Opettajaparat eivät pysty nauttimaan joulusta hirvittävän kuormituksen ja uupumisen vuoksi
Sillä päivisin on jopa kolme tuntia opetusta ja hirvittävä määrä metatyötä ja wilmaa.
Kommentit (7)
Itse nautin joululomasta jo täysillä. Tilasin Saksasta olutlastin ja pari pahvilaatikollista viiniä.
Stressiä ei töissä ole.
Skool vaan, T. Opemies
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin joululomasta jo täysillä. Tilasin Saksasta olutlastin ja pari pahvilaatikollista viiniä.
Stressiä ei töissä ole.Skool vaan, T. Opemies
Jos olet mies opetat korkeintaan liikuntaa tai ouutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä ei töissä ole.Skool vaan, T. Opemies
Jos olet mies opetat korkeintaan liikuntaa tai ouutöitä.
Tuo on pitkäaikaistyötön palstauli.
Mitås sitten käyvät töissä. Mikään pakko ei ole.
Sivusta seuranneena opetustyötä, en ole kade joululomille. Tervemenoa vaan pitämään ryhmäkuria ja opettamaan siinä sivussa.
Opettajat on kyllä aivan oma ihmisrotunsa uhriutumisessa. Minä en varmaan kykene minkäänlaiseen jouluun sillä en ole ikinä ollut jouluna lomalla - arkipyhien takia meidän töissä ei lomia siihen ajanjaksoon edes saa. Siispä jouluna töihin, kotona jouluvalmistelut tehty työpäivien lomassa ja tänään ainoana vapaapäivänä koko viikolla. Joulu tulee silti eikä jaksaisi uhriutua omasta ammattivalinnastaan.
Kestääköhän ne opet varmasti tammi- ja helmikuun töissä tämän 2,5 viikon lomansa jälkeen ennen seuraavaa lomaa? Siitä onkin kova 3kk puristus ennen 2kk kesälomaa. Huhhuh. Omien lomien välissä 6kk vuorotöitä.
Ainakaan kahta työtä ja suurta remonttia tekevä Tommi Kinnunen parka ei pystynyt. Hän musertui ja oli pakko ottaa sairasloma ja kirjoittaa kirja jonka ksikki opettajat ja vihervassarit ostivat.