap:tä.

Vierailija
17/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain töykeää sävyä miten asianne ilmaisitte;)

ap

Vierailija
18/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-minua nuorempi

->> AIka paha :D Mä koittaisin unohtaa tyypin :)

-ei akateeminen

->> ei väliä

-ravintola-alalla

->> Täähän olisi pelkkää plussaa :)

JA mies on saanut sakot nuorena haettuaan alkoa ala-ikäisille kavereilleen.

->> no aika pientä kuitenkin vielä. eri asia jos oli tappanut jonkun :)

Vierailija
19/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä nyt kiinni viinanostosta kavereille.

Vierailija
20/63 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en heittäytyisi ihan täysillä mukaan.

Joskus on niin, että meitä naisia joku näissä vähän rentuissa taiteilijasieluissa viehättää. Okei he ehkä ovatkin verbaalisesti lahjakkaita tai tunteellisia ihmisiä. Tämä joskus ajaakin heidät vaikeuksiin elämässään.

Mutta ihan tosi puheella. Jos asia sinua vaivaa luota itseesi ja vaistoosi. Etsi joku muu.

Ja siiten näille av-mammoille kysymys.

Te nauratte Ap:n kommentille rikoksesta. Kuinka moni teistä tulevaisuudessa haluaisi jonkun ko. miehen kaltaisen henkilön hankkivan lapsillenne juotavaa?

Vastatkaapa rehellisesti. Ja jos teidän mielestä on ok ostaa alaikäiselle alholia niin moraalinne on juuri sitä mitä olen ollut aistivinani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi