Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenlääkärin pyyntö kaikille vanhemmille

Vierailija
25.09.2008 |

Voisitteko hyvät äidit vihdoin ymmärtää, että kun lapsi viedään lääkäriin jonkin vähänkään nuhaa kummoisemman asian vuoksi, mukana pitää olla aikuinen, joka tietää tarkalleen lapsen nykyisen ja aikaisemmat sairaudet. Ei siis riitä, että mukana on joku urpo, jolle äiti on kertonut sairauden pääpiirteet, vaan saattajan pitää osata vastata myös lääkärin tai hoitajan tekemiin kysymyksiin!

Nyt ollaan vasta torstaissa, ja tällä viikolla jo kolmatta kertaa meinasi lapsi saada ihan vikadiagnoosin, kun mukana ollut mummo / kummitäti puhui ihan höpöjä ja vastasi joka toiseen kysymykseen "emmä tiiä kyllä se äiti sieltä jossain vaiheessa tulee". Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää mikä työ on niin tärkeää, että jos lapsi joutuu sairaalan päivystykseen asti lastenlääkärin tutkittavaksi, äiti ei voi olla sen vertaa töistä pois että tulisi lapsen mukana. Tai isä, mikäli isä tuntee lapsen asiat (mikä ei aina ole itsestäänselvää). Unohtakaa please ne saattajamummot jo, ja olkaa sairaan lapsenne mukana sairaalassa! Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuopus oli kotona sairastamassa mun kanssa.

Myöhemmin sain selville puheterapeutilta että miehen mukaan:

*2,5v. katsoo päivittäin 3 tuntia tv:tä (oikeasti ehkä 1h/päivä Ylen lastenohjelmia)

*äidillä (eli minulla) isoja ongelmia puheen ja ymmärtämisen kanssa (okei, mulla lievä lukihäiriö, mutta ei sitä ulkopuoliset edes huomaa).

jne. jne.

Kyllä mies sai aikamoisen puhuttelun... Kiva sitten lähteä oikomaan kaikki miehen höpötyksiä.

Vierailija
22/24 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukutaitoinen lääkäri voi lukea taustatiedot sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat totuuden.

ps. myös av:lla roikkuminen on netissä nuuhaamista

Vierailija
24/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kertoi lapsen viisivuotisneuvolassa, että lapsi katsoo viisi (5) tuntia päivässä telkkaria! No joo ehkä silloin kun mies on lapsen kanssa kotona ja itse nuuhaa netissä..

Arvaa, saiko mies huutia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi