Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli valtava punainen lippu. Tapailumies kiihtyi kun kuuli että käyn aattona exän luona kahvilla ja lapsia moikkaamassa

Vierailija
22.12.2025 |

Ennenkuin menen vanhempieni luo syömään.

Viime joulun lapset oli mulla joten tänä vuonna näin päin.

Ja tämähän ei miehelle,jota tapailen olekaan sitten yhtään ok. Taisi se suhteen alku olla tässä :(

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollanen äijä

Vierailija
2/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mustasukkainen. Kuulostaa vaaralliselta mieheltä. Kannattaa pysyä kaukana noista kuumakalleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen mieheen, joka ei kestä sitä, että lapsillasi on isä (jota et vihaa).

Vierailija
4/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Sairas mustasukkaisuus tossavaiheessa suhdetta ei ole normaalia. Jätä väliin välittömästi. Ei tiedä mikä naistenhakkaaja kyseessä. 

Vierailija
5/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX on syystä EX 

Vierailija
6/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon tuollainen.

Vierailija
8/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EX on syystä EX 

Ja hauki on kala.

Vierailija
9/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä

Vierailija
10/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä

Sulla heittää nyt isoratas pahemman kerran tyhjää.

Vierailija
11/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit tästä tapaamisesta miehelle etukäteen ja kysyit hänen mielipidettä asiaan?

Vierailija
12/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan tuhoontuomitulta kuulostaa tuollainen. 

Minun miehelle käy oikein hyvin, että kutsutaan lasteni isä meille jouluaterialle. 

Vierailija
13/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kerroit tästä tapaamisesta miehelle etukäteen ja kysyit hänen mielipidettä asiaan?

Et ole tosissasi, ei tuollaista tarvi kysyä 

Vierailija
14/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kysyä ukon mielipide siihen jos käy tapaamassaan lapsia jouluna? Toivottavasti ap ei kysynyt.

Vierailija
15/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, polygamisten kannattaa keskittyä vaan toisten polygamisten tapailuun.

Vierailija
16/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluinen pikapano exän luona. Normi wt-meininkiä.

Vierailija
17/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, riippuu paljon miten asian esittää. Ei ole vain ilmoitusasia. En itsekään haluaisi suhteeseen, missä toinen pitää entistä elämäänsä rinnalla ja toimii minusta välittämättä. Kaikilla se ei ole niin selkeää kun on erottu. Monilla on vaikeuksia pitää rajaa entisen ja uuden elämän suhteen ja silti on kova tarve ottaa uusi kumppani. Mutta silti mennään entisen ehdoilla ja tavoilla. 

Minulle sekin olisi puolestaan varoittavaa. 

Jotkut ovat asiallisessa väleissä entisensä kanssa, joillakin on vielä paljon  kesken ja käsittelemättä niin tunne kuin käytännön tasollakin. Tietenkään eivät sitä uudelle tunnusta, ehkä eivät itselleenkään. 

Vierailija
18/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoa kannattaa, mutta mielipidettä tai lupaa ei tarvitse kysellä. Ap:lla on siellä omat lapset ja he menevät kaiken yli.

Vierailija
19/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneekö mies jouluna exänsä ja lastensa tykö?

Vierailija
20/87 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, riippuu paljon miten asian esittää. Ei ole vain ilmoitusasia. En itsekään haluaisi suhteeseen, missä toinen pitää entistä elämäänsä rinnalla ja toimii minusta välittämättä. Kaikilla se ei ole niin selkeää kun on erottu. Monilla on vaikeuksia pitää rajaa entisen ja uuden elämän suhteen ja silti on kova tarve ottaa uusi kumppani. Mutta silti mennään entisen ehdoilla ja tavoilla. 

Minulle sekin olisi puolestaan varoittavaa. 

Jotkut ovat asiallisessa väleissä entisensä kanssa, joillakin on vielä paljon  kesken ja käsittelemättä niin tunne kuin käytännön tasollakin. Tietenkään eivät sitä uudelle tunnusta, ehkä eivät itselleenkään. 

Ne lapset ei ole mitään entistä elämää. Minusta on ihanaa että eronneet vanhemmat voivat jouluna olla yhdessä lasten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi