Nyt tuli valtava punainen lippu. Tapailumies kiihtyi kun kuuli että käyn aattona exän luona kahvilla ja lapsia moikkaamassa
Ennenkuin menen vanhempieni luo syömään.
Viime joulun lapset oli mulla joten tänä vuonna näin päin.
Ja tämähän ei miehelle,jota tapailen olekaan sitten yhtään ok. Taisi se suhteen alku olla tässä :(
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda mies jos ei tuota hyväksy.Tulee ongelmia myöhemmin.
Niin, onhan se ongelma, että miehellä on jotain rajoja ja standardeja, eikä hyväksy sokeasti kaikkea, mitä nainen keksii tehdä.
Naisen ei tarvitse hyväksyä ja noudattaa samoja standardeja. Jos ei mätsää, niin seuraavaa etsimään.
Miehelle iski mustasukkaisuus- eli omistuspuuskakohtaus. Hyi.
Itsekin kyllä vaatisin täydellisen selonteon kumppanini ja hänen exänsä väleistä. Kuin myös selitystä siihen, miksi pitää sen exän kanssa myös jäädä kahvittelemaan. Mutta omistuskohtaukset ovat silti ällöttäviä. Asiat pitäisi pystyä selvittämään ilman semmoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se ongelma, että miehellä on jotain rajoja ja standardeja, eikä hyväksy sokeasti kaikkea, mitä nainen keksii tehdä.
Minulle olisi ongelma, jos en voisi omia lapsiani käydä tapaamassa jouluaattona. Sellaista ei kukaan tapailukumppani tule minulta estämään. Jos se on tapailumiehelle ongelma, niin se on moikka ja hyvää loppuelämää.
Otsikossakin mainittiin ensin miehen kanssa kahvittelu ja sitten vasta lapsien moikkaaminen, se kertoo varmasti riittävästi. Toki et halua tätä naisena ymmärtää, koska nainen haluaa poimia rusinat pullasta ja miehen pitäisi vain hyväksyä se.
Ja mihkä toi otsikko olis paremmin pitänyt kirjottaa??
Oon täällä kääntänyt ja vääntänyt, mutta just noin miten kirjotettu näyttää kieliopillisesti parhaimmalta.
Ilman että miettii arvojärjestystä itse tekemiselle.
Juurikin noin. Tiedän monia exiä jotka ovat hyvää pataa. Autellaan muutoissa, uudetkin kumppanit käy kaupunglla yms. Todella aikuismaisesti. Lapsetkin näkee kuinka tullaan toimeen. Toi ukkosi,,kysy - miksi- ja onko noin heikkoitsetunto-omanarvontunto-- kysy- eikö hän osaa olla asiallinen exien kanssa.
Eikö hän arvosta sua. tuossa osoitus kuinka fiksu olet- eli jos teillekin ero,,ei susta koidu ongelmaa, tulet toimeen ns ainakin normeelien exien kanssa.
eikö toi uusi ukko tajuu- miltä asiat näyttää lastenkin silmin. ukkoja on kuin kaloja vedessä. hänköä arvostaa rähinää, lähestymiskieltoja,poliisia, ambulanssia- kuin sopuisaa perhettä. ihme äijä- vaihtoon- nyt
Kunhan mies ei mene exänsä luo jouluksi.
Vanha suola janottaa, eikä miehiin voi luottaa!
Mitä helvettiä te jakorasia-akat edes virittelette ns. vakavampia parisuhteita, jos olette kiinni vanhassa paketissa? Teille riittää ihan hyvin yhden illan jutut, jos mulukkua himotuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mies ei mene exänsä luo jouluksi.
Vanha suola janottaa, eikä miehiin voi luottaa!
Niin, jos roolit olisivat toisinpäin, kyllä täällä sataisi myötatuntoa. Miessika kehtaa mennä eksänsä luokse, vielä jouluna!
Vierailija kirjoitti:
Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä
Epäsiistin kanssa, kesän kassa? Jestas....
Parempi että huomasit noin alkutaipaleella. Ei tuollaisesta miehestä ole mihinkään.
Kuten täällä joku jo sanoikin, niin se, että mies on ex, ei välttämättä tarkoita, että kaikki asiat on loppuneet sen exän kanssa. Lasten huoltajuuden lisäksi jäljellä voi olla tunteita, salaista kiinnostusta, kateutta, kaipuuta, haluja... Ei siis tarvi ihmetellä, jos uuden kumppanin reaktio on räjähdys tai epäilys. Ei ole lainkaan harvinaista hypätä exän kanssa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse hyväksyä ja noudattaa samoja standardeja. Jos ei mätsää, niin seuraavaa etsimään.
Moraalitonta
Sen vielä sinänsä ymmärtää, jos näet lapsia jouluna, mutta että ex pitää yhdistää samaan pakettiin, niin vetut sanoisin minä. Se olisi juttu taputeltu ja piste.
just noin miten kirjotettu näyttää kieliopillisesti parhaimmalta.
Ilman että miettii arvojärjestystä itse tekemiselle.
Ja koska et miettinyt, niin se tuli suoraan alitajunnastasi. Ja alitajunta kertoi oikean arvojärjestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten täällä joku jo sanoikin, niin se, että mies on ex, ei välttämättä tarkoita, että kaikki asiat on loppuneet sen exän kanssa. Lasten huoltajuuden lisäksi jäljellä voi olla tunteita, salaista kiinnostusta, kateutta, kaipuuta, haluja... Ei siis tarvi ihmetellä, jos uuden kumppanin reaktio on räjähdys tai epäilys. Ei ole lainkaan harvinaista hypätä exän kanssa sänkyyn.
No mutta silloin ei suhteessa ole asiat hyvin. Kelpaa vaikka exä jos ei muuta saa... Se kannattaa muistaa myöhemminkin.
Jos aikaisessa vaiheessa haluaa estää toisen tapaamista omien lasten kanssa niin ei jatkoon. Ei ole ymmärrystä asioista. Voihan sitä lähteä mukaan jos niin mustasukkainen on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä te jakorasia-akat edes virittelette ns. vakavampia parisuhteita, jos olette kiinni vanhassa paketissa? Teille riittää ihan hyvin yhden illan jutut, jos mulukkua himotuttaa.
Vanhassa paketissa on yhteiset lapset exän kanssa, se siinä pitää kiinni. On asioita, joita lasten takia pitää hoitaa ja miellyttävämpää se on ja lasten etu hoitaa asiat sovussa ja hyvissä väleissä exän kasnssa. Ei siinä tarvitse muuta olla. Uusia kumppaneita voi tulla ja mennä, minkään tapailumiehen takia en lähtisi rikkomaan vuosia toiminutta hyvää toimivaa lapset-exä-suhdetta.
Fiksu aikuinen ymmärtää, että tällaiset asiat voi hoitaa asiallisesti ja kiihkottomasti. Minkään kuumakalle-kiihtyjän kanssa en muutenkaan alkaisi suhteeseen. Asiat pitää pystyä hoitamaan keskustellen.
ap väittää siis että synnyttänyt naaras on kelvannut miehelle?
Eihän teidän pitänyt kelvata kenellekään, omien valitusvirsienne mukaan....
Lapset haluaa nähdä äidin,olisiko sitten parempi että entinen mies tulisi lasten kanssa aloittajan luo kylään ja mieskaveri puhkuisi pyhää raivoa nurkassa. Niin tai näin,aina menee väärin päin. Ja ihan pienille lapsille ei riitä mikään "hyvää joulua"-ääniviesti todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen vielä sinänsä ymmärtää, jos näet lapsia jouluna, mutta että ex pitää yhdistää samaan pakettiin, niin vetut sanoisin minä. Se olisi juttu taputeltu ja piste.
Exä pihalle pakkaseen siksi aikaa :)
Tunnistan mustasukkaisuuden. Ei jatkoon. Se on vaan hyväksyttävä koko paketti, myös kahvihetki lasten ja exän kanssa. Laitoin aina lapset ykkösiksi.
Jep, olishan se punaista lippua jos eksän luona on tarve käydä kahvittelemassa
Ei tietenkään, vain ex on ex.