Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö pussailun heti alusta asti tuntua tajunnanräjäyttävältä vai voiko sellainen tunne tulla harjoituksen myötä?

Vierailija
23.12.2025 |

Otsikossa kysymys. Varmasti suutelutaito voi parantua huomattavasti, mutta voiko sen myötä tulla myös enemmän tunnetta mukaan? Tykkään miehestä (ei siis seurustella) mutta mitään Wow-efektiä ei vielä ole tullut. Ei se pussailu vastenmielistäkään ole, muttei vielä tällä vähäisellä kokemuksellani ole vienyt jalkojakaan alta. Kerrottakoot, että kyseessä eka suutelukumppanini (terveisin vanhapiika) ikinä eli kyse voi periaatteessa oikeasti olla kyse ihan kokemattomuudestanikin, vai voiko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suuteleminen on outoa. Ei ole tuntunut ikinä miltään enkä ymmärrä mihin sillä oikeastaan pyritään. Tuntuu kiusalliselta ja tyhmältä lähinnä tähän astisten kokemusten perusteella ainakin. 

Vierailija
22/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rään vaihtoa. Ei kovinkaan fiksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rään vaihtoa. Ei kovinkaan fiksua.

Rään? Tarkoittanet sylkeä.

Vierailija
24/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen voi olla tajunnan räjäyttävää ja housut läpikotaisin kastelevan ihanaa hetken jutustelun jatkonakin. Ei niihin fiiliksiin tarvita rakkautta.

Et voi suudella intohimoisesti jos et ole rakastunut.  Enkä suutele jos ei ole sitä tunnetta. En halua mitään kaveripussailuja. 

Minä olen sellainen, että voin. Sinä olet sellainen kuin sinä olet. Olen suudellut intohimoisesti ja aistillisesti vasta tapaamieni miesten kanssa sekä syvästi rakastuneena. Joidenkin kanssa se ei ole niin ihanaa, oli sitten lyhyt tapaaminen tai pitkä suhde. 

Vierailija
25/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kk-kierron vaiheesta.

Vierailija
26/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ala kalu seisoo kun nainen pussaa niin ei ole kemiaa sitten.

Vierailija
27/27 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suutelua yli kaiken, ällöä touhua. Pahimpia kielisuudelmat. 

Seksistä tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi