Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli valtava punainen lippu. Tapailumies kiihtyi kun kuuli että käyn aattona exän luona kahvilla ja lapsia moikkaamassa

Vierailija
22.12.2025 |

Ennenkuin menen vanhempieni luo syömään.

Viime joulun lapset oli mulla joten tänä vuonna näin päin.

Ja tämähän ei miehelle,jota tapailen olekaan sitten yhtään ok. Taisi se suhteen alku olla tässä :(

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota täällä kitiset. Senku eroat jos siltä tuntuu.

Vierailija
22/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa eksää käydä panemassa. jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä, miten mies saa ylimääräistä painolastia, kun alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia. 

Vierailija
24/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exät käy mulla kylässä, yhdessä. Toinen on 45 ja toinen 27. Nyxä vaan: "Te ootte ihan kaheleita koko porukka"

Vierailija
25/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat eri kuin viettää aikaa yhdessä exän kanssa ikäänkuin perheenä. Lasten varjolla ja heihin vedoten pystyy sumuttamaan niin itseään kuin uutta kumppaniakin. On ihanaa varmaan sille exälle jos ovat vielä kiinni toisissaan. Mutta silloin ei oteta kuvioon uutta kumppania. 

Yleensä tätä "ollaan yhdessä lasten janssa perheenä" ihannoidaan kun halutaan pitää kiinni vanhasta. Lasten kanssa pitääkin olla, mutta yhteistä perhettä ei enää ole olemassa. Kun erotaan se tarkoittaa, että lapset ovat edelleen yhteiset, mutta muu vanhempien yhteislämä ei ole. Jos, niin miksi erota? 

Vierailija
26/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mies jos ei tuota  hyväksy.Tulee ongelmia myöhemmin.

Vierailija
27/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä

Olen eri, mutta meillä eksä tulee jouluna aina käymään meillä. Tämä vain siksi, että lapset haluavat nähdä myös isää jouluna. Suhde on päättynyt yli 10 vuotta sitten, ja itselleni on tämä exän kyläily ihan evvk - ei epämieluisa, mutta ei henk.koht. tasolla tärkeäkään juttu. 

Vierailija
28/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaisen tapailumiehen kanssa jatkaisi tapailua. Kuulostaa mustasukkaiselta rajoittajalta ja isoilta ongelmilta.

Vierailija
29/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se ongelma, että miehellä on jotain rajoja ja standardeja, eikä hyväksy sokeasti kaikkea, mitä nainen keksii tehdä. 

Vierailija
30/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku KIIHTYY siitä, että toinen NÄKEE exänsä, on kyllä todella iso red flag. Yleensäkin tuollainen kiihtyminen antaa osviittaa siitä, että ongelmia luvassa. Asiallisesti pitää tuollaiset asiat keskustella, ja toisaalta toisen elämään puuttuminen on ehdoton EI. 

Jos hänelle ei ole ok, että toinen on tekemisissä exän kanssa, hänellä on toki oikeus lopettaa tapailu. Mutta toisen elämään ei saa puuttua, eikä todellakaan ole ok yrittää kontrolloida KIIHTYMÄLLÄ tuollaisesta asiasta.

Itselleni on red flag kaikki tuollainen raivopäisyys ja kiihtyminen. Täytyisi olla todella vakava asia, jotta sellainen olisi ok.

Vierailija
31/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en itse haluaisi suhdetta, jossa kumppanilla on lapsia edellisestä liitosta, mutta tottakai on itsestäänselvää, että jos niitä lapsia on niin niitä halutaan käydä tervehtimässä jouluna jos vain mahdollista.

Vierailija
32/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se ongelma, että miehellä on jotain rajoja ja standardeja, eikä hyväksy sokeasti kaikkea, mitä nainen keksii tehdä. 

Hänellä on oikeus lopettaa tapailu, jos tuo ei ole hänelle ok, mutta hänellä ei ole oikeuttaa yrittää ulottaa omia rajojaan ja standardejaan toisen osapuolen elämään.

Vierailija
33/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EX on syystä EX 

Ovatko exän kanssa tehdyt lapsetkin ex? Sinulle ilmeisesti ovat.

Vierailija
34/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki siitä, miten mies saa ylimääräistä painolastia, kun alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia. 

Ja tätä moni mies ei tajua. Suomalainen mies vaan sattuu olemaan idiootti.

Vierailija
35/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat eri kuin viettää aikaa yhdessä exän kanssa ikäänkuin perheenä. Lasten varjolla ja heihin vedoten pystyy sumuttamaan niin itseään kuin uutta kumppaniakin. On ihanaa varmaan sille exälle jos ovat vielä kiinni toisissaan. Mutta silloin ei oteta kuvioon uutta kumppania. 

Yleensä tätä "ollaan yhdessä lasten janssa perheenä" ihannoidaan kun halutaan pitää kiinni vanhasta. Lasten kanssa pitääkin olla, mutta yhteistä perhettä ei enää ole olemassa. Kun erotaan se tarkoittaa, että lapset ovat edelleen yhteiset, mutta muu vanhempien yhteislämä ei ole. Jos, niin miksi erota? 

Tuskin eronneet ajattelevat enää itse olevansa perhettä. 

Vierailija
36/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ongelma, jos en voisi omia lapsiani käydä tapaamassa jouluaattona. Sellaista ei kukaan tapailukumppani tule minulta estämään. Jos se on tapailumiehelle ongelma, niin se on moikka ja hyvää loppuelämää.

Vierailija
37/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää "tapailu" tyyppi kirjoittelee jatkuvasti tänne! ei sillä ketään oo! ja kuka edes käyttää "tapailu" sanaa ?  hullu mikä hullu

Vierailija
38/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ongelma, jos en voisi omia lapsiani käydä tapaamassa jouluaattona. Sellaista ei kukaan tapailukumppani tule minulta estämään. Jos se on tapailumiehelle ongelma, niin se on moikka ja hyvää loppuelämää.

Otsikossakin mainittiin ensin miehen kanssa kahvittelu ja sitten vasta lapsien moikkaaminen, se kertoo varmasti riittävästi. Toki et halua tätä naisena ymmärtää, koska nainen haluaa poimia rusinat pullasta ja miehen pitäisi vain hyväksyä se. 

Vierailija
39/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
40/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailette? 

Hyvä että näytti todelliset karvansa jo näin äkkiä. Mieti tarkkaan jatkatko suhteessa.

Itse erosin koska exukkoni harrasti muita naisia. Elikkä mun exukko ei tietenkään ole kiinnostunut mistään yhteyden pidosta,  pelkää että paljastan hänen kujeensa hänen sukulaisilleen.

Jos joskus otan uuden miehen jolla olisi hyvät välit exäänsä ja lapsiinsa niin olisin enemmänkin tyytyväinen tilanteeseen.  Kyseessä kypsä ihminen joka laittaa lapsensa hyvin voinnin etusijalle.

Ap, nykyinen miehesi ei ilmeisesti osaa erota niin että välit eksiin on pitäneet, jotain pettämistä tai muuta vilppiä taustalla miehen puolelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä