Kahden lapsen sinkkuäiti joka haluaa odottaa avioon asti??
Tuohan on niin kuin olisi torilla myymässä ja haluaa että toinen asiakas maksaisi enemmän kuin toinen. Ei mitään järkeä!!
Kommentit (32)
Mitä taas hintaan tulee, niin yrittäjä päättää hintansa ja myös asiakkaat, ketä palvelee, itse. Valtiolta voit ruikuttaa seksipalveluksia. Ehkä lääketiede vastaa tähän tarpeeseen ja laittaa lähärit nitriilihanskoineen masturboimaan inkkeleitä joskus xD Heillä on tapana vajota alhaisimpiinkin vaateisiin.
Jostain uskonnollisesta piiristä löysit? Miksi nainen ei saisi päättää, milloin harrastaa seksiä? Sinua haittaa, kun yh ei jaa kaikille eli sinulle? Oletko itse h*oramies?
Mikä se sellainen tuote on joka on kalliimpi käytettynä?? Tuskin kauppoja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jostain uskonnollisesta piiristä löysit? Miksi nainen ei saisi päättää, milloin harrastaa seksiä? Sinua haittaa, kun yh ei jaa kaikille eli sinulle? Oletko itse h*oramies?
Inkkeleillä on suuria vaikeuksia käsittää mitä "itsemääräämisoikeus" tarkoittaa. Mutt eivät tietenkään itse nuole isokokoisten, värikästukkaisten feministien pilluja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen tuote on joka on kalliimpi käytettynä?? Tuskin kauppoja tulee.
Jaa-a, viinillä ja marjamehulla on yleensä syystä eri hinta.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassahan kokeneet ammattilaiset saavat enemmän palkkaa kuin harjoittelijat. Lol!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, viinillä ja marjamehulla on yleensä syystä eri hinta.
Women Age Like Milk, Men Age Like Wine
Vierailija kirjoitti:
Hauska itsepetos yhärillä :DDD
Ja silti rannalle ruikuttamaan jäävät vaan naisvihaajat.
Eli Ap:n mukaan ihmisillä ei saisi olla itsemääräämisoikeutta omasta kehostaan? Vain hän saa päättää, milloin saa maata muiden kanssa ja mikä kaikkien ihmisten arvo on?
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti: Pikkuhousuilla.
Pihtaamalla ei kyllä saa neitsyyttä takaisin. Tämä kannattaa ao. vosulle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti: Pikkuhousuilla.
Silloinkin vain, jos eivät ole pestyjä.
Pitäisi tietää vähän enemmän taustatietoja:
- onko nainen uskossa?
- onko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa eronsa jälkeen?
- odottiko seksiä avioon saakka eksänsä kanssa?
Haluan kontekstia!
Jos meinaa pidätellä hengitystään sinne alttarille asti, niin tulee aika piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä odotus :D
Saattaa alkaa värivalot naamassa vaihtua jossain kohtaa...
On väljä pimpetti. Ei halua siksi ennen aviota jörniä
Nykyään on ylitarjontaa yh-äideistä.
Niin. On oppinut virheistään :) Hyvä hänelle ja hienoa, että sai sinutkin karsittua heti alkumetreillä aikaansa tuhlaamasta.