Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa voinko seurustella vakavasti seuraavanlaisen miehen kanssa:

Vierailija
23.04.2007 |

Itse olen tuomioistuinlakimies ammatiltani (nuori nainen). Nyt olen totaalisen ihastunut ihanaan renttuun (no ei vaan;)) joka on

-minua nuorempi

-ei akateeminen

-ravintola-alalla

JA mies on saanut sakot nuorena haettuaan alkoa ala-ikäisille kavereilleen. Minulla moraali kolkuttaa, mutta rakkaus ei välitä.....

Auttakaa mammat!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai yhdestä tietystä aiheesta voi keskustella ystävien kanssa.

Ei voi löytää kumppania, joka on täydellinen. Tämä on fakta. Kaikissa on jotain vikaa, myös itsessään. Ja jos se vika on se, ettei mies jaksa keskustella filosofiasta, niin en kyllä lähtisi miestä vaihtoon laittamaan.

Vierailija
62/63 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tunnet jo nyt olevasi parempi kuin tämä " rikokseen langennut" renttu, ei suhteella ole tulevaisuutta.

Todennäkösesti tulet olemaan katkera ja ehkä jopa häpeämään kouluttamatonta miestäsi joka on vieläpä mielestäsi moraaliton rikoksentekijä.

Anna miehen etsiä itselleen joku, joka rakastaa häntä vilpittömästi eli anna hänelle mahdollisuus olla onnellinen tulevaisuudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä meillä ihan hyvin menee. Eikä hän ole kiinnostunut historiastakaan vaikka on paremmin koulutettu kuin minä, mikä on valitettavaa. Mutta kaikkee ei voi saada.

Ei koulutus takaa sitä että ois kiinnostunut korkeimman sivistyksen muodoista taikka edes ymmärtäis niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi