Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 17 vuotta mielestänne liian iso ikäero?

Vierailija
22.12.2025 |

Olen 35-vuotias mies, joka tapailee 18-vuotiasta tyttöä. Enimmäkseen tuntuu normaalilta ja hyvältä, mutta joskus epäilen onko sittenkin liian iso ikäero. Mitä mieltä olette? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Vierailija
2/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko lässytys aikuisten palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tuossa iässä. Oletko henkisesti mielestäsi hänen kanssaan samalla tasolla? Yhtä kypsiä?

Vierailija
4/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se tuossa vaiheessa on. Toinen on jo ihan aikuinen ja toinen vielä lähes lapsi.

Sit, kun ootte 65 ja 48, se ei ole kohtuuttoman iso ikäero. 85-vuotiaana sinun on kyllä syytä olla vetreä vanhus, jos aiot pysyä 68-vuotiaan vauhdissa mukana.

Vierailija
5/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin päin luonnollista, toisin päin luonnotonta.

Vierailija
6/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on sopiva jos se teille itsellenne käy - mitä sinä muiden mielipiteitä kyselet?

Vierailija
7/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla iso ikäero.

Ahmed 26 v

Vierailija
8/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso ikäero tuossa, kun toinen osapuoli on noin nuori. Sanoithan itsekin, että toinen osapuoli on tyttö. Olen itse parisuhteessa, jossa on isompi ikäero, mutta olin 30, kun alettiin seurustelemaan

Vierailija
9/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, näin koen itsekin. Koen että dynamiikka välillämme on hyvä ja toimiva. Minun pitää kuunnella tässä asiassa sydäntäni, ja selvästi tapailemani tyttö kuuntelee omaansa. -ap

Vierailija
10/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero on sopiva jos se teille itsellenne käy - mitä sinä muiden mielipiteitä kyselet?

Olen vain utelias. Kukaan ei tietenkään loppupäässä vaikuta siihen, miten me kaksi aikuista elämme elämämme. -ap

Vierailija
11/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei dänny on jotain sata ja nykyinen taluttaja tyttöystävä jotain 20 plus, renny vanha ukko ja muija jotain 30 vee vai onko nuorempi, eli paha ratkaisee sitten raha.Mulla itsellä on 17.v tyttöystävä , itse olen 72.v, hän pysyy luonani kun näytän testamenttini, härnään joka päivä että jokohan allekirjoitan sen.

Vierailija
12/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse 18-vuotiaana en edes vilkaissut yli 25-vuotiasta miestä, tuntuivat ikälopuilta.

Nyt 34-vuotiaana olen suhteessa 26-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
13/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se tuossa vaiheessa on. Toinen on jo ihan aikuinen ja toinen vielä lähes lapsi.

Sit, kun ootte 65 ja 48, se ei ole kohtuuttoman iso ikäero. 85-vuotiaana sinun on kyllä syytä olla vetreä vanhus, jos aiot pysyä 68-vuotiaan vauhdissa mukana.

Olen itse pian 60 v. enkä todellakaan haluaisi seurustella 77-vuotiasn kanssa. 

Vierailija
14/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, näin koen itsekin. Koen että dynamiikka välillämme on hyvä ja toimiva. Minun pitää kuunnella tässä asiassa sydäntäni, ja selvästi tapailemani tyttö kuuntelee omaansa. -ap

Et pärjää ikäistesi kanssa? 18 on ihan liian nuori.

Vierailija
15/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla oli 25v ikäero. Isä kuoli kun olin lapsi.

Vierailija
16/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v ja mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Otan nyt ilon irti hyvästä seksistä niin kauan kuin mies siihen kykenee. Tässä iässä ikäero ei ole paha, mutta 18v tytön parisuhde 17 vuotta vanhemman kanssa ei kuulosta hyvältä. Itse olin toki kyllä voinut 18-vuotiaanakin paneskella tämän 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta hän oli silloin naimisissa. Onneksi on komea ja seksikäs edelleen.

Vierailija
17/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just päinvastoin. Kun olin 18, naapurin rouva vei poikuuteni ja opetti minulle perusasiat seksistä. Vuosi siinä treenattiin, kunnes lähdin yliopistoon. Oli paljon varmempi olo opiskelijaneitosten kanssa. 

Vierailija
18/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse 18-vuotiaana en edes vilkaissut yli 25-vuotiasta miestä, tuntuivat ikälopuilta.

Nyt 34-vuotiaana olen suhteessa 26-vuotiaan miehen kanssa.

Aha, just. Niinhän kaikki palstan mammat. :)

Vierailija
19/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lehdessä juttu, jossa oli ostoksilla oleva perhe, suomalainen mies 70v, thai-vaimo 40v ja pari lasta. Siihen nähden 17v on ihan ok ikäero. 

Vierailija
20/37 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla iso ikäero.

Ahmed 26 v

kuten muosh

T: Jussi 56v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi