siis mitä helvettiä mä just luin, työttömille on tarjottu tuettuja lomia? oon ollu työelämässä 20 vuotta ja en ole kertaakaan ollut lomalla
Kun ei ole sellaiseen ollut rahaa tai aikaa. Mikä hyvävelikerho näitä toisilleen tarjoaa?
'Tuetulle lomalle voi päästä, jos lomaan ei ole muuten mahdollisuutta. Perheessä voi olla esimerkiksi huono taloudellinen tilanne tai terveysongelmia.'
Kommentit (124)
No onneks ( sulle) loppyu ny, niin pääsr tikahtumadta kateuteen huono-osaisille.
joka vuosi on tarjottu täydellä palvelulla
Vierailija kirjoitti:
No onneks ( sulle) loppyu ny, niin pääsr tikahtumadta kateuteen huono-osaisille.
T. Töppösormi virheineen
Ei tarvinnut olla työtön vaan vähävarainen.
ne on työttömien eliitille, eli alkoholistiäideille ja isille, jotka ei jaksa muuten hoitaa lapsiaan
ja niille, jotka ovat ihan itse sössineet raha-asiansa, niin palkitaan siitä lomalla
Jos keljuttaa muiden etuudet voit aina erota työstäsi ja nauttia ilmaisista "herkuista"
Olen ollut useasti kylpylälomalla.
Miten ap:n mielestä työtön muuttuu työkuntoiseksi seuraavaan työpaikkaan jos sen sairauksia ei hoideta??
Vierailija kirjoitti:
Lomaileva työtön 👌
😂
Matkat on aina maksaneet myös työttömille.
Eikö sinulla ole lomaa? Tuettuja lomia on ollut tarjolla myös työssäkäyvillekin. Kaikki jotka täyttävät kriteerit, voivat niitä hakea.
Ja ne on yleensä jossain "rippileiritason" paikassa. Harva on kylpylässä. Vain paikat, jotka ei ole muuten kysytyyjä, tarjoavat paikkoja tuetuille lomille. Ei ne ole ihan sama asia kuin irse maksavien lomat, vaikka sattuisi olemaan samassa paikassa.
Työttömyys on lomaa joka päivä, ei siitä mitään lomaa tarvitse erikseen lol
Ymmärrän että lapsille tarjotaan mahdollisuutta johonkin leiriin tms., jossa on mielekästä ja kehittävää ohjelmaa ja turvallisia aikuisia ympärillä. Mutta miksi köyhien aikuisten täytyy päästä kylpylähotelliin lomailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Matkat on aina maksaneet myös työttömille.
Sossu maksoi nekin
Niitä tuettuja lomia on voinut hakea kuka tahansa kriteerit täyttävä, myös ihan hyväpalkkaiset työssäkäyvät. Osa tuetuista lomista oli vähävaraisille, mutta osassa oli erilaiset kriteerit, esim. lapsen sairaus tai muu kuormittava tilanne.
Ei niitä ole edes työttömille tarjottu, vaan ihan yhdistysten mutu-tuntumalla valitsemille henkilöille, jotka ovat tajunneet niitä kysyä.
T. Olin yhden järjestön toiminnassa mukana, mikä järjesti niitä lomia. Niitä mainostettiin laittamalla lappu lähikaupan ilmoitustaululle eli 99,99% ihmisistä ei ollut ikinä edes mahdollisuutta hakea